Нямам намерение..

2K 135 15
                                    

Когато Кол стана и тръгна към хола за да провери новия си зет, но изненадата беше голяма когато не намери Доминик там.

- Ставай!- извика на Раян и го удари с възглавницата на която трябваше да спи Доминик.

Раян бързо се изправи в седнало положение и се огледа изплашено.

- Аз какви ти казах!- изсъска срещу него дядо му.

Раян премина още няколко пъти и се обърна към празното място до него.

- Аз си помислих че е до тоалетната.- опита да се оправдае, но дядо му отново го удари с възглавницата.

- Ти си пълен идиот.- озъби му се Кол, щом чу тихото женско кикотене погледна към горния етаж.

Той бързо изкачи стълбите и щом видя дъщеря си и снаха си на вратата на Али, да стоят и да се усмихва веднага се запъти към тях.

Щом застана между двете жени и надникна през отворената врата видя неописуемо лоша гледка за него и изключително сладка за жените до него. А именно Доминик който беше прегърнал Али държейкия плътно до себе си и Али която също беше овила ръцете си около кръста му и се беше сгушила в него.

Кол тръгна към тях, но двете жени го спряха и изсъроаха на вън.

- Той какво си позволява!- каза ядно и отново щеше да тръгне към тях, но жените отново го дръпнаха обратно и го свалиха на долния етаж.

Когато го сложиха да седи на дивна до Раян, започна да му се кара. След като и Скот и Стив станаха тримата седяха в хола и чакаха Доминик да стане.

Когато пиеха кафето си Али слезе при тях и всички погледи бяха забити в нея.

- Какво?- попита объркано гледайки всички в хола.

- Нищо.- каза дядо и' и се усмихна.

След 15 минути слезе и Доминик и ако до сега мислеше, че няма на къде повече...

Докато Скот четеше вестник срамувайки се от детинското поведение на  Кол, Стив и Раян които точеха ножовете и ги нареждаха на масата в хола, Доминик беше шокиран от всичко това.

- Донеси хляба да видим как режи ножа!- Кол каза на Раян и след това погледна Доминик лошо.

Доминик не посмя да седне до тях затова продължаваше да седи прав малко по в страни от тях.

-  Закуската е готова. Аз отивам да извикам Доминик.-  каза Али и тръгна към стълбите, но щом видя Доминик да стой до стълбите се спря.

От различни световеWhere stories live. Discover now