Po prostu mam do wszystkich parę słów, które jakoś teraz mnie naszły.
Po pierwsze, chciałabym wszystkim podziękować. Dziękuję, że jesteście. Gdyby nie czytelnicy, pisałabym do ściany. Zapewne straciłabym motywację, chęci nie wytrwałabym kolejnego w roku w pisaniu
Po drugie, cieszę się, że pomimo ciężkich chwil przetrwałam. Wiecie, że lubię narzekać. Jestem bardzo wrażliwą, słabą osobą, to przyznaję i naprawdę czasem zdarza mi się wątpić w to, co robię. Widzę innych pisarzy na bloggerze czy wattpadzie,którzy zbierają wielu, naprawdę wielu czytelników, dostają ogrom komentarzy itd., a ja ciężko pracuję niby na niewiele. Ale z drugiej strony to jest wiele. Człowiek jest głupi. Porównuje się do innych, nie widząc, że sam osiąga sukcesy. W tym roku zrobiono ze mną pierwszy wywiad na Księdze Baśni, Granica Olimpu naprawdę osiągnęła ogromny sukces, wiele osób powróciło. LUDZIE! Ja w ciągu 2 miesięcy ponownie dostałam komentarze od conajmniej 4 osób, których myślałam, że już nigdy u siebie nie ujrzę!
Po trzecie, kończę PACa. Po... jezu, to już chyba ponad 3 lat od kiedy zaczęłam pisać to opowiadanie. I już kurcze jestem tak blisko końca. Wow! Naprawdę wytrwałam. NAPRAWDĘ! Ludzie, to opowiadanie będzie skończone. Smocze Królestwo może ma jeszcze wiele przed sobą, ale na pewno skończę je w 2018 roku. Granica Olimpu też zbliża się ku końcowi. Planuję kolejne opowieści! Wow! Wow! Wow!
Kiedy zaczęłam pisać, naprawdę nie wierzyłam, że w ogóle starczy mi chęci i motywacji do pisania. Ludzie, to już ponad 4 lata PISANIA! Niedługo będę obchodzić 5-lecie! Aż trudno uwierzyć!!!
Dziękuję za wszystko! Naprawdę ten rok wiele zmienił. Blogowanie zaczęło znowu być dla mnie pasją. Trochę zaczęłam traktować je jak taką dodatkową pracę. I piszę! Dokładne liczby pojawiły się na Wyrwane z wyobraźni, ale w tym roku opublikowałam..... 81 ROZDZIAŁÓW!
I teraz, szczęśliwego nowego roku!
Wytrzymajcie kolejny rok ze mną! Oby 2018 przeniósł jeszcze więcej rozdziałów, szczęścia i umiejętności pisarskich!
CZYTASZ
[z] Smocze Królestwo
FanfictionPrzeznaczenie nie wybacza Przeznaczenie nie daje pójść własną ścieżką Przeznaczenie jest bezlitosnym bytem, wypełnionym bólem i cierpieniem Odrzuceni. Skrzywdzeni. Wygnani. Ani Natsu, ani Lucy...