Noćni klub

162 9 2
                                    

Par večeri nakon mog prepuštanja riziku, osetila sam kako sam sa sebe zbacila veliki teret. Želela sam da naš odnos ide spontano, i obećala sam da ću učiniti sve da tako i bude. Koliko god kratko naša veza trajala, što se nadam da neće biti baš toliko kratkog veka.
Mia mi nije odgovarala na pozive i poruke, pa sam sama morala da uklopim svoj izgled. Dvoumila sam se između dve haljine, ali sam naposletku izabrala kratku belu haljinu sa resicama na levoj strani. Bila je zaista kratka i mislim da će mi Džejk prebacivati cele večeri zbog toga, ali će se isto tako zločesto smeškati jer ga izazivam njome. Šminka je već bila gotova, a nije je ni bilo puno. Poseban akcenat sam stavila na oči, izvukla sam crni ajlajner i dodala volumen trepavicama. Bele štikle su takođe upotpunile moj izgled, te sam se zadovoljno nasmejala.
Anđela: Ala će mi biti hladno..!
Stresla sam se blago na tu pomisao, ipak je ovo pretposlednja noć u januaru. Prebacila sam malu belu torbicu preko ramena i došla kod ulaznih vrata. Štrecnula sam se kada sam ih otvorila, Džejk je bio naslonjen na ram vrata i ćutke me je strpljivo čekao. I to bez kucanja i požurivanja. Odmerio me je najsporije što je mogao i zadovoljan osmeh mu se našao na licu.
Anđela: Čudo, nisi me požurivao.
Džejk: Imao sam predosećaj da me nešto fantastično čeka. I nisam pogrešio. Divno izgledaš.
Dubokim glasom je dodao zadnju rečenicu i uznemirio moje leptiriće u stomaku. Približio mi se ostavivši mi poljubac na usnama, pa sam i ja malo bolje odmerila njega. Beli duks i crna trenerka sa patikama su bile njegov odabir za večeras, a preko je navukao teksas jaknicu.
Anđela: Zašto ti teksas tako dobro stoji?
Džejk: Prihvatiću to kao kompliment.

Zaključala sam apartman, te me je uzeo za ruku i poveo ka spratu iznad nas. Dogovorili smo se sa Miom i Noom da izađemo u noćni klub, ali poslednjih sat vremena, a možda i više, od njih ne dobijamo odgovor. Zato smo i krenuli zajedno ka Noinoj sobi, pošto se iz Miine sobe čula samo mrtva tišina.
Džejk je nekoliko puta kucao, svakim sledećim kucanjem glasnije, te su njihove glave provirile na vrata.
Džejk: Jeste li vas dvoje spremni ili niste?
Noa: Am.. Nismo baš u najboljem izdanju za izlazak u klub..
I Džejk i ja smo se zbunjeno pogledali, a zatim primetismo da oni oko svojih tela drže čaršav.
Anđela: Vi imate drugu vrstu zabave, koliko vidim.
Mia: Ne bi bilo loše da se i vi upustite u nju. Znate, zabavno je..!
Odmahnula sam glavom i nasmejala se. Nismo hteli da ih mučimo i vučemo u klub, neka se zabavljaju sami u četiri zida. Džejku i meni svakako više odgovara da imamo više vremena samo za nas dvoje. I ponovo, puno pogleda sam dobijala na ulici. Ali sada je drugačije, sada sam Džejkova devojka.
Našli smo se ispred noćnog kluba u koji možemo ući sa naših dvadeset godina i prilično je dobro izgledao. Muzika je već odavno treštala, ali smo se mi prvo smestili za sto.
Klub i njegova atmosfera uvek pružaju drugačiji osećaj u ljudima, a pogotovo se promeni odnos između parova. Mislim da smo i Džejl i ja primetili da ne možemo da sedimo daleko jedno od drugog čim smo kročili u klub. Ima nešto u tim klubovima.
Naručila sam kosmopolitan, mešavinu vodke i likera, najčešće naručivano žensko piće u Njujorku. Prijalo mi je, iako sam mislila da će me baciti u nesvest. Džejku je njegov Blodi Meri fino prijao, a njegova mera za večeras je samo jedna čaša. Ja sam mogla još nekoliko da naručim, ali je on sebi samo dozvolio jednu. Ipak neko normalan treba da ostane večeras.
Anđela: Dođi na podijum!
I ovaj jedan kosmopolitan me je opustio..! Povukla sam Džejka za ruku pravo na sredinu podijuma želeći da plešem sa njim. Uz njega, u njegovom naručju. Pristao je i kada smo se našli među ostalim ljudima, smestio je svoje šake na moje bokove.
Anđela: Znaš da sam tvoja Džejk, opusti se...
Džejk: Drugi ne znaju.
Zločesto se nasmešio i u trenu me okrenuo na drugu stranu. Leđa su mi bila pripijena uz njegove grudi i rukama mi je klizio po stomaku. I kroz tkaninu je mogao da oseti koliko mi stomak drhti zbog njegovih dodira. Kukovi su nam mešali zajedno u ritmu, ali sam više bila skoncetrisana na Džejkove pokrete i uzdahe. Više je on mene kontrolisao i pomerao nego što sam ja sama. I dopuštala sam mu to. Mogao je da mi radi šta hoće.

Posle više uzastopnih uzdaha i ponekog glasnijeg stenjanja, odgurao me je niz hodnik u zadnjem delu kluba, ka toaletu. Još jedan mračni manji hodnik se nalazio sa leve strane, te smo uplovili u taj mrak zajedno. Leđima sam tresnula uza zid i duboko uzdahnula osetivši njegov stisak na svom struku.
Džejk: Znao sam da ćeš učiniti da podivljam, ali ne ovoliko Anđela...
Zločesto sam se osmehnula i noktima prošarala po njegovom vratu.
Anđela: Ništa posebno ne radim, ljubavi...
Vrelim dahom sam mu žarila usne, te se podsmehnuo.
Džejk: Nemaš pojma koliko ti mene izazivaš.. Ne samo večeras, već svakim danom.. svakim trenutkom.
Vlažan dlan mu je klizio uz moju butinu sa unutrašnje strane. Oblizala sam donju usnu, a potom sam je zagrizla snažno. Šaka mu se zaustavila tik do ruba moje haljine, što je i dalje bilo dosta blizu mog međunožja.
Anđela: Bože, neću se suzdržati...
Izgubila sam prste u njegovoj kosi, te sam osetila vreli dah na svom vratu.
Džejk: Sudržaćeš se. Jer ne planiram ovako našu prvu noć. Zasigurno ne u klubu uza zid.
Pomalo sam se raznežila. Iako pucam trenutno po svim šavovima, ni ja ne želim da naše prvo spajanje bude na ovakav način.
Anđela: Ali...
Džejk: Šššš... Pripremi se za milion divljih poljubaca.
Prstom mi je prešao preko usana i skliznuo do vrata, a zatim preko polugolog dekoltea. Za svojim prstom, ostavio je tu i poljubac. Srce mi je zamalo iskočilo iz grudi pravo u njegova usta..! Slatki mali poljupci, propraćeni ponekim ugrizom, činili su da sr u njegovom snažnom stisku uvijam. Ta nemogućnost da se pomerim me je uzbuđivala.
Gladno se vratio na moje usne i započeo dosad neviđeni poljubac. Vilica mi je već utrnula koliko ga strasno ljubim..! Stegnuvši ga za nadlaktice osetila sam kako mu se mišići naprežu. Sav se napreže i daje trista posto sebe u ljubljenje!
Anđela: Podivljaću...
Džejk: Podivljaj. To i želim.

 To i želim

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Neprobojno srce [Prva knjiga] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant