- Ще проверя дали имам нещо и ще ти пратя снимка на него.- казах на Пати. Затворих входната врата с крак и оставих торбите с покупки.
- Ако нямаш не се мъче ще измисля нещо друго.
- За кога искат рисунката?- попитах събличайки якето си.
- За другата седмица.
- И задължително трябва да е на есенно дърво?- взех торбите и тръгнах към кухнята, но се спрях във хола когато видях цял футболен отбор да стоят на дивана забили погледите си в мен.
- Да...няма особенно значение с какво се рисува или как.- обесни ми. Доминик дойде до мен и ме целуна за кратко.
- Какво става?- попитах го тихо.
- Искаха да се запознаят с теб и дойдоха.- каза ми с голяма усмивка и пак ме целуна.
- Поне трябваше да ми кажеш.- скастрих го.
- Съжелявам!- каза и ме огледа.- Дай ми тези!- каза и взе торбите от ръцете ми и влезе във кухнята.
- Пати ще ти се обадя после за подробностите.- казах и затворих телефона.- Здравейте! Аз съм Али.- казах и започнах да се здрависвам със всички. Когато дойде реда на Итън той ме прегърна.
- Дръж си ръцете по далеч от нея!- чух гласа на Доминик щом се отделих от Итън. Итън вдигна ръце за знак че не е напривил нищо и седна на дивана.
- Извинете ме за малко!- казах и тръгнах към спалнята. Влязох в спалнята и се преоблякох със дрехите за вкъщи.
Неутрална гледна точка
Мат Томи Уили и Нейтън.
- Брато мацката ти е трепач!- каза Уили щом се върна от тоалетната.- Моля?- Доминик ме разбра какво говори.
- Има уникално тяло. Сигурно още не си я докоснал.- засмя се Уили.
- Какво те засяга теб?- изръмжа на среща му Доминик.
- Защо се сърдиш братле. Ако нямаш нищо против аз ще си я взема във нас. Едва ли си толкова луд да се ожениш. Сигурно някой те е накарал или имаш изгода от това.- продължи да се смее Уили.
- Разкарай се, защото не отговарям за последиците.- каза през зъби Доминик гледайки го на кръв.
- Стига де брато,сега ще се караме за една курва ли?- каза и преди да се осети беше на земята, а Доминик върху него налагаики го.
- Кажи 'и още веднъж така ще те убия.- извикак и продължи да го налага.
Итън и Мат го издърпаха от Уили.
- Разкарай се преди да съм те довършил.- изсъсъка Доминик на Уили.
Уили стана от земята хвана си носаот който се стичаше силна струя кръв. Взе си якето и си тръгна.
- Не знаехме,че е толкова сериозно.- обади се Нейтън.
- Ако не беше защо изобщо щях да се женя за нея?- извика Доминик.
- Мислихме си, че вашите са те накара ли или както каза Уили, че имам изгода от това.
- Каква изгода ще имам от беднячка като нея?- извика той, но след като осъзна какво е казал замълча.
След кратка тишина всички станах от местата си.
- Ние ще тръгваме.- казаха и започнаха един по един да излизат през вратата. След като ги изпрати тръгна към горния етаж, но стълбите видя Али. Тя не каза нищо просто се обърна и тръгнах към стаята му. Той тръгна след нея, но тя затвори вратата на стаята под носа му.
Гл.т. Али
" Каква изода ще имам от беднячка като нея?"
Думите му кантяха в главата ми. Мислех, че след всичко тези...неща може би поне малко...се е променил или не знам. Приел е факта, че съм бедна, но явно не е така.
Беднячка.
Той казва самата истина и аз нямам никакво право да се обиждам. Защото това е скапаната истина мамка му.
BINABASA MO ANG
От различни светове
Romance- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...