За мен има.

2.5K 130 15
                                    

Слизах по стълбите които водеха към хола и ровех в чантата си за да проверя дали всичко което ми трябва е там. Отново щях да излизам с Кати, но този път и Джейми. Не исках да стоя тук сама докато Доминик обикаля улиците с поредната, да преспи с нея и след това да се прибере в 5 сутринта все едно нищо не е станало. И без това след последната случка не си говорим и аз го отбягвам. А мислех, че имаме напредък...

Както и да е. С Кати и Джейми ще ходим по магазините за да си купят нещо. Аз нямам намерение да се възползвам от парите на Доминик.

Докато ходех към вратата ровейки си в чантата се блъснах в някой и този някой много ясно ще е Доминика.

- Къде отиваш? Днес съм освободил целия си ден за да може най-сетне да се видим.- каза с неговата така хубава усмивка.

- Аз не мога днес. Заета съм така че, Чао!- казах и тръгнах към вратата.

- Но...

- Аз карах ли те да стоиш при мен? Един път съм решила да изляза така че ме остави намира и отивай при богатите си приятели и приятелки с който не си принуден да живееш, говориш или да правиш каквото и да било с тях.- казах докато се обувах.

- За това ли е всичко?- засмя се той.

- Да за това е и ако това за теб е нищо за мен не е, защото ти ме обиждаш по този начин.- казах и тръгнах към вратата.

- Али аз не го казах сериозно.- каза докато ходеше след мен.

- Според мен го каза напълно сериозно.- казах и го погледнах.- Ако си мислиш, че ще обиждаш и аз ще стоя и ще си мълча се лъжеш много лошо, защото не съм от хората който остават да ги мачкат. Да бедна съм, но това не означава, че имаш право да ме обиждаш.- каза и излязох от апартамента му.

Извиках асансьора и се качих бързо в него. Щом излязох от него поздравих портиера щом минах през антрето на сградата и излязох от вън. Видях колата на Джейми и бързо се качих  в нея. Седна на предната седалка до него и му се усмихнах.

- Здрасти!- казах и се пресегнах да го прегърна.

- Мале от кога не съм те виждал.-каза той весело и ме огледа.- Как е богаташкия живот?- каза докато навлизаше в движението на улицата.

- По-скоро я питай как е живота с Доминик.- засмя се Кати от задната седалка.

- Я кажи!- Джейми последва примера на Кати и започна да се кикоти.

От различни световеTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang