Доминик отново беше излязъл с онези момчета на които все още не можех да науча имената.
Седях както обикновено на дивана чудейки се какво да правя, защото Кати беше на работа, а Джейми сигурно беше на лекции.
Превключвайки каналите търсейки нещо интересно чух мелодията на телефона ми казвайки ми, че някой звъни. Бързо го взех от стъклената маса и вдигна щом видях, че е Кати.
- Бързо ела!- каза тя задъхано.
- Какво става?- казах изплашено и станах бързо от дивана.
- Онези от които спечелихме кола, отново ни предизвикаха.- каза тя при което ми олекна.
- Боже...за тази глупост ли?- засмях се.
- Не е глупост. Заложиха три хиляди заради това и онази кола.- каза тя при което се изненадах.
- Да бе...От къде имат толкова пари?
- Явно предварително са се уговорили. Нямам си и на идея как ще играят на този студ, а вън вали и сняг.- каза тя и се чу силния вятър явно е излязла на вън.- Аз сега се прибирам и Отивам направо при Нолън, защото всички лапетии са там.
- Добре и аз ще дойда.
- Ще те чакаме.- каза и затвори.
Бързо се облякох и извиках такси за да ме закара до мат.
След около половин час бях пред нас и платих на шофьора.
Слязох от таксито и не бях изненадана от всички столове който бяха нареди пред всички къщи и маси заредени с бира и още доста неща. Базовите печки които седяха до столовете или масата.
Хората които не ни познават биха казали, че сме луди да седим на този кучи студ на вън, но повярвайте ми лапетата и пенсиите даваха всичко за да играят, да се бият или да гледат сеира на останалите.
Ако се чудите кои са лапетата...това сме всички под 30, а пенсиите са всички над 31. Когато лапетата играят пенсиите залагат и разбира се правят скандали които, често завършват с полиция и бърза помощ, защото винаги някой излиза с сътресение или разбит нос. Както и да е.
Потреперих заради студения вятър и бързо тръгнах към къщата на Бремби. Щом стегнах до верандата си изчистих ботушите от снега и почуках на вратата.
След малко жената на Бремби ми отвори и ме пусна да вляза. Аз бързо влязох и събух ботушите си.
ESTÁS LEYENDO
От различни светове
Romance- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...