Wasz stosunek do autorskich opowiadań, proszę szczerze!

229 13 10
                                    

Podam link do ankiety w linkach zewnętrznych i komentarzu, ale powiem tak... Przyznam, że jeden komentarz, nie powiem czyj, żeby nie było w stosunku do tej osoby żadnych problemów, napisała mi, że skoro Nalu i świat ff mnie nuży to może warto przemyśleć opcję przeniesienia ff na własne, autorskie opowiadanie. Nie wiem, czy wiecie, mam nadzieję, że tak, iż już pisze opowiadania własne na koncie:

Rolaka1995

I prawda jest taka, że w pierwszej chwili odrzuciłam pomysł całkowicie, ale potem... Zaczęłam się zastanawiać, bo przecież to nie jest zły pomysł. I nie tylko jeśli chodzi o SK, przecież mogę "Pogromcę smoków" dokończyć jako SK, ale autorskie. Pozory Czasem Mylą - to też może być autorska obyczajówka z elementami kryminału.

Nie chcę Was stracić, ale jejku... No nie będę ukrywać, że fanfiction czytacie, ale niewiele jest chętnych na autorskie opowiadania, a nie chcę "pozbywać się" czytelników, dzięki którym tworzyłam przez tak wiele lat. Ale nie chcę też stać w miejscu i tylko słuchać się Was, cyztelników.

Oczywiście dodam, że SK, jak obiecałam, zostanie skończone na 3 tomie w PEŁNI! Nie ma tak, że teraz przerwę, rzucę w cholerę i kończcie se na autorskim. Krótkie one-shoty TEŻ BYM TWORZYŁA na rolaka-fanfiction.blogspot.com . Ale poważnie zastanawiam się nad takim ruchem, jak Wam opisałam.

Wypowiedzcie się szczerze. Proszę, bez hejtów, bez uwag typu: ty ciągle coś zmieniasz, robisz nadzieje, a potem dupa. Zdecyduj się babo itd. Bo i takie kiedyś dostawałam, ale wiecie... Czas jest cenny, a jak wspominałam. na napisanie nawet krótkiego rozdziału poświęcam kilka godzin. Może dla większej jasności. Na prowadzenie wszystkich blogów, opowiadań itd. Nie tylko z pisaniem, ale publikowaniem, odpisywaniem na komentarze, betowaniem tekstu i robieniem grafik itd. poświęcam CODZIENNIE od min 1h do chyba najwięcej było 8,9h, więc domyślcie się, jak cenne jest dla mnie prowadzenie autorskich opowiadań. Bo pamiętajcie, FT już się skończyło, i wiem, że wiele osób czyta ff z tego kanonu, ale to już sie powoli wykrusza!

https://docs.google.com/forms/d/1CFjLnkbTw6Vx54WE_9VjLqq172jvYdL_x8dD9gTeu6s/edit

[z] Smocze KrólestwoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz