Първата среща със Уилиямс*

3.5K 139 7
                                    

Алармата ме събуди и аз станах. Оправих си стаята и си облякох дрехите. Извърших всички сутрешни рутини и си вързах косата на един рошав кок. Слязох долу и видях мама да прави закуска. Помогнах ѝ и татко дойде. Дадох му вестника и чашата с кафе и го целунах.

- Добри утро, тате!- каза и седнах на обичайното си място на масата. Дядо дойде и аз веднага му дадох вестник и чая му.

- Добро утро!- каза той. 

Всички се назакусвахме и изпратих мама и татко на работа. Днес аз почивах, което значеше, че ще оправя вкъщи и ще занеса обяд на татко и екипа му. Докато чистех гледах мач със дядо. Чудите се защо за Бога дават мач в 9 сутринта? Еми и аз да ви кажа честно не знам, но ми харесва. 😂😂
Минах покрай телевизора и изчистих праха, но щом застанах пред него дядо се ядоса.

- Марш от там!- изкомандори и аз се засмях. Седнах малко да си почина.- Почина ли си?- попита ме.
- За, защо?- погледнах го объркано.

- Сега, ми донеси бирата от хладилника. След двайсет минути има важен мач, а ти трябва да почваш да приготвяш храната.- обясни дядо и аз се засмях. 

Станах от дивана и влязох в кухнята, извадих едно шише с бира и се върнах в хола. Дадох му шишето и се върнах във кухнята. След дълго мислене реших да направя няколко неща. Първото ще е салата, после пържени пилешки крилца и сандвичи, а за десет ще мина да купя една торта и бира. След дългото приготвяне на всички ги сложих в кутии, а кутиите в една голяма чанта и отидох да се оправя. Преоблякох се и слязох долу.

- Дядо аз излизам да занеса обяда на татко.- казах бързо докато се обувах.

- Чао, Али!- каза и излязох. 

Минах да купя бира и торта и си взех едно такси, за да отида до строежа. Щом стигнах, платих, благодарих на шофьора и слязох от таксито. Запътих се и първия човек, който видях беше чичо Фред.

- Нашата принцеса дойде!- провикна се и взе чантата от ръцете ми.- Как беше тържеството вчера? С колко завърши?

- Благодаря за чантата! Иначе тържеството мина страхотно и завърших със шест.- каза и оставихме нещата на масата.

- Браво, мила! Момчета хайде!- извика и всички дойдоха и ме поздравиха. Сложих им приборите и чиниите, но татко още го нямаше.

- Чичо Фред къде е татко?- попитах го след като се огледах.

- Говори със семейството Уилиямс.- каза той и ми направи място да седна. Аз благодарих и седнах.  

От различни световеHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin