"Pogromca smoków" już trwa!

69 4 1
                                    

Smocze królestwo się podobało? Chcecie przeczytać kolejną "alternatywną" wersję wydarzeń z Fairy Tail? I tym razem wierniejszą pierwowzorowi i... z większą dawką NALU?!?!

"Wszyscy odeszli. Zostałam sama"

Pomimo sławy, którą zdobyła...

Pomimo mocy, którą osiągnęła...

Pomimo podroży, którą odbyła...

Nikt nie wrócił.

Dwa lata po walce z gildią Tartaros i rozłąką członków Fairy Tail, Lucy ostatecznie traci nadzieję na powrót przyjaciół. Odrzuca znak gildii, by pracować na własną rękę i w ten sposób zapomnieć o Natsu i pozostałych przyjaciołach.

Jednak znów nic nie idzie po jej myśli. Wszystko zmienia się, kiedy w wolnej gildii natrafia na dziewczynę, bardzo podobną do Natsu.

Od tego wszystko zaczyna. Koło okrutnego przeznaczenia znów się toczy.

Mrok ogarnia Fiore, z grobów powstają zmarli, Lucy odnajduje księgę E.N.D, a opowieść o Czarnym Magu znajduje swe miejsce wśród historii z tawern:

"Czarny Mag nie był zawsze Czarnym Magiem. Słuchy chodzą, że to biedne dziecko było, które całą rodzinę straciło. Mocy poszukiwał, gagatek jeden, aż pochwycił ją i odtąd śmierć wiernie za nim chodziła. Milczał, ukryty przed światem przez wiele lat, ale mówią ludzie, że pragnie znów sprowadzić rodzinę do żyjących. Ja tam wam mówię, on jeszcze doprowadzi do jakiego nieszczęścia, a magów coraz mniej. Niektórzy wracają, a niektórzy odchodzą bezpowrotnie..."

POGROMCA SMOKÓW już czeka pod linkami:  (w komentarzu też będą)

https://www.wattpad.com/story/242450201-pogromca-smoków

https://rolaka-fiction.blogspot.com/2019/12/pogromca-smokow-spis-tresci-planowane.html

[z] Smocze KrólestwoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz