Аз или Майк ти...

1K 72 12
                                    

Още същата вечер Волков ме свърза с някакъв хакер, на който пратих видеото.

Видеото бързо се разпространи и набра популярност в рамките на няколко часа. На следващата сутрин всичко бумтеше от случилото се. Всичко говореха за това. На всякъде из интернет имаше статии за видеото.

- Али какво е това?- Раян ме попита.

Раян, дядо и татко седяха в хола и ми задаваха въпроси.

- Време е да се възползвам от това което имам...- казах просто.

- Защо пък сега?- попита татко изненадан.- А как го качи?

- Познавам хора... Уилиямс си заслужават всичко.- говорех не свързано.

- Али...отмъщаваш ли?- дядо попита несигурно.

- Ще ги унищожа.- повторих думите си.- Няма повече да им позволя да ни мачкат...дори да е последното нещо

- Али!?!- татко ми се скара. Погледнах го и се усмихнах.

- Татко...виж ни!- огледах се наоколо. Всички знаеха защо го правя.- Вчера бях при баба.- отместих поглед от него за момент, за да се успокоя.- Все едно не беше същата. Не само тя. Къщата не беше същата. Тровят ни живота, а аз твърде дълго ги търпях.

- И какво ще направиш Али? До сега не постигна нищо, сега нещо по различно ли ще е?

- Да...за една вечер виж какво стана. Представи си ако изкарам и другите им мръсотии.- усещах сладост от думите си.

- Али не си такава.- дядо също се опита да ме разубеди.

- Те ме направиха такава.- нищо не можеше да ме накара да повярвам в обратното.

Те бяха виновни за всяко едно нещастие в семейството ни. Затова сега ще си платят за всичко сторено.

- С каквото мога ще ти помогна!- Раян също се обади.- Али е права. Стигнахме до тук, заради тях. Нека и те изпитват чувството.

****

- Ще можеш ли, да намериш и нещо за Доминик?- отново говорих с Волков.

- Ще направя всичко по силите си. Алисън скоро ще дойда там.

- Ще те чакам.- трябваше да се срещна с него.

Трябваше да му дам папката с нещата, които Раян и Тони бяха намерили. Трябваше да се запозная с него.

- Какво мога ще направя за теб и семейството ти. Остави всичко в моите ръце...но ако стане нещо не се страхувай да ми поискаш помощ.

От различни световеWhere stories live. Discover now