Takie trzy pytanka dotyczące tej opowieści. Sporo jeszcze pozostało do końca i w zasadzie zastanawiam się nad tym opowiadaniem. Dlaczego? Otóż wiele osób wyraźnie powiedziało (w tym ja), że FT się już przejadło, że autor zniechęcił do tego tytułu itd. itd. Prawda jest taka, że lata świetności FT już dawno minęły, ale jakoś znalazłam ostatnio siłę i chęci do dalszego prowadzenia tego opowiadania. Głównie dzięki Wam, bo zobaczenie kilkunastu gwiazdek kilka godzin po dodaniu rozdziału to coś, co doprowadza mnie do wzruszenia.
Ale pytanie. Czy chcecie, by nadal było prowadzone "powoli"? Tak jak akcja toczy się ostatnimi czasy, czy szybko, jak miało to miejsce w wakacyjnej paczce 7 rozdziałów? Wiem, że i tak jestem osobą decyzyjną, ale pytam Was, bo chcę wiedzieć, czy nadal chcecie czytać tę historię, czy po prostu czekacie już na jej zakończenie.
Będę szczera, jeśli miałoby być powoli, to minimum 50 rozdziałów. Może nawet spokojnie dojść do 100. Planowałam 2 tom na ok 20 rozdziałów, a już wiem, że z 30-40 w sumie to min. by zawrzeć całą planowaną fabułę. 3 tom raczej będzie krótki, tak samo 4, tak po 10-15 rozdziałów, ale też nie mogę tego w pełni przewidzieć.
Obecnie wydaję rozdział co dwa tygodnie. Gdy tylko skończę PACa zamierzam przejść na tryb 3,4R na miesiąc.
Więc jeśli pamiętacie pytanie sprzed wywodu, to zapraszam do odpowiadania. I przypomnę: Czy czytacie, żeby skończyć czytanie, czy faktycznie chcecie pełną historię?
I jeszcze jedna kwestia: one-shot. Wiem, że je lubicie, a może chcecie coś z opowieści Smoczego Królestwa, np. pierwsze spotkanie Amelii i Musici, coś z serii "Co by było gdyby" itd. itd. Oczywiście to byłaby niespodzianka, więc ciii, a pod spodem dawać pomysły :)
A! I zapraszam serdecznie na bloga. Niewiele się tam dzieje, blogger naprawdę podupadł, ale może ktoś jest chętny do pooglądania, co tam się dzieje :)
Link w linkach zewnętrznych i komentarzu!
http://smocze-krolestwo.blogspot.com/p/spis-tresci-oryginalna-historia.html
CZYTASZ
[z] Smocze Królestwo
FanficPrzeznaczenie nie wybacza Przeznaczenie nie daje pójść własną ścieżką Przeznaczenie jest bezlitosnym bytem, wypełnionym bólem i cierpieniem Odrzuceni. Skrzywdzeni. Wygnani. Ani Natsu, ani Lucy...