Вървях към вкъщи възможно най-бързо, но бях толкова уморена, че имаш чувството че съм жив труб. Бях освободена днес от Ели защото, ами като се замисля... От една седмица не съм си почива и не съм спала повече от 10 часа за последните седем дни. Взема извънредни смени и тези на майка ми, носех обят на баща ми понеже мама беше болна което значеше, че аз се грижа и за нея. Влязох вкъщи и се събух. Влязох в хола и се струполих на дивана до дядо. Той ме огледа учудено, но щом видя как изглеждам придоби загриженост.
- Али какви за бога? Защо Изглеждаш на ходещ мъртвец?
- Умерена съм.- изпъшка. Бях със затворени очи и имах чувството че ще заспя всеки момент.- Взех четири извънредни смени, тези на мама, мойте, обяда на татко, мама, къщата и ти...- обесних.
- Хайде отивай да лягаш, аз ще направя вечерята и ще звънна на Ели да ѝ кажа, че няма да ходиш на работа. Хайде!- подкани ме. Станах от дивана и тръгнах с лениви крачки към стаята си. Щом влязох си съблякох ониформата и облякох някаква тениска. Легнах под завивките и се унесох.*****
Неутрална гледна точка
След като Али не занесе обяд на баща си Стивън беше притеснен за нея. Звъння ѝ няколко пъти, но тя не вдигаше.
След като говори с баща си Стивън разбра, че Али не жив труп и не може да върши нищо. Както винаги по график семейство Уилиямс дойдоха, но този път не бяха посрещнати от Али.
- Хей къде е Али?- Натали попита баща ѝ.
- Няма да дойде днес... наистина е много зле...
- Защо, да не е болна?- Натали попита уплашено.
- Не, но е наистина уморена. Дядо ѝ казва, че е като жив труп.- обесни на бързо Стив.
- Добрее...така ли или ънъче исках да говоря с теб за нещо наистина важно.- каза тя щом дойде Робърт.
- Какво? Да не е нещо с вилата?- попита Стивън.
- Не, не. Строежа върви чудесно и за месец и половина мисля че се справяте чудесно.- каза Натали.- По скоро нещо за Али.
- Какво?
- Аз наистина много е харесва и понеже наистина е много хубаво момиче и не само по външност, но и по характер искам да ти предложим нещо.- обесни Натали.
- Не разбирам на къде биете.- Стивън ги погледна объркано.
- Искам да оженим моя син и Али...- каза тя бързо.
- Моля? Не мога да ви кажа такова нещо...трябва да говоря със семейството си.- каза Стив.
- Ама разбира се! Обсъдете го и решете. Ние не ви кр.араме нищо.- каза Робърт.
Стивън кимна и се върна към работата си.*****
Стивън се прибра точно за вечеря и щом влезе в кухнята видя баща си да сервира вечерята.
- Как е Али?- каза и седна на мястото си.
- Наташа(майката на Али) е добре, но Али не съм я виждал от обят. Щом се прибра я накарах да легне защото наистина тя беше като мъртвец. След като се е качила в стаята си не съм я виждъл.- каза дядо ѝ. Майка ѝ дойде и седна на мястото си. Дадо ѝ също седна на мястото си и започнаха да се хранят.
- Имам да ви казвам нещо.- каза Стивън.- Семейство Уилиямс ми предложиха да съберем сина им с Али.- каза той.
- Моля?- каза майка ѝ, а дядо ѝ се задави и започна да кашля.
- Казаха, че много са я харесали. Според мен не е толкова зле. Доколкото знам за сина им не е толкова лош, а и така ще подсигурим бъдещето ѝ.- каза той.
ESTÁS LEYENDO
От различни светове
Romance- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...