Plaže San Dijega

119 7 2
                                    

✦Džejk✦

Malo više od pet sati leta i našli smo se u San Dijegu. Kalifornija je uvek odisala letom, vrelim sunčanim zracima i punim plažama turista, ali i domaćina. Devojke su se sa osmehom zatrčale ka prodavnicama, ali smo prvo morali da se smestimo u naše apartmane. Izabrali smo, umesto hotela, manju vilu sa oko deset apartmana raspoređenih na tri sprata kako bismo imali veći mir na odmoru.
Naša zgrada je imala malo zavučeno dvorište, i apartmani su nam bili u prizemlju, odmah jedno preko puta drugog. I Noa i ja smo bili svesni da nema ništa od odmora u sobi ili od raspakivanja - devojke su nas povukle za rukav sve do plaže.

U jeku najveće vrućine u julu bilo je najviše gužve. Mnogo je bilo porodica sa malom decom, bilo je i mladih parova, kao i onih starijih.
Mia: Ne znam za vas, ali ja uskačem odmah u vodu! Anđela, ideš li sa mnom?
Anđela: Evo Noa će, ja ću se uskoro pridružiti.
Nije ni znala da Anđela ne zna da pliva, te je sa Noom uskočila u vodu. Skinuo sam majicu i ostavio je na našoj torbi za plažu, te uzdahnuo.
Džejk: Jesi li za prvi čas plivanja sa mnom?
Pružio sam joj ruku sa smeškom, te je slabašno klimnula glavom i prihvatila moju ruku. Polako se svukla u kupaći, i ostao sam bez daha. Crno-beli bikini joj je prijanjao uz grudi i zadnjicu, da na par trenutaka nisam disao.
Anđela: Šta ti je?
Džejk: Izgledaš... predivno.
Nasmešila se slatko, te me povukla za ruku ka plićaku. Sada se izgleda nije plašila toliko. Uhvatio sam je oko struka i polako uveo u vodu. Dok god smo dotačinjali dno stopalima, bilo je u redu.
Džejk: Uhvati se oko mog vrata, osloni se na mene.
Bojažljivo me je poslušala, te sam je odigao od dna držeći je za struk.
Anđela: Džejk, ne osećam dno!
Džejk: Držim te ja, ne boj se.
Šćućurila se uz mene, te sam je grleći vodio dublje u vodu. Sve dok se držala za mene bila je sigurna, a ubeđen sam da će za par dana naučiti da pliva.
Džejk: Držaću te ispod leđa, a ti ćeš se opustiti na površini vode. Važi?
Anđela: Može...
Telo joj je zadrhtalo na površini vode, a ja sam je rukama pridržavao ispod leđa.
Džejk: Jesi li dobro?
Anđela: Mhm..
Donja usna joj je na trenutak zadrhtala, ali joj je išlo sve bolje. Polako sam popuštao ruke, ali sam ih držao blizu nje. Za nekoliko trenutaka je plutala na površini bez ikakve moje podrške.
Džejk: Vidiš da možeš..!
Trgla se shvatajući da sam je pustio, te sam je odmah zagrlio. Nasmejao sam se, te je ona uzdahnula.
Anđela: I nije tako strašno...

Nisam je više zamarao sa plivanjem, te sam je pustio da izađe iz vode dok ja malo otplivam i zagrejem telo. Čim je izašla iz vode, srce mi se ubrzalo gledajući za njom. Obuzdao sam nekako svoje divlje misli dok su joj se kukovi pomerali i ispod vode sam se protresao. U bilo kojoj garderobi može da me izludi bez imalo truda. Toliko sam izludeo za njom!
Zaronio sam plivajući muškim stilom pokušavajući da svoju glavu ispod vode ohladim. Džabe kad ju je sunce ugrejalo!
Noa i Mia su plivali malo dalje od mene, te sam se okrenuo na leđa i prepustio vodi da me nosi. Jarko sunce mi je peklo lice, a ja sam žmurio i pustio da voda odnese sve loše iz mene. Iz nekog čudnog razloga sam se setio oca, baš sada, baš ovde. Ubeđen sam da on nije ni blizu ovog mesta, da ni Melodi ne zna gde je trenutno, a opet mi je proleteo kroz misli. Zašto sada?
Trgao sam se i otplivao nazad do plićaka. Anđela je ležala na pesku nalakćena na mokri pesak. Prepustila se sunčanju dok joj je blaga plima zapljuskivala noge.
Džejk: Ti baš voliš da izazivaš, hm?
Anđela: Navikao si na to, ljubavi...
Nasmešila se zavodljivo, te sam se savio i ostavio duboki poljubac na njenim usnama.
Anđela: Dobro si?
Džejk: Odlično sam kad si ti tu.
I njoj se učinilo da je malo duže trajao, ali smo oboje to prećutali. Taj poljubac mi je pomogao da zaboravim na oca na ovom odmoru. Neću pomisliti više na njega. Samo je odmor i ljubav sa Anđelom u planu i ništa više.

Neprobojno srce [Prva knjiga] Where stories live. Discover now