Събудих се цялата в пот и сълзи, зарази кошмара, които сънувах.
Огледах се в опит да разбере къде се намирам, но в главата ми беше толкова мъгливо.
Когато видях онзи стол в ъгъла на стаята с нахвърлените дрехи на Юрий, веднага осъзнах къде съм и се паникьосах.
Бързо станах от леглото и излязох от стаята без да обръщам внимание че съм само с някаква тениска на Юрий и тръгнах към вратата.
- Алисън!?- чух гласът на Юрий и уплашена, забързах крачката, но той ме настигна и ме спря.- Къде отиваш?
- Защо съм тук?- нямах конкретни спомени...последните два дни ми се губеха...- По дяволите как ме намери?- извиках и започнах да скубя косата си.
- Али, успокой се и ще ти...- Юрий ме хвана за раменете, но аз се отделих от него и отново тръгнах към вратата.
- Не трябва да съм тук...- и тогава всичко ми се изясни. Спомените ми бързо минаха пред очите ми и се спрях.
Погледнах носите си крака и се сложих ръка на устата си. Бях Наговорила всички тези неща на Кати...
- Какво направих?- не смеех да погледна Юрий.- Защо го казах?
- Защото трябваше...- каза с по висок глас Юрий.- Рано или късно щеше да стане.
- Не трябваше да го казвам. Не трябваше да говоря така на Кати.- отново заплаках, все още стоейки с гръб към Юрий.- Та те се сгодиха...не трябваше да ѝ казвам...дори защо започнах?
- Отново мислиш за другите.- извика Юрий и застана пред мен.- Защо поне веднъж не помислиш за себе си? Какво ще стане, ако бъдеш поне малко егоистична?
- Не мога!- извиках и го погледнах с очи пълни със сълзи.- Семейството ми е всичко за мен. Ако не са те Юрий аз съм сама...- очите му омекнаха, но не отмести поглед от мен.
- Хайде ела да хапнеш!- каза и ме хвана за ръка и ме поведе към кухнята, но аз се отдръпнах.
- Не съм гладна. Къде са ми дрехите?- огледах се, но так и не ги видях.
- За пране са. Не си яла нищо от както си е върнала. Нека сложил нещо в стомаха си и тъка си тръгни.
- Не искам.- продължих да се оглеждам. Търсейки някакво решение на ситуацията.
- Али, моля те!- хвана треперещата ми ръка при което аз бързо я дръпнах и я скрих зад мен.- Какво става?- изненада се.
YOU ARE READING
От различни светове
Romance- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...