Нормално...?

1K 85 17
                                    

Минаха две седмици от както с Доминик се сдобрихме и отново живеехме заедно.

Нещата вървяха добре, но Касандра дойде отново в Америка и се опитваше да застане между мен и Доминик.

В момента аз бях на лекции, а Доминик при родителите си. Това беше последната ми за днес, затова той трябваше да дойде да ме вземе.

Щом излязох от залата в която се намирах извадих телефона от чантата си.

Забелязах, че всички ме сочеха или шушукаха нещо за мен.

Включих екрана на телефона си и видях тридесетте пропуснати обаждания от Кати. Преди да успея да я набера тя ми звънна.

- Али, мамка му, добре ли си?- изстреля веднага.

- Какво става?- попитах вървейки по двора на университета без да обръщам внимание на говорещите хора около мен.

- Още ли не си го видяла?- попита изплашено.

- Какво да видя?

- Просто влез в Туитър и после ми звънни.- каза и затвори.

Отворих приложението и видях хилядите коментари, които бях получила....

Още едно видео...но този път бях аз.

" Съпругата на наследника на семейството Уилямс беше обвинена в изневяра. От видеото което получихме от анонимен човек се вижда как тя спи с някакъв мъж. Дали туко що разкрихме лъжата на годината или започнахме скандала на годината?"

Беше написано под видеото.

Не бях аз...никога не бих.

Извиках си едно такси и казах адреса на имението на семейството на Доминик. Щом слязох прибягах бързо до входната врата и позвънях на звънеца.
Не след дълго и Стюарт ми отвори вратата и на лицето му беше изписа притеснение.

Щом влязох заварих всички във хола да седят, а Доминик да обикаля бесен из стаята.

Влязох несигурно и тогава всички забиха погледи в мен.

- Какво става?- попита ядосано Натали.

- Мога да обясня...

- Какво има за обединение?- изрева Доминик.- Какво ще ми обясняваш? Как си спала с друг мъж ли? Или това, че си с мен само заради парите?- продължи с вика и дойде до мен.

- Това на видеото не съм аз.- казах тихо.- Защо бих направила това. Аз обичам те...- опитах се да хвана лицето му, но той отблъсна ръката ми.

От различни световеTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang