✻SUTRADAN✻
Prećutala sam Džejku šta se juče dogodilo sa Liamom. Mada, verovatno je sumnjao jer sam dosta tiša bila, ali nije zapitkivao. I bolje što nije, rasplakala bih se u sekundi. Otišli smo na koledž i uradili testove koje smo pomerili zbog Džejkovih povreda, ali sam ih ja uradila traljavo. Tačnije, bili su odgovori na mestu, a ja sam kao od bede radila. Obično bi me uzbuđenje uhvatilo kada bih rešavala testove, a zbog jučerašnjeg dana mi je sve bilo dosta mrsko.
Vratili smo se nakon predavanja u hotel da se presvučemo jer nas je Melodi zvala da joj dođemo u posetu. Naime, dolazi Džejkova sestra Sandra sa porodicom, pa je želela da me upozna. Očigledno da je Melodi svašta pričala o meni i da se to Sandri dopalo. Obukla sam kratku sivu haljinu iznad kolena i prebacila crnu kožnu jaknicu preko sebe.
Pre samog puta u Bronks, morali smo da poslednji put odemo u stanicu kako bi potpisali finalne izveštaje. Ne može bez naših potpisa, a toliko sam želela da može. Ne želim da se ponovo susretnem sa Liamom. Izgubila bih kontrolu i ne bih dobro prošla.
Srećom, nismo naišli na njega. Mora da je na nekom drugom spratu, a mi smo bili u konferencijskoj sali sa poručnikom Nubriksom. Bio je zadovoljan našim radom i sa radošću nas je pozvao da se nakon koledža prijavimo da radimo u ovoj stanici. Naravno, nije očekivao odmah potvrdan odgovor, ipak imamo dug out pred nama.
Rastali smo se sa njim i sa olakšanjem sam izdahnula kada sam se smestila na suvozačevo mesto u Džejkovom autu.
Džejk: Pa, naše prvo partnerstvo je odlično prošlo!
Anđela: Da znaš da jeste. Jesi li ti zadovoljan?
Džejk: Naravno da jesam. Bio bih još više zadovoljan da se nismo posvađali, ali šta je tu je.
Prećutala sam. I dalje me krivi što nisam reagovala odmah tada.
Anđela: Kriviš me i dalje, zar ne? Zar je moguće da si toliko besan na mene?!
Džejk: To je iza nas, neću se ponovo o tome raspravljati.
Okrenuo je ključ u bravi i upalio auto da su farovi iste sekundi obasjali već mračan put. Srce mi je pumpalo krv brže tako da su i bes i strah rasli u meni. Lagano je izašao sa policijskog parkinga i krenuo niz ulicu.
Anđela: Očigledno da ćeš mi prebacivati danima zbog toga! Kao da sam ja kriva! Juče me je zamalo savladao u kancelariji kada si izašao!
Džejk: Šta?!
Vrisnula sam iz sveg glasa kada je naglo zakočio nasred ulice. Žustro je parkirao auto sa strane i povukao ručnu.
Džejk: Šta je uradio..?! Zašto mi nisi rekla?! Ćutiš od juče!
Anđela: Uplašila sam se! On je jedva dočekao da se reši Marisol da bi krenuo na mene..! Tada sam ga ošamarila i izašla iz stanice kao ludak! A ti me i dalje kriviš!
Obrisala sam suze sa lica i otkopčala pojas sa sebe.
Džejk: Nemoj da odeš...Umesto da izađem iz auta ljutito, na kolenima sam se propela na sedište i prešla u Džejkovo krilo. Napamet sam iza leđa okrenula ključ i time ugasila auto. Našao se zbunjen držeći me za kukove tako blizu sebe, te sam halapljivo slepila naše usne. Stenjala sam mu u usta mešajući kukovima na njegovom udu preko farmerki.
Anđela: Ne znam kako da ti dokažem da sam tvoja...
Raskopčala sam mu košulju do pupka i noktom napravila par crvenih linija. Zubima sam sitno grickala njegov vrat i zadovoljavala se njegovim uzdasima.
Džejk: Ubiću ga...
Anđela: Ne sada.. Ne sada kada te želim duboko u sebi...
Zavukavši ruke ispod moje rastegljive haljine podigao ju je iznad moji kukova, a zatim je sa ramena svukao. Haljina je ostala samo kao obruč oko mog stomaka. Najintimniji deo mene i moje grudi se bile njemu na videlu. Zasisao je moje grudi željno i privukao me bliže sebi. Ljubeći ga, otkopčala sam mu kaiš na farmerkama i iz bokserica mu izvukla nadut ud. Par puta sam ga rukom stegla i navukla, te mi je dodao u ruke kesicu kondoma. Ni sama nisam svesna kojom brzinom sam ga namestila.
Džejk: Sigurna si da nećeš da pređemo na zadnje sedište..?
Anđela: Sedi tu gde si...
Opkoračila sam ga bolje i skliznula do korena na njega.
Džejk: Jebote!
Viknuo je zgrabivši me za struk da su crveni tragovi njegovih prstiju ostali urezani u moju kožu. Auto je skakutao od nas dvoje dok sam se držala za Džejkova ramena.
Anđela: Tvoja sam zauvek...
Prostenjala sam mu na uho, taman na vreme da ubrza tempo. Pljeskala nam je koža zajedno i moje disanje je postajalo glasnije.
Anđela: Džejk... Volim te...
Žmureći sam mu se prepuštala. Vodio je igru koju sam započela. Naša prva noć je bila čista ljubav, sada je strast i požuda. Samo... jebanje sa malo osećanja.Baš kada smo oboje bili na ivici orgazma, kucanje na prozoru se začulo. Priljubila sam se uz Džejka ne bih li sakrila većinu svog golog tela, te je on spustio prozor. Bio je ni manje ni više nego Liam. Džejku se srce ubrzalo od besa, ali je nastavio da se zakucava u meni.
Liam: To ste.. vas dvoje..
Džejk: Da, mi smo.
Odsečno mu je odgovorio dok sam ja bil zauzeta ljubljenjem Džejkovog lica. Prohladan vazduh je ulazio u auto, a Džejk je jednom rukom sakrio moje grudi sa strane, dok me je drugom stezao za zadnjicu. Uopšte me nije bilo sramota, želela sam da nas baš on vidi. To je bio jedini način da shvati da jedino Džejk postoji u mom životu.
Liam: Izvinite što sam vas prekinuo...
Džejk: Zbogom.
Bez ijedne druge reči, Džejk je podigao prozor i nastavio da se zabija u mene. Do samog korena. Intenzivnije je bilo, verovatno zbog same Liamove pojave.
Anđela: Sećaš se kako sam rekla da me je sramota da pričam prljavo pred tobom..?
Džejk: Kako da se ne sećam toga...
Anđela: Upoznaj novu Anđelu.. Ona želi da je jebeš kao pravi muškarac.
Zarežala sam mu na uho i blago ga gricnula sada već naskakajući na njega. Možda je i zvučalo kao bedni prostakluk, ali je na Džejka uticalo itekako. Koža mu je postala vrelija.
Džejk: Šta još želi nova Anđela da joj pružim..?
Anđela: Šta god hoćeš ti.. Ali želi da joj daš sve tvoje.. Hoće da oseti topao kondom u sebi..
Zločesto sam se nasmešila i zadržala se za njega.
Ludilo je krenulo. Kosa mi je zajedno sa grudima skakala ispred njega i za samo par minuta sam svršila na njemu. Procvilela sam bolno koliko je bilo divno i njegove usne zagrizla. Kondom se punio dobrih pet minuta i nije bilo boljeg načina da se osećam ponosno i počastvovano. Osećala sam se kao pas koji obeležava svoju teritoriju, mada je više on obeležio svoju.
Džejk: Ubila si me..
Anđela: Pre si ti mene..
Izvila sam se ispred njega puštajući ga da uživa u pogledu na moje telo. Grudi su mi bile znojave i mokre i dizale su se usled mog dubokog disanja.
Džejk: Nemoj nikada više išta da kriješ od mene.. Ili ako kriješ, neka se završi ovakvim seksom. Molim te..
Zakikotala sam se i poljubila ga na kratko.
Anđela: Sve za tebe, ljubavi...
YOU ARE READING
Neprobojno srce [Prva knjiga]
RomanceAnđelin odlazak na američke studije kriminologije donosi joj nove boje u njen stari svet, kao i nove ljude u njen život. Pored razigrane cimerke Mie i računarskog stručnjaka Noe, već prvog dana zapada joj za oko cimer preko puta njenog apartmana, Dž...