.....

1K 85 9
                                    

- Съжалявам, че не мога да ти помогна много.

- Няма проблем! Благодаря за всичко, което направи до сега.- изпарих Мат.

През последните няколко дела той идваше, за да ме подкрепи и да ми помогне. Въпреки исвестния факт, че ще изгуби приятел от детството си той дойде да ми помогне.

Щом се върнах в хола, Стюарт разговаряше с дядо и мама. Напоследък той ни помогна толкова много, че не знам как ще му се отблагодаря за всичко.

- Стюарт ще отидеш ли с Али, за да вземете татко?- попита мама изведнъж.- Съжалявам, че те карам, но татко(Кол) има мач след пас и надали ще иска да отиде, Раян е на работа, Кати и Стив също.

- Няма проблем.- каза с усмивка.- С радост бих с започнала с вашите.- щастието на лицето му показваше колко добре се е почувствал.

В последните месеци Стюарт стана част от нашето семейство. Почти всеки ден идваше тук. Дори няколко пъти дойде с жена си и децата си, които са на години колкото Юля.

Но въпреки всичко случващо се....дядо се влошаваше. Все по-често излизаше извън ритъм. Все по-често ходеше в болницата, но единственото нещо, което казваха лекарите е, че е от сред и преумора.

Преди седмица отново излезе извън ритъм, но този път сякаш беше по-лошо от предишните.

Дядо щеше да дойде с баба, за да го прегледат и тук няколко лекари.
Въпреки, че щеше да е скъпо заделих последните си две заплати и тази на мама за прегледите.

Да отново работех при Ели, но тъй като моето място разбира се, че беше заето, а и Джейми постоянно ми мърмореше да не спирам с обучението си, затова работех на половин работен ден.

Продължих да се развивам в рисуването и сега имах окачени мои картини в семейната галерия на семейството на Джейми. И дори ми платиха...майката на Джейми постоянно ме хвалеше на всичките си познати с което ми помага много.

Общо взето бавно започвам да се връщам към стария си начин на живот, но в това няма нищо лошо, разбира се. Въпреки това Кати все е заета....разруших и нейната връзка.
Итън и тя започнаха да се карат все по често, заради отношенията между мен и Доминик и в това, кой е прав и кой греши.

Последните няколко месеца преминаха немислими бързо и с всеки ден става все по трудно, но гледам да прикрия това, за да не тревожа нашите, които и без това са прекалено стресирани......



От различни световеWhere stories live. Discover now