Отворих очи и веднага след това ги затворих, заради силната болка в главата ми. Лек стон от болка излезе без засъхналите ми устни. Размърдах се леко все още не зкаеки какво става тъй като всичко от вчера ми се губеше.
Станах в седнало положение, но заради силната болка в тялото ми отново легнах.
Лекото отваряне на вратата не накара да отворя отново очи и да погледна към нея.
В поднос в ръцете и с лека усмивка се приближи към леглото и към мен.
- Добро утро!- мекия ѝ глас сякаш заличи болка.- Нося ти хапче за глава и малко храна.- каза и постави подноса пред мен и седна до мен.
- Благодаря!- измърморих тихо и веднага след това се учудих колко ми е грапав гласа.- Между другото какво стана снощи?- попитах тихо без да я поглеждам.
Чух тихия ѝ смях и я погледнах. Тя продължи да се смее при което аз се учудих какво е станало снощи.
- Наистина ли не помниш?- Али каза след като спря да смее, но момент след това тя отново избухна в смях.
Опитите ми да си спомня нещо от снощи предизвикваха още по-силна болка в главата(не знам дали трябва да е така написано😂).
- А били ми казала....- казах тихо при което тя кимна и продължи да се смее.
Ретроспекция:
Силните смехове и музика показваха колко щастлив беше всеки един от тях.
Със свяка минута смеховете се увеличаваха и засилваха.
Притеснените Итън и Доминик малко по-малко за почваха да се отпускат в компанията на близките на Али и Кати.
Не след дълго Доминик се бе прегърна през ръцете с дядото на Али и двамата пееха, Итън танцуваше "валс" със Бремби.
Всички бяха пиинали доста, но разговорите които водеха не бяха като за просто пиинали хора. Те бяха за тежки алкохолици.
Стигна се до стриптийз от страна на Доминик, за да докаже на всички, че има плочки и е способен да бъде мъж на Али.
Итън пък танциве отстрани с Раян, Бремби и дядовците на Али и Кати.
По-късно направиха надпиване с виното на Бремби, което доведе до криеница и спор кой ще изяде цяло пиле.
Криеница та сдоведе до заспиване под масата, силна депресия, че Али се е оженила.
А насаждането до голяма опашка пред тоалетната и по-късно до бой и наказание за мъжете.
Край на ретроспекцията.
- С дядото какво?- Доминик се шокира от глупостите които е правил.
- Излязоха 8 ако се интересуваш.- засме се за пореден път Али.
- Съблякъл съм се пред всички...- каза и се хвана за главата.- А ти...тока де вие останалите?- каза притеснено и служи ръка зад врата си.
- Ние...ами гледахме сиира ви.- продължи да се смее Али.
- Аз...отивам в банята.- каза и бързо стана, но веднага след това осъзна, че е само по червените си боксерки с маймунски.
Той бързо се върна и ови завивката около кръста си и бързо влезе в банята което предизвика още по силен смях от Али.
*****
Двамата седяха на масата и закусваха. Али бпродължаваше да се кикоти на случките от снощи.
Разбира се тя изпусна да му каже, че обиколи цялата улица полу гол за негово добро, защото той нямаше да смее да приближи не само улицата им, а квартала им.
******
Радвам се, че автобусът ни закъсня с час и половина, за да мога да напиша това😂.
Знам, че не е много, но се надявам да ви хареса. Извинявам се отново за дългото чакане.
ESTÁS LEYENDO
От различни светове
Romance- Не мога....Не мисля, че ще преглътна срамът, разочарованието, болката и загубите. - Моля те! - Никога нема да избера теб. След цялото унижение и болка....не аз въпреки това те обичам. Никога вече няма да искам да си до мен, защото изтръгна и отне...