Изненада

1.3K 89 21
                                    

Седяхме в кино зала и с Кати си говорехме нещо. Момчетата удитога да вземат пуканки и нещо за пиене докато филма почне.

Изведнъж те проявиха желание да ни заведат на кино както никога до сега.

Рекламите започнаха и светлините угаснаха. Малко преди началото на филма момчетата влязоха и седнаха до нас. Двамата се хилеха за нещо, но ние не им обърнахме внимание и зачакахме филма да  започне.

Осъзнавайки кой филм гледахме в момента, двете с Кати се спогледахме.

Радвахме се, че те не знаят за това, че гледаме филмит, но явно се разбрали.

- Ти бъзикаш ли се с мен?- изсъсках на Доминик, а той само се усмихна.- Майната ти!- казах и станах от местото си.

Дръпнах Кати и се преместихме два реда по- нагоре. И без това бяха празни, а и не исках да седя до него точно сега.

Обещах погледа на Доминик по мен, но аз не отделях поглед от големия екран срещу мен. 

Бях му бясно за това, че не ми каза, че ще иска да гледаме този филм. За това че ми се подиграваше последната седмица и затова, че е дал повече пари за билетите, защото прожекцията беше преди дата на премиерата.
Въпреки това, аз и Кати се насладихме на филма.

Когато свърши филма двете бързо излязохме без да ги чакаме.

****

Седмица по-късно.

Все още бях сърдита на Доминик след последната ни случка.

Той постоянно се опитваше да ми се извини, но аз се правех, че не го чувам и продължавах да върша това, което правех.

- Али ще излизаме!- каза носейки някакъв малък сак в едната си ръка.- Алисън ще ходиш или аз да те взема?- каза ядосано, но аз отново не казах нищо мислейки си, че блъфира.

Той пусна сака на земята и тръгна към мен. Той не хвана и ме преметна като чувал с картофи. Метна ме на рамото си въпреки непрестанното ми съпротивление, взе малкия сак отново и тръгна към входната врата.

След като слязохме в паркинга ме сложи да седна в колата и я заобиколи. Качи се и я запали, потегляйки.

- Къде отиваме?- попитах го сухо.

- Изненада.- каза и тишината погълна всички.

От различни световеDonde viven las historias. Descúbrelo ahora