Kraj avgusta je značio i kraj najvrelijih letnjih dana, ali i moj rođendan. Nisam očekivala nikakve poklone, samo da taj dan provedem sa najbližim drugarima, a noć da provedem sa Džejkom. Njegov rođendan smo proslavili proslavili još u februaru, u samom jeku zime, ali smo se zabavili. Uz malo alkohola i ja sam se dosta opustila, pa smo se celo veče i celu noć valjali po krevetu. Mogla bih dva dana da prepričavam šta smo sve radili, mada ni to ne bi bilo dovoljno. Uvek bi isplivala nova osećanja u vezi njega i išla bih u nedogled. Za poklon sam mu kupila privezak za ključeve od auta u obliku gitare, a na poleđini su bila izgravirana prva slova naših imena i naš poseban datum.
Dvanaesti decembar. Naš početak veze.
Za par meseci će i godinu dana naše veze. Brzo vreme prolazi, a kao da sam godinama sa njim u vezi.Izbegavao me je čitav dan, da je čak propustio i druženje sa Noom i Miom. Oni su organizovali dan ranije druženje zbog mog rođendana, a tek posle ponoći ću napuniti dvadeset i jednu godinu. Doskakutala sam niz stepenice do Džejka naslonjenog na auto i na kratko ga poljubila propevši se na prste. Zagrlio me je čvrsto, a zatim smestio na prednje sedište. Sledećeg meseca ću polagati za auto i spremna sam za to zbog Džejka. On me je i naučio i opustio za polaganje. Mrak je već odavno pao, skoro je ponoć, a Džejk je vozio pevušeći uz pesme na radiju. Dovezao nas je do našeg brda koji je naš početak svega obeležavao. Okrenuo je auto na suprotnu stranu i izveo me iz njega.
Džejk: Noć je topla, pa nam neće smetati da ostanemo na vazduhu.
Anđela: Imaš svašta ti na umu...
Smeškajući se otvorio je gepek koji je već bio prekriven tankim ćebetom, taman za nas. Uskočila sam u gepek i sela na toplo ćebe, te mi se Džejk pridružio. Sa zadnjeg sedišta dohvatio je gitaru i ja sam ushićeno uzdahnula.
Džejk: Posle ovoliko vremena, mislim da je vreme za malo muzike.
Anđela: Ljubavi..! Jedva čekam da čujem kako sviraš!
Ponosno se nasmejao i spustio prste obe ruke na žice gitare. Već na prvoj vibraciji je pod mojom kožom podišla jeza. Pod otvorenim zvezdanim nebom divno je svirao tonove na gitari da su mi se suze skupile u očima. Kada je napokon završio sa sviranjem, sklonila sam mu gitaru pažljivo sa strane i okusila njegove mekane usne.
Anđela: Predivno sviraš, ljubavi...
Prebacio me je u svoje krilo i u tišini samo grlio. Rukama mi je mazio leđa preko majice i slušali smo naše disanje. Sve je u ovom trenutku bilo savršeno, od letnjeg vazduha, preko mesta na kom je sve počelo do naših dodira i otkucaja srca.
Džejk: Srećan rođendan, Ejndžel...
Tiho je prošaputao na moje uho, te sam bacila pogled na svoj ručni sat. Tačno je ponoć. Otisnuo mi je divni poljubac u vrat ispod kose i još čvršće stegao uz sebe.Anđela: Hvala ti, ljubavi...
Zaronila sam svoje prste u njegovu kosu mazeći ga nežno, te me je odmakao od sebe i dao rođendanski poljubac. Jezikom je liznuo moje usne i usporio ovaj poljubac za koji bih ja najradije da traje satima i danima. Toliko ga volim da ne mogu da se odvojim od njega..!
Džejk: Imam nešto za tebe..
Izašla sam iz njegovog krila i sela natrag na svoje mesto, te je opet sa zadnjeg sedišta uzeo rođendansku ukrasnu kesu.
Džejk: Nije veliki poklon, ali valjda će ti se dopasti.
Iz kesice sam izvadila plišanu kutijicu i otvorivši je ugledala sam svetlucave minđuše u obliku suza tamno plave boje.
Anđela: Džejk...
Džejk: Malo sam se posavetovao sa Sandrom, a najviše su mi se svidele te. Ako želiš da zameniš...
Anđela: Nipošto! Prelepe su! Ja.. nikad nisam dobila ovakav poklon, ne znam ni šta da kažem...
Džejk: Ništa ne treba da kažeš, već da me pustiš da ti ih stavim.
Izvadio ih je iz kutijice i dotakao moje uši. Namestio ih je na njih, stajale su kao salivene. Zadržao je dlanove na mojim obrazima dok sam ga sanjivo gledala poluzatvorenih očiju.
Džejk: Prelepa si... Sad ti i minđuše sijaju pored tih čokoladnih očiju.
Dotakla sam mu ruku i povukla ga u poljubac. Ovako mogu da mu zahvalim donekle za najlepše minute mog rođendana. Polako sam legla u gepeku na ravnu površinu i povukla Džejka preko mog tela. Ljubili smo se sporo i emotivno, kao da se naše usne prvi put ljube. Kao da se po prvi put upoznaju. Džejkovi prsti su završili u mojoj kosi dok su mu usne neprestano vlažile moje tim slasnim poljupcima. Rukama sam mu obuhvatila mišićava leđa i privukla skroz na svoje grudi. Sva njegova težina je bila na meni. Poljupci su pljuštali ispod zvezda, a verujem da su se one zajedno sa mesecom istopile od naše ljubavi.
STAI LEGGENDO
Neprobojno srce [Prva knjiga]
Storie d'amoreAnđelin odlazak na američke studije kriminologije donosi joj nove boje u njen stari svet, kao i nove ljude u njen život. Pored razigrane cimerke Mie i računarskog stručnjaka Noe, već prvog dana zapada joj za oko cimer preko puta njenog apartmana, Dž...