Az évfordulónk után már eltelt pár hét, de most is ugyanolyan boldogan ébredünk, mint mindig. Mosolyogva nézek az én egyetlenemre magam mellett, aki viszonozza a gesztust.
- Jó reggelt titta nár nin (kis lángom)! - Hajolok az ajkaihoz.
- Jó reggelt melmë nin (szerelmem)! - Hallom a válaszát és megérzem az ajkait is. Lassan közelebb húzom magamhoz, majd simogatni kezdem az oldalát és a hátát, végül pedig a hasát, mikor is hirtelen elhúzódik. Értetlenül nézek rá, főleg akkor mikor a hasához kap.
- Mairon, jól vagy? - Érintem meg az arcát.
- Éreztem valamit... - Néz a szemembe, izgatott csillogást látok a tekintetében. - Olyan volt, mint mikor Morielt éreztem.
- Csak nem? - Pislogok rá, majd hasára teszem a kezemet. Pár pillanatig ott is tartom, de a felfedezésemtől örömömben kicsordulnak a könnyeim. Azonnal megérzem Mairon kezét az arcomon, így ránézek.
- Szóval megint szülők leszünk. Még egy kis Sulimo születik közénk. - Mosolyog rám, én viszont csak megcsókolom, alig hagyom, hogy pár milliméternyire elhúzódjunk egymástól mikor folytatom.
- Kettő! - Lehelem ajkaira, mielőtt megint elvenném a levegőjét.
- Hogy micsoda? - Tol el magától meglepetten. Hangosan kuncogni kezdek a reakcióján, még nem láttam ilyen meglepettnek, ez pedig nagy szó.
- Ikrek. Valószínűleg kisfiúk, jobban hasonlítanak Morionra, mint Morielre. - Magyarázom el, kedvesem a szája elé kapja a kezét, de látom a szemében a boldogságot, mikor ő is könnyezni kezd.
- Ikrek. - Teszi végül kezét a hasára. - Melkor? - Pillant fel rám ártatlanul.
- Igen? - Törlöm le arcáról a könnyeket.
- Ha ők is épen világra jönnek, szerintem... - Kicsit elhallgat.
- Szerintem is. - Biccentek, mikor fejében megpillantom a még csak képekből álló gondolatot. - Örökké nem utálhatom az apámat. Lassan eleget tesz a kiengesztelésnek. Bár őt ismerve ugyanolyan marad, mint amilyen most. - Nevetek fel hangosan, amiben kedvesem is csatlakozik hozzám.
- Szeretnéd elmondani te a gyerekeknek? - Kérdezi, én pedig bólogatni kezdek. - Akkor induljunk! Úgy is reggeliznünk kellene. - Kacsint rám, ahogy kiszáll az ágyból és egy ruhát magára öltve elindul az ajtó felé.
- Menjünk. - Biccentek és követem kedvesem egészen az ebédlőig, ahol már ott várnak minket a gyerekek. Mind izgatottan várják, hogy miért hívtuk őket ide, nem értik a nagyapjuk miért van megint itt, ezt látom a gondolataikon.
- Fontos lehet! - Néz végig rajtunk Morion.
- He? - Pislognak rá értetlenül a lányok.
- Atar (apa), úgy fogja ada (apu) derekát, mintha attól félne, hogy a bámulósok elviszik. - Vonja meg a vállát a fiú.
- Még ha csak az lenne. - Rázom meg a fejem, amivel elérem, hogy ijedt szempárok nézzenek ránk.
- Mi történt? - Kérdezi aggódva Thuring.
- Ugye nem mérgezték meg adat (aput)! - Szörnyülködik Moriel.
- Atar (apa)! Mi történt? - Emelkedik fel az asztal mellől a fiam.
- Tudjátok ez egy nagyon fontos dolog. - Kezdek bele teljesen komoly arccal. - Az a helyzet, hogy...
- Melmë nin (szerelmem), a szívrohamot hozod rájuk feleslegesen. - Szakít félbe mosolyogva kedvesem. - Ha nem mondod el nekik elmondom én. - Erre kuncogni kezdek.
DU LIEST GERADE
From Morgoth To Sauron
FanfictionVasbörtön, Fekete torony, vulkánok, gejzírek, mocsarak. Sárkányok, orkok, váltott farkasok. Sötétség és homály, ameddig a szem ellát. A tündék és emberek lába földbe gyökerezik, ha megközelítik. Ezek a sötét nagyurak lakhelyei, de ha felszáll a szem...