- Ще те убия!...

1.1K 78 10
                                    

Чистех бара и нареждах чашите по местата им, защото бях последната останала.

- Затворено е, моля напуснете!- казах веднага щом видях мъжката фигура идваща към бара.

- Няма да е нужно.- замръзнах когато го видях срещу мен.- Мисля, че няма да е проблем да си поговорим малко...-  докато говореше се намести на един от щъркелите и зачака спокойно отговор от мен, но такъв и не получи.- Няма ли да ми предложиш нещо?

- Да се махнеш.- злобата наделяваше всички други емоции.

- Охх...- изненада се от отговора ми.- Не очаквах такова посрещане....но явно..

- Ако може да си тръгнеш защото затварям бара...- казах и тръгнах към стаята на служителите.

***

- Върнал се е?- Стюарт, мама и Кати извикаха в един глас.

- Искаха да говори с теб?- Кати се озъби.

- Какво има той да говори с теб?- Стюарт се ядоса..

Самия той съвсем се беше узлобил към тях въпреки дългогодишната работа при тях. Новините, които идваха за тяхното семейство не бяха никак розови. Винаги бяха в центъра на някой скандал, но Стюарт казваше, че това е измислено, за да печелят популярност и съответно повече хора да им купуват списанието...
Няколко пътя съм срещала Емили, която се беше променила доста... наистина доста..
Беше станал надмедна, арогантна, твърде самонадеяно и високомерна...точно като майка си.

- Отбягвай го....не говори с него.- Кати веднага приключи в режим защита.

- Али тъкмо започна на чисто!- Стюарт дойде до мен и ме хвана за раменете.- Не изхвърляй всичко това, заради глупавата ти любов към Доминик...- думите му бяха груби.

- Стюарт не говори така!- мама веднага го скастри.- Никоя любов не е глупава...- опита се да ме успокои.

*****

- Мартини, две големи водки, една бутилка по-скъпо уиски, две води и една малка текила...- изброих поръчката на Паша.

- Днес е по спокойно...- каза и се обърна с гръб към мен.

Аз седнах на един от щъркелите, защото краката ме боляха доста.

- Днес беше ли на работа?- попита щом отново се обърна към мен.

- Да...кучетата бяха много зле, къщите твърде мръсни, кафенето пълно, а магазинчето зареждаше стока днес.- оплаках се и сложих глава на плота за малко.

От различни световеTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang