Sneg se otapa

109 7 3
                                    

✻SUTRADAN UVEČE✻

✦Anđela✦

Kolena su mi klecala dok su mi skije klizile po snegu. Prvi put sam ovako skijala i začuđena sam bila kako uopšte stojim na ovakvim spravama a da nisam pala. Džejk je izgleda vešt u skijanju, kao munja je skijao ispred mene par spustova, a zatim se vratio i pomogao mi da bar jedan spust uradim. Dosta je strpljenja i imao za mene, obzirom da sam najmanje pet puta tresnula na zadnjicu pravo u ledeni sneg.
Anđela: Mislim da je meni dosta za danas, pogotovo mi je dosta padanja..!
Gromoglasno mi se nasmejao, pa mi je pomogao da ustanem sa zemlje. Sela sam na klupu sa strane i polako skidala skije dok je on poslednji spust radio. Telo mu se držalo stabilno, kolena mu nisu ni na sekund zadrhtala, a naočare su mu štitile oči. Ostala sam da ga čekam u šuškavoj jakni i debelim, ali i vlažnim pantalonama, te se pojavio ponovo na vrhu spusta.
Džejk: Ovo je bilo dobro skijanje!
Glasno je uzviknuo dišući ubrzano, te sam znala da se dobro izmorio, ali i zabavio.

Ubrzo smo već prilazili našoj kolibici, a unutra nas je čekala vatra u kaminu onakva kakvu smo je i ostavili.
Anđela: Sva sam mokra od snega..!
Džejk: Kako i ne bi bila kad si samo padala.
Našalio se, a ja ću tu njegovu opasku da iskoristim na lukavi način. Skinula sam sve kabasto sa sebe, te su mi ostale samo pantalone i tanki džemperić. Pribila sam ga uza zid i okusila njegove usne. Zastenjao je zbunjeno dok sam ga ljubila sve brže i brže otkopčavajući usput kaiš na njegovim pantalonama.
Džejk: Ejndžel...
Anđela: Nemoj da mi kažeš da ne znaš šta želim...
Zadovoljno se nasmešio i latio se mog džempera. Svukao ga je preko moje glave i žustro strgao pantalone niz moje noge. Koža mi je bila hladna od pantalona natopljenih snegom, te ih je svojim dlanovima užario. Pribio me je uz drugi zid i podigao u naručje sve vreme me ljubeći. Leđima sam tresnula u zid, te su njegove usne pronašle put do mojih grudi koje još uvek nisu bile otkrivene. Grickao ih je isprva nežno, a onda bi se svaki naredni ugriz pojačavao.
A: Džejk!
Vrisnula sam njegovo ime stezajućo ga za vrat, nenormalno me je izluđivao bilo kojim pokretom.
Džejk: Budi mirna.
Režavši mi naredi, te ga već u sledećem trenutku osetim u sebi. Vrisnula sam na momenat i zadržala se za njegova široka ramena. Susrela sam se sa njegovim smeđim očima i videla samo strast i požudu. Zakucavao se u mene držeći me samo jednom rukom, te je drugom strgnuo grudnjak sa mene.
Znao je da me sitnim, ali i krupnim potezima izludi! Tempo se veoma ubrzao i sada su moji uzdasi nadjačali pucketanje vatre. Nežno me je spustio da stanem na pod, te je izašao glatko iz mene. Zbunjeno sam skupila obrve misleći da ne želi da nastavimo. Ali, pogrešila sam. Uhvatio me je snažno za ramena i okrenuo ka zidu. Osetila sam mu ud na svojoj zadnjici... Zločesto se zakikotao znajući da to nisam ni najmanje očekivala, pa je glatko skliznuo u mene ponovo. Rukama sam se zadržala za zid dok sam čekala da krene istim onim tempom od malopre. Nežno mi je sklonio kosu u stranu i otisnuo par poljubaca u vrat i niz desno rame. Smešio se, a i ja sa njim.
Džejk: Nevaljala si u svako doba dana i noći...
Anđela: Mislim da ti to i odgovara, ljubavi...

Kao iz vedra neba, do korena sam ga osetila duboko u sebi. Sav vazduh iz mene je izbio, a onda sam se ponovo navikla na njegov poznati tempo.
Anđela: Džejk... ne muči me više...
Džejk: Samo još malo, Ejndžel... samo malo ti tražim...
Nasmešila sam se uzdišući sve brže dok mi se tlo pod nogama gubilo. Kolena su mi zadrhtala dok je sve u meni gorelo od zadovoljstva, te su me Džejkove ruke zadržale da ne padnem na pod. Zadihano je i on disao kraj mog vrata, pa smo konačno razdvojili naša tela. Okrenula sam se ka njemu i nasmešila mu se hvatajući ga za obraze. Mali poljubac na usnama je označio kraj grubosti, a početak nežnosti.
Džejk: Lepo si se ugrejala...
Dobaci mi kad rukama pređe preko moje kože koja je sada i više nego topla.
Anđela: Istuširaću se, hoćeš ti da podložiš vatru?
Džejk: Tuširam se i ja sa tobom.
Anđela: Zar ti neće biti hladno kad izađeš?
Ironično je nakrivio glavu i zagolicao me po struku.
Džejk: Kako da mi bude hladno pored tebe, hm..?
Blago me je pljusnuo po zadnjici, te me je golu prebacio preko ramena.
Anđela: Džejk! Spusti me!
Džejk: Nema šanse, idemo na tuširanje.
Prevrnula sam očima i dotakla prstima njegova zategnuta leđa. Moj Džejk, samo moj...

Neprobojno srce [Prva knjiga] Where stories live. Discover now