Протегнах се да взема телефона си от нощното скашче, за да проверя колко е чеса.
Днес трябваше да стана рано, за да помогна с приготвянето на закуската, а и да съм по-свежа когато бабата и дядото на Доминик дойдат.
Отместих ръката на Доминик от мен и станах от леглото.
Той легна по корем и прегърна възглавницата ми.
- За една вечер, а вече ухае на теб.- промърмори усмивки усмихнато.
Аз го оставих да спи и влязох в банята, за си измия лицето и зъбите.
Щом бях готова се облякох набързо и слязох долу. Тъй като нямаше никой в хола тръгнах направо към кухнята.
Гласове се чуваха от кухнята, но не им обърнах внимание затова влязох направо.
- Добро утро!- казах, но се изненадах когато видях възрастни жена и мъж.
- Добро утро!- каза жената и стана да ме огледа.- Аз съм Шарл.- каза тя с голяма усмивка.
- Алисън.- отвърнах на усмивка ѝ.
- Сигурно си разбрала, но аз съм бабата на Доминик.- просто кимнах, защото не знаех какво да направя.
Сега разбрах колко неудобно се е чувствал Доминик когато бяхме в нас първите два пъти,на да не говорим, че ние сме по зле.
- Не се притеснявай, мила.- каза и мъжа, дойде до мен и ме прегърна.- Колин.- каза след като се отдалечи от мен.
- Не му обръщай внимание, той е малко невъзпитан.- каза ми шеговито Шарл.- И все пак, защо си станало толкова рано?
- Навик ми е. Преди ходех на работа.- обясних накратко.
- Ти нали си на 18?- попита ме Колин.
- Навърших 19 миналата седмица.
- И все пак си ходила на работа.- попита ме отново той. Аз само кимнах, за да не им обяснявам положението на семейството си.
****
Първата част от деня мина добре. Дори мисля, че прекрасно тъй като нямаше особено много въпроси спрямо мен.
- Али, свекърва ти все те хвали колко добре готвиш. Ще ни сготвиш ли нещо вкусно за вечеря?- попита ме Шарл.
- Разбира се! Кажете какво искате само.
- Една голяма пуйка!- обяди се дядото на Доминик.
KAMU SEDANG MEMBACA
От различни светове
Romansa- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...