Рисувах...
Бях разочарована от мен самата.
Затова просто рисувах разочарованието си и отчаянието ми.
Минаха две седмици от както не съм говорила с Доминик или не съм го виждала. Беше различни от преди.
Усещах една огромна дупка и празнота.Първите дни бях при нашите, но Доминик постоянно идваше и правеше циркове. Викаше, блъскаше по вратата, когато се опитаха да го укротят удари Нолън, което доведе и до боя между тях.
След получаването на второто о третото видео същите като първото дори не можех да повярвам колко глупава съм била. Издебнах когато го нямаше, събрах си багажа и накарах Николас да дойде да ме вземе, за да не гледам повече лицето на Доминик и как говорят хората за мен.
Изкарах още няколко дни при дядо и баба, но Доминик дойде и там. Разбира се не исках все още да го виждам, затова накарах да го отпратят, но той се връщаше отново и отново.
Затова отново си събрах багажа издебнах момент в който го няма и с Николас отидохме при Раян, който в момента беше в другия край на Америка и той нямаше как да ме намери.
Да бягах от него знам, но ме е страх. Беше ме страх от това, че ако отново го видя ще му простя каквато и глупости да каже.
Вече пети ден живеех с осем момчета в апартамента на Раян и съквартирантите му.
Запознах се и с гаджетата на момчетата, които идваха често тук.Николас си тръгна след втория ден защото се обадиха, че имало някакъв проблем, който и не ми казаха какъв е.
Очаквах дядо да дойде тук, защото той се притеснява за мен въпреки хилядите пъти в който му казвах, че съм добре.
*****
- Дето ми, прости му. Личи си колко го обичаш, вижда се, че и той обича теб.- дядо започна да говори, за да разруши тишината между нас.- Колкото и голяма да бъде грешката си заслужава да му простиш.
- Защо? Нямам причина или основание...
- Обичате се. Това не е ли достатъчна причина?
- И как да съм сигурна, че няма да се повтори това? Как да бъда сигурна в думите му след като ме излъга?
- Опитай! Въпреки съмненията
опитай. Дай му втори шанс, за да не съжаляваш после.-_-_-_-_-_-_-_-
Съжалявам за забавянето и за кратката глава, но последък съм доста натоварена и трудно намирам свободно време.
YOU ARE READING
От различни светове
Romance- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...