Делата през последните месеци

930 81 15
                                    

Днес

Днес е делото ни за развод.

Днес започва битката ми за победа.

- Бъди спокойна. Те нямат достоверни или коректни доказателства, че си му изневерила.- каза Тони( Адвоката, който Стюарт ми предложи.)- Ние ще победим.- каза преди да влезем в залата.

*******

- Видеото или снимките не са солидно доказателство. Но друго имате ли в момента?- съдията се обърна към адвоката на Доминик.

*******

- Дори да бяхме добри приятели...това не променя факта, че той изневеряваше на Алисън. Аз учех с него във Англия и често се засичахме не само в кампуса на университета, но и по купони на които ходихме. На всички от тях той се натискаше с някоя оскъдно облечена дама или със курвата Касандра....

- Моля да не използвате такива думи!- съдията го прекъсна.

- Така де...не говореше много за Алисън и всички знаехме късове от историята им, но веднъж тя дойде. За два дни....- настъпи пълна тишина.

Бях забравила за тази случка...

- Защо спряхте?

- Не съм сигурна дали ще е добре да го кажа.- каза Мат и ме погледна. Аз кимнах в съгласие.- Забрани на всичките му приятели, да говорят за случващото се в апартамента му. Не знам какво точно са скрили, но после след нейното тръгване....той каза, че тя не била от значение и я държал само за....- спря да говори и отново ме погледна.

Знаех думите. Чух ги със собствените си уши. Кимнах отново.

- Само за секс...

******

Главата е кратка съжалявам, но нека кажем, че това са кратки откази от делата им за развод.

Надявам се да сте в напрежение, за да може да ви е по-интересно за напред.

От различни световеWhere stories live. Discover now