Излязохме от ресторанта и изчакахме едно от момичетата който паркираха колите да я докарат и най-сетне да се махна от тук.
- Какво стана?- Доминик застана до мен, но аз не го погледнах. Бях му ядосана. Ако се чудите защо, постоянно гледаше лиглата Маша.
- Дмитрий ме ядоса.- каза със злобен тон още инфектирана от случката преди малко и спестявайки това за Маша.
- И какво толкова каза?- засмя се той, но аз не отговорих защото колата дойде. Качих се на предната седалка. Доминик бързо я заобиколи и се качи на шофьорското място. Запали колата и потегли към дома ни.
- Сега ще ми кажеш ли какво ти каза?- попита като спря на един светофар.
- Та той искаше да се ожениш за Маша.- извиках сякаш е най-очевидното нещо.
- И на всичкото отгоре ти не спря да я зяпаш.- напомниха му фактите от преди малко.
- Не е вярно.- веднага отрече.
- Но не можеш да отречеш, че тя го правеше и ти нямаше нищо против.- напомниха му. Спомена как тя галеше ръката му, а той само ѝ кимаше показваше доста.
- Да, но когато Александър те гледаше и ти нямаше против.- каза ми той троснато.
- Моля? Аз ако знаеш щях да му кажа да спре. И за твое сведене той не прави никакъв физически контакт с мен.- напомниха му как Маша го галеше по ръката.
- Ти какво, ревнуваш ли?- засмя се.
- Сякаш ти не ревнуваш.- казах и погледнах през прозореца.
- Значи ме ревнуваш?- попита и постави ръката си на бедрото ми.
- Махни си ръката!- казах му и го погледнах злобно.
- Хайде де, знаеш, че нямаше да ѝ вържа.- засмя се опитвайки да се оправдае.
- Голяма логика имаш.- изпуфтях и извъртях очи.
- Стига де Али!- засмя се отново.
- Много ти е смешно нещо?- ядосах се и отново на него.- Те се опитаха да те оженят за нея и на теб ти е смешно.
Сега просто исках да се прибера вкъщи, да се изкъпя и да си легна без излишно напрежение. Доминик спря на парк мястото си в подземния паркинг и слязохме. Тръгнах към асансьора без да го изчакам, но щом заключи колата ме догони и заедно се качихме в асансьора.
- Сега ядосан ли си ми?- ухили ми се, но преди да направи нещо друго вратите на асансьора се отвориха и аз излязох бързо. Застанах пред входната врата на апартамента ни и да кажах нашия. Отключих бързо след което я отворих , събух си обувките и с бързи крачки започнах да изкачвам стълбите.
- Али Спри да ме игнорираш!- Доминик се провикна от дневната. Не обърнах внимание и продължих нагоре по стълбите.
- Алисън Спри!- този път извика което ме накара да се обърна към него.
- Вече реши да ми обърне внимание.- каза ядосано.- Ако си ми ядосана ми кажи, а не да ме игнорираш.
- Да, по дяволите, ядосана съм ти. Не направи съм ти бясна за това, че нямаше нищо против Маша да те пипа и гали.- извиках всичко на един дъх.- Но ти имаше против когато Александър ми гледаше деколтето.
- Ти знаеше?- той се учуди.
- Да, много ясно, че знах. Не ми е за първи път.- казах троснато и отново се обърнах с гръб към него и тръгнах към стята.
В един момент осетих нещо да се овиват около китката ми. Рязко ме дръпна и в следващия вече бях в прегръдките на Доминик. Той постави брадичката си на главата ми тук като беше по-висок от мен. Аз бях доста учудена от това негово действие.
- Знам, че това ще ти прозвучи странно, но ти си моя и само аз мога да те гледам и пипам.- каза това и сякаш ме удари ток, но от приятния. Пеперудите в корема ми започнаха да пърхат и осетих как бузите ми се затоплят. Имайки предвид, че аз не съм от типа момичета които се изчерпват на такива банални неща и освен това доста момчета ми обръщаха внимание и говореха такива неща, но не му правеха особено впечатление. Сега е различно.
YOU ARE READING
От различни светове
Romance- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...