Твоята....твоя

1K 92 14
                                    

На вратата се позвъня и Наташа и Стивън отвориха. Срещу тях стояха Натали и Робърт.

Натали ги огледа с надменност в опите и след това отмести погледа си от тях.

- Алисън тук ли е?- Робърт наруши гробната тишина между тях.

- За какво ви е?- със същия груб тон попита и Стивън.

- За да подпише документите за развод.- Натали каза надменно.

- Нея я няма...

- Тя трябва да подпише документите, че е виновна за разтрогването на брака им и да каже как се плати сума...

- Моля?- извика Наташа.- Да се съгласи с какво?- мина пред Стивън, за да може да е в очи в очи с Натали.- Дъщеря ми не е виновна...

- А сина ми ли е?- Натали веднага защити сина си.- Тя му изневери...

- А твоя примерен син не ѝ ли изневеряваше докато беше в Англия?

- Я да внимаваш с думите....- изсъска Робърт, но пред него застана Стивън, който беше доста по едър и висок от него.

- Не смей да говориш по този начин на жена ми!- предопреди го Стивън.

- Малката уличница е виновна....

- Как я нарече?- изпищя Наташа.- Твоя син тогава какъв е? Разгонен коч?- извика и започна да ръкимаха с ръце.

- Я да внимаваш с думите, моя син е много по добър от невъзпитана уличница...

- Не говори по този начин за Алисън, защото много добре знаеш, че Доминик е като разгонен коч и прави секс с всичко което е в женски пол и...- още преди да довърши изречението Натали се навърши на Наташа.

Натали започна да скубе и роши перфектния кок на Наташа, който тя беше направила едва преди минути.

- Как смееш ти бедна глупачка да говориш по този начин за моя син?- извика Натали.

Наташа не остана назад и тя също хвана Натали за косата, но на нея ѝ бе по-лесно, защото косата на Натали беше пусната и можеше преспокойно да я скубе.

- Ти как смееш да обиждаш дъщеря ми?- изпищя и Наташа.

Тъй като те двете се боричкаха, покрай тях и Робърт и Стивън също се сдърпаха.

Хората от съседните къщи се събраха около тях и се опитваха да ги разтърват, но двете бесни жени въпреки всички молитви на хората около тях продължаваха да се рошат.

- Какви правите вие?- Кол се беше появил заедно с Бремби и се развика.

Нолън и още две от по-младите момчета разтърваха Робърт и Стивън, но двете бесни майки все още се боричкаха.

- Разкарай се от снаха ми!- извика Кол и отдели Натали от наташа.- Взимайте си скъпите боклуци от тук и да ви няма, защото ще извикам полиция.- извика и хвърли документите по тях.

- Хората видяха какви изчадия сте!- изсъска Натали по Стивън и Наташа.

- Долни изчадия сте вие!- извика една от жените гледащи случващото се.

- Да права е! Обвинихте едно невинно момиче в нещо толкова долно.- из има друга жена.

- Махайте се от тук!- изплю грубо Бремби.

******

- Искам да напусна!- каза Стюарт и подаде молбата си за напускане на Натали.

- Какво? Но защо?- Натали беше изненадана от внезапното решение на Стюарт.

- Не мога да продължавам да работя на такива място.- каза направо той.- Останах да работя тук единствено заради Доминик и Емили с надеждата да спомогна в това да станат по-добри хора, но сега разбирам, че и те ще станат като вас. Доминик дори ви надмина госпожо....или по скоро Натали.- каза и за пръв път от години насам той вдигна глава.- Не мога да работя за хора като вас. Вие сте ужасни.

- Как смееш да говориш по този начин на снаха ми?- извика възмотено Шарн.

- Така както трябваше да ѝ говоря преди години.- каза и облече палтото си, което държеше в ръката си до сега.

- Дано Алисън ви унищожи.- каза и излезе от голямото имение на семейство Уилиямс.

От различни световеDonde viven las historias. Descúbrelo ahora