Untitled Part 42

1.9K 94 10
                                    

Гл.т. Доминик

Стоях на леглото и превключвах каналите. Али беше влязла в банята, а аз се чудех какво да правя през това време.

Телефона ми звънна при което отместих поглед от големия екран на телевизора към вибриращия ми телефон на нощното шкафче.  Сложих го до ухото си и чух гласа на Кати.

- Доминик сам ли си?- попита веднага щом вдигнах телефона.

- Да. Али е в банята.- казах учудено.

- Какво си решил да правиш за рождения ден на Аби.

- Той кога е?- попитах не знаейки.

- Утре е...не ми казвай, че не знаеш.- каза и чух въздишката и' от другата страна.- Остави всичко на нас, но искам утре да я доведеш.- заповяда и ми затвори.

Объркан от това което ми каза и издразнен от факта, че Али не ми е казала за рождения си ден не смеех да направя нещо.

Щом тя излезе от банята от аз забих погледа си в нея, но веднага раздразнението ми изчезна щом я видях с мокра коса, широка тениска на която деколтето беше доста широко и можех да видя прекрасния и врат и добре очертаната и' ключица.

- Какво има?- попита щом видя, че задържах погледа си върху нея.

- Нищо!- казах и върнах погледа си върху телевизора си, но тайно хвърлях по някой поглед към нея.

- Мамка му!- казах и станах бързо от леглото и тръгнах към нея. Тя все още седеше пред гардероба и оглеждаше дрехите вътре.

Грабнах я при което тя видимо се уплаши.

- Да бъда проклет, но не мога повече.- казах и я сложих на леглото  и след това се надвесих над нея.

Започнах да я целувам усилено все едно живота ми завишеше от това. Ръцете ми слизаха надолу по тялото и', а аз исках все повече от нея. Започнах да целувам врата и' и слизах все по надолу. Когато мушнах ръцете си под тениската и' усетих как цялата настръхна от допира ми. 

Съблякох тениската и' и тогава се повдигнах за да я огледам. Перфектното и' тяло беше толкова изкусително. Отново слях устните си със нейните.

И точно тогава на вратата се звънна което развали нашия миг.

Али се отдръпна от мен и понечи да вземе тениската си която бях хвърлил на драгия край на спалнята, но я спях и продължих с действията си без да обръщам внимание на непрекъснатото звънене.

- Ник звънят!- каза Али и се опита да се отдръпне, но аз я спрях.

- Нека звънят, все някога ще се откажат.-

- Ами ако е важно?- опитваше се да стане, но аз я спирах.

- Ще почакат.- казах и понечих отново да я целуна, но тя се отмести.

Избута ме от нея и се облече бързо. Оправи си косата и излезе от стаята бързайки да отвори.

Станах от леглото когато чух гласовете от хола. Щом влязох вътре видях приятелите ми седнали на дивана и да се усмихват сладко на Али.

- Какво правите тук?- попитах раздразнено и седна на единия фотьойл.

- Някой е ядосан?- засмяха се те при което аз изръмжах. 

- Казвайте какво има?

- Ами дойдохме да те видим...- каза Мат.- Ти и без това не излизаш с нас.- засмя се той.

- А трябва ли?- казах и повдигнах едната си вежда.

- Май сме дошли в неподходящ момент.- засмяха се отново.

- Виж как позна. Вече няма ли да си ходите. Видяхте ме.- бързах да ги изгоня за да остана отново сам с Али.

- Е чакай малко де! Да си поговорим...

- Вече говорихме. Нещо друго?- прекъснах го.- Ако е не си тръгвайте с Али имаме планове.- казах през зъби при което на тях им светна и погледнаха Али която седеше до плота на кухнята и говореше с някой по телефона.

- Така кажи де! Ние да не четем мисли?- каза Уили и двамата станаха от дивана ми и тръгнаха към вратата.

Щом ги изправих се върнах в кухнята където Али беше започнала да готви и не ми обръщаше особено внимание. 

===================================

Весели празници!

Да си ги прекарате чудесно с вашите близки и приятели. 

Дано главата да ви е харесала. Тази е къса, но за сега мога само толкова.

Благодаря за цялото разбиране което проявихте спрямо мен. Ще се опитам да го заслужа напълно, затова ще се опитам да кача поне още една глава до края на годината.

От различни световеWhere stories live. Discover now