- ИИИ..- извика Кол на четиримата мъже които бяха хванали двата края на дивана.- Вдигай!- извика и Доминик, Стив, Раян и Скот(бащата на Раян) с много усилия вдигнаха дивана и започнаха с бавни стъпки да го местят.
- Татко определено трябва да отслабнеш.- каза едвам Стив и пускат дивана след още няколко крачки.
- Защо дивана тежи толкова по дяволите?- Раян казва ядосано, а дядо му ги удари по главата с навития вестник
- Не използвай такива думи днес!- каза строго.- Хайде още малко.- каза Кол и отново вдига ръка във въздуха.- И вдигай!- провикна се.
През това време Али, майка ѝ, леля ѝ и Кати готвеха и си говориха за различни неща.
- Може ли брашното?- попита лелята на Али и погледна към трите жени. Тъй като най близо до брашното беше Моника тя подаде брашното на Кати, но щом като го взе отговори пакета и напръска Али.
- Кати!!!- изпищя Али при което всички се обърнаха към нея.
Щом я видяха избухнаха в смях.
- Нищо ти няма...- каза през смях Кати.- Само малко...ето... ето тук.- каза и не знаейки къде да посочи, защото цялото ѝ лице и коса бяха в брашно.
Моника и Мегън се смееха доста звучно на Али, а Кати едвам сдържаше смеха си, защото беше сигурна, че щом се засмее Али ще разбере, че е нацапана много.
Али наклони глава при което изпадна едно солидно количество брашно. Тя затвори очи и повдигна главата.
- Имаш пет секунди да изчезнеш.- каза спокойно все още с затворени очи.
Кати не почака втора покана и тръгна да бяга към изхода на кухнята. Щом излезе от кухнята тръгна към мъжете, но тя се спина и падна. Минута след това цялата беше посипана с брашно. Всички гледаха шокирано към Кати, която още стоеше на земята с затворени очи.
Али се почви също бяла като Кати изтупа ръцете си и се върна в кухнята.
Доминик от своя страна гледаше супер изплашеното от това какво се случа.
- Залагам двайсет.- в момента в който се обърна към останалите те вече се бяха наредили в кръг и раздаваха карти.
- Нямам пари.- Раян каза и погледна Доминик.- Ти имаш ли?- попита го.
Доминик се посочи все още не разбирайки какво става.
YOU ARE READING
От различни светове
Romance- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...