Неутрална гледна точка
Както всяка година момичетата отидоха да купят подаръци на всички за празниците. Те нарочно отиваха месец по-рано, защото цените на всичко все още не бяха вдигнати. Така не харчеха много пари.
През това време момчетата седяха в апартамента на Доминик и се чудеха какво да правят докато момичетата ги нямаше при тях.
- Къде отидоха момичетата?- обърна се към Итън който все още се чудеше каква беше паролата на телефоните на момчетата.
- До молът.- каза без да му обръща особено внимание и продължи да смята.
- Хайде да отидем при тях. И без това няма какво да правим тук.- каза Доминик и стана от дивана.
Итън се съгласи и двамата тръгнаха към колата на Доминик.
През това време момичетата обикаляха магазините в мола в близост до стария квартал на Али.
Те седяха на една маса пред един от многото малки ресторантчета и си говореха.
Гл.т. Алисън
Отпих още веднъж от чая си докато слушам Кати. Бях щастлива от факта, че празниците наближаваха и може би тази година щяхме да се съберем най сетне всички.
- С Доминик говорихте ли за празниците.- погледнах я учудено и тогава ми светна.
Нямаше как да празнувам вече с нашите тъй като вече живеех при Доминик.
- Какво ще правите за празниците?- довърши въпроса си.
- Не...- каза и поклатихме глава.
- Я кого виждам.- познат мъжки глас ни прекъсна.
Погледнах към източника и веднага се намръщих.
- Корт какво правиш тук?- Кати изсъска веднага щом го видя.
- Щом ви видях си помислих, че трябва да ви върна услугата която ми направихте на последната ни среща.- каза и се усмихна самодоволно.
- Махай се!- Кати каза веднага щом той седна на свободното място до нас.
- Не дей така, Кати.- изкикоти се той.- Не тъй лоши чувства към мен.
- Не искам да слушам глупостите ти.- каза през зъби.
- Все още нищо не си видяла от това което замислям.- каза с по-твърд глас.
- Махай се!- повиши тон Кати.
- Я не ми пищи.- каза злобно и хвана ръката ѝ.- Ти драга моя си нямаш и на представа какво ти готвя за това, че ме прати в затвора.- каза през зъби и стана от мястото си дърпайки Кати след него.
YOU ARE READING
От различни светове
Romance- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...