Chapter Love Shot 8

635 8 0
                                    

- Dostałam pierwszy okresu i nie wiem do końca co robić, bardzo brzuch mnie boli - powiedziała nieśmiało dziewczyna.

- Oczywiście, że ci pomogę i wszystko powiem. Wrócimy do akademiku, bo pewnie źle się czujesz. - uśmiechnęłam się w kierunku Lalisy - Po drodze pójdziemy do apteki kupić tabletki przeciwbólowe. 

***

Dziewczyna zasnęła po połknięciu tabletek, a ja nie miałam co robić. Myślałam o tym przystojnym chłopaku, który zaczepił mnie w galerii.

Przecież to nic nie oznacza, po prostu szukał swojego przyjaciela.

Zeszłam na dół akademika, gdzie było można posiedzieć i oglądać telewizje. Nie chciałam zostać w pokoju, aby nie przeszkodzić w śnie Lalisie. 

Siedziałam sama i oglądałam jakieś randomowe dramy, które leciały w telewizji.

Nagle za tyłu ktoś mnie złapał za ramie, więc wstałam i się odwróciłam, aby zobaczyć kto to.

- Pan Yang! Dzień dobry - przywitałam się z uśmiechem na twarzy - Co tutaj robisz?

- A właśnie przyszedłem po ciebie, chciałem z tobą pogadać - podszedł mężczyzna bliżej mnie i usiadł na kanapie - Siadaj.

Posłuchałam się i usiadłam obok faceta.

- Coś się stało? - zapytałam lekko przerażona.

- Mam wiele spraw do ciebie - Yang powiedział poważnie - Jesteś w pokoju z Lalisą, zgadza się?

- Tak.

- Dogadujecie się? Bo ona jest z innego kraju i dopiero się uczy koreańskiego.

- Dogadujemy się, w większości gadamy po angielsku, ale powoli uczy się koreańskiego. Jest naprawdę dobra w językach. Dzisiaj byłyśmy razem w centrum handlowym.

- Czyli spędzacie wspólnie czas? - pytał poważnie mężczyzna.

- Tak, każdy wolny czas jesteśmy razem.

- To świetnie. Bałem się, że będzie samotna. Zdajesz sobie z tego sprawę, że jedyna z wszystkich trainee umiesz angielski?

- Tak wiem o tym, Yang. 

- Cieszy mnie to. Ogólnie powoli zmieniamy regulamin w wytwórni - ciągnął facet - i... będzie można korzystać z telefonów. Chcesz, aby twoja mama przywiozła twój stary telefon do wytwórni i go zostawiła w recepcji? 

- Tak, fajnie by było.

- Będziesz mogła się z każdym kontaktować, ale oczywiście nie podczas zajęć.

- Oczywiście, że podczas zajęć nie powinno się używać telefonu.

- Jesteś bardzo inteligenta, co mnie to zadowala.

***

Wieczorem wróciłam razem z Lalisą do pokoju, po zjedzeniu kolacji.

Usiadłam na swoim łóżku i opowiedziałam jej, o czym gadałam z Yangiem. 

Dziewczyna była bardzo zdziwiona, że zadawał takiego pytania do mnie.

Co miesiąc byliśmy rozliczani z naszej nauki, a jutro wypadał ten dzień, dla Lalisy to będzie pierwszy taki dzień.

Musimy zaśpiewać i zatańczyć, przy wszystkich trainee i producentami. Jak wszyscy razem się zbiorą, to naprawdę duża ilość ludzi wychodzi.

Love Shot |Jennie [BLACKPINK&EXO] ZAKOŃCZONE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz