Алисънчета и Доминикчета?

2.5K 113 20
                                    

- И ти е казал всичко това?- Кати изпищя ядосано.

- Не на мен, а на приятелите си.- поправих я.- Дали това дърво ще свърши работа на Зара?- казах и се отместих от голямото платно на което рисувах рисунката за Зара, която ми поиска вчера.

- Дали това дърво ще свърши работа на Зара?- казах и се отместих от голямото платно на което рисувах рисунката за Зара, която ми поиска вчера

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Спри да сменях темата!- извика ми тя бясно. Обърнах се към нея с учудено лице и повдигнах веждите си. Погледнах я с онзи смразяващ поглед и тя изведнъж омекна.- Съжелявам!- каза тихо.
- Мисля, че трябва да спреш да разпитваш за Доминик и да обърнеш малко внимание на мен.- казах и махнах престилката си с която бях за да не изцапам дрехите си и
Кати ми подаде една кърпа за да си избърша ръцете.
- Жененисте от месец....- започна да брой нещо на пръстите си.- и две седмици, а все още нищо не е станало.- каза раздразнено.
- Какво очакваш да стане бе Кате?- засмях се, но тя се намръщи.
- Любов, искри и пак и искри.- каза мятайки ръцете си във всички посоки.
- Моля?- засмях се.
- Малки бебета, малки Доминичета и Алисънчета и пак любов и пак искри.- каза и стана от мястото си и започна да подскача на сам на там, което предизвика смях в мен.
- Катя ти чуваш ли се какво говориш?- прекъснах малкия ѝ спектакъл и седнах на мястото ѝ.- Сигурна съм, че всичко това е само за пред родителите му. Той няма нищо към мен и думите му го доказват.- казах и станах от мястото на което до преди малко стоеше Кати. Телефона на Кати прекъсна малкия ни разговор между нас.
- Итън е!- изпищя тя и аз се засмях.- Ало?- каза спокойно, но физиономия на лицето ѝ ме убиваше.- Да излезем?- погледна ме ококорено. Аз кимнах бързо.- Али е с мен. Нали няма проблем да дойде?- попита тя което ме накара да се хвана за главата.
- Идиотка.- казах ѝ тихо, а тя се засмя.
- Добре там сме след...- погледна часовника на котката си.- Най-много 15 минути.- оточни се и затвори.
Повдигна вежди и ѝ се усмихнах с онази мазна усмивка.- Какво?- попита объркано.
- А нищо.- казах човдигайки рамене. Тя ме изгледа подозрително.- Я стига!

***

- Моляя?- почти извиках, което накара мама да ме погледне злобно.
Да бяхме в кафето и чакахме Итън да дойде.
- Спри да викаш!- изсъска на среща ми.
- Не си ми казала, че излизаш с Итън.- огледах я на кръв.- Но ми говориш за искри и малки Доминичета и Алинчета?- казах, но по скоро последното прозвоча като въпрос.
- Алисънчета.- поправи ме тя.
- Именно.- скарах и се.
- Е какво де- засмя се тя.
- Хей?- чух гласа на Итън и мислено проклех късмета си. Сто процента беше чул всичко.
- Хей!- казахме двете в един глас.
Той дойде до мен и ме прегърна, а после седна до Кати. Тя ми погледнаха странно гпкато ме видяха как се бях ухилила, а аз просто преместих поглед от тях и започнах да се кикотя тихо.
- Не ѝ обръщай внимание пипито я сече на моменти.- каза и ме погледна злобно.
- Кок го казва?- засмях се гласно.- Та как вървят нещата между ваз, понеже някой хора не искат да ми кажат, но измисля някакви глупости.- казах и погледнах злобно
Кати.
- Алисънчетата не са глупости, а за Доминичетата няма да говорим.- каза важно тя.

-----------------

Съжелявам, Съжелявам🙏🙏
Извинявам се че не съмкачвала нова глава от доста време. Надявам се главата да ви хареса въпреки, че е кратка.

От различни световеDonde viven las historias. Descúbrelo ahora