Osveta

164 10 2
                                    

✻DVA DANA KASNIJE✻

Rano ujutru sam se probudila i iskrala se iz kreveta i Džejkovog zagrljaja. Nije želeo dugo da bude bez meme u prethodna dva dana, pa sam brzo morala da se tuširam i da mu spremam da jede. Ispod čaršava je izvirila jedna njegova noga, pa sam tek tada primetila da i tu ima masnica, ali su već prolazile polako. Dodirnula sam blago njegove butine i osetila sam kako mu je svaki, ama svaki, mišić u potpunosti zategnut. Ljubav moja, šta je pretrpeo te noći...
U svojoj malecnoj kuhinji spremila sam mu doručak natenane i toplu supu za kasnije.
Anđela: Ako si mi one noći preskočio supu, danas vala nećeš..!
Noa nam je donosio namirnice jer Džejka nisam želela da ostavljam samog. Mia nas je, naravno, uvek hvalila kako smo slatki i već spremni za brak, a mi bismo se od srca nasmejali na to. Nismo mi za brak, nismo takvog karaktera. Bar ja nisam.
Anđela: Otići ću samo da nam pomerim test za dve nedelje. Neće me biti najviše dva sata. Znajući Miu, zaustaviće me i ispitivati svakakva pitanja.
Džejk: Ejndžel, ne žuri. Nema potrebe da me paziš toliko, skoro sam se oporavio skroz.
Stao je na noge i zagrlio me toplo kad sam spustila doručak na poslužavniku na kraj kreveta.
Anđela: Ipak, nemoj se previše umarati. I dalje ti je obraz plavičast.
Blago sam palcem prešla preko flastera i nasmešila mu se slabašno. Volim taj nadimak Ejndžel, tako divno i mekano izlazi iz njegovih usta.
Anđela: Opet, nemoj da se umaraš. Brzo ću doći.
Propela sam se na prste ostavljajući mu poljubac na uspavanim usnama, te sam dohvatila torbu i izašla iz apartmana. Imali smo pravu sreću što je profesor Endru pun razumevanja. Osim Mie i Noe, samo smo njemu rekli šta se tačno dogodilo i dozvolio je da ostanem sa Džejkom dok mu otoci ne prođu u potpunosti.

Na putu do koledža razgovarala sam sa Melodi. Laknulo joj je što je Džejk u boljem stanju, pa je mogla sa manjim brigama da nastavi sa svojim poslom u Bronksu. Htela je juče da dođe i da ga poseti, ali se Džejk protivio. Odlučan je u tome da su batine koje je dobio jako male i prolazne iako je bio u jakim bolovima prve noći. Čak sam ja pod rukom osetila kako mu se rebra grče i plašila sam se da nisu od šutiranja slomljena.
Melodi je čak sama počela da istražuje; ispitivala me je ko je mogao tako gnusnu stvar da učini Džejku. Iako sam sumnjala na poznatu trojicu, imala sam još veće sumnje da iza njihovog napada stoji Aleksis. Ne znam zašto bi baš Džejka napala fizički, ali možda su je naši poljupci u streljani potpuno izludeli.
Naravno, Aleksis nisam ni spomenula Melodi. Ne želim da se ona nervira bespotrebno ukoliko Aleksis nije u pitanju. Ali isto tako sam joj rekla da apsolutno nijednoj osobi ne kaže da je Džejk pretučen. Ni dotičnoj Aleksis, to sam naglasila. Nije ni do sada rekla, a neće ni ubuduće. Ne želim da se vesti pročuju do Aleksis tako brzo ukoliko ne zna.
Sa profesorom Endruom sam vrlo lako pomerila i moje i Džejkove testove za dve nedelje, pa sam sačekala da se Miin i Noin čas hemije završi. Izašli su nasmejani i srećni kao zaljubljeni golupčići.
Anđela: Tako različiti, a tako isti..!
Uzvratili su mi osmeh, te se Noa pozdravio sa nama i požurio ka svom sledećem predavanju.
Mia: Kako je tvoj ljubavnik? Jel bilo opa cupa?
Anđela: Prestani..! U kakvim je bolovima ne bi se ni zadržao na rukama iznad mene.
Mia: To ti misliš..! On bi za tebe i bez obe noge celu noć izdržao!
Prevrnula sam očima uz smešak, te smo se obe naslonile laktovima na okvir prozora sa strane. Videla se reka Hadson odavde i nekoliko belih brodića na sredini reke.
Anđela: Je li Noa saznao nešto?
Mia: Jeste. Ne zna da li su sitni ili krupni kriminalci, ali se priča i Bronksu i na Menhetnu o njima. Ako su sitni, onda imaju šefa...
Anđela: Ili šeficu.. Aleksis.
Mia: Za nju ništa nije našao, ali odlazi u turski bilijarski klub "Deniz" svake nedelje petkom.
Osmehnula sam se zadovoljno, danas je petak. Sve sam krišom radila Džejku iza leđa, ne želim da ga okrenem protiv mene, ali moram saznati da li ona stoji iza ovog premlaćivanja.
Anđela: Kako ću je noćas sa zadovoljstvom izbiti od batina..!
Xx: Am.. devojke?
Skupila sam obrve i okrenula se. Iza sebe sam ugledala Skarlet vezane kose u rep.
Anđela: Da?
Skarlet: Čula sam slučajno vaš razgovor. Moj otac je blizak sa vlasnikom tog kluba, pa mogu da vam pomognem da lakše uđete.
Mia i ja smo se samo ćutke zgledale. Pomoć bi nam dobro došla, da budem iskrena.
Anđela: Kakva si u udarcima?
Skarlet: Trenirala sam džudo kroz celu osnovnu i celu srednju školu.
To mi je bilo dovoljno da pristanem. Ako Džejka mogu trojica da napadnu u mraku, možemo i nas tri Aleksis. Da zna sa kim se pokačila.

✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻

Džejka je bilo lako obmanuti, ionako ne želi da se toliko brinem o njemu. Nije invalid, zaboga. To je njegov izgovor. Izgledao mi je lepše, nekako odmornije. Mora da je zbog one supe iz kesice.
Sa Miom i Skarlet sam se našla ispred bilijarskog kluba i tek kada sam videla da je Skarlet zaista došla, uverila sam se da je možda samo zavodljive prirode, a ne i loše. Ali, neću se navikavati na ovo, potrebna mi je njena pomoć samo za večeras. Ako budemo imali sreće, Aleksis će sama upasti u svoju zamku.
U klubu se dosta osećaj propali i buđavi miris kubanskih cigara, te smo se progurale i našle slobodan sto u uglu prostorije. Savršeno mesto i savršen pogled na ulazna vrata. Mia nije znala kako se igra bilijar, te je samo sa pićem u ruci bila naslonjena na prelakirani drveni deo zida i gledala kako Skarlet i ja ubacujemo loptice.
Skarlet: Imaš iskustva.
Anđela: Fizičkog i ne baš. Više sam virtuelno igrala bilijar sa bratom. Tako sam naučila.
Odigrale smo dobre dve partije deleći po koju šalu i smeh, a zatim se Mia tiho nakašljala.
Mia: Ušla je.
Blago sam se okrenula i preko ramena ugledala opet tu istu skupocenu bundu i podli crveni karmin.
Skarlet: Biću u toaletu.
Skarlet se brzo izgubila, a baš kao što sam i mislila Aleksis nam je uplašeno prišla i mene odmah spopala.
Aleksis: Čula sam šta se dogodilo Džejku! Nadam se da je dobro! Kako se oseća?
Anđela: Da, dobro je. Odakle ti.. znaš?
Aleksis: Oh, am.. Videla sam Melodi juče, pa mi je ona rekla. Kako mi je žao što se to Džejku desilo..!
Da da, laž mogu na kilometar da prepoznam. Baš kao što i sada laže. Melodi se zaklela da nikome nije rekla niti da će reći, a Aleksis nije imala druge izvore sem ako nije naredila Patriku, Zejnu i Tomasu da premlate Džejka. Lažljiva zmijurina!
Aleksis: Možemo odigrati jednu partiju kad si već tu. Samo da odem do toaleta.
Anđela: Naravno..!
Lažno sam se osmehnula i krišom krenul za njom u toalet. Haos počinje.

Skarlet je bila, na sreću, sama u celom ženskom toaletu, pa se prikrila u jednoj kabini. Mia je išla za mnom, te je zaključala vrata kako bismo samo nas tri bile sa Aleksis.
Aleksis: Šta...
Zbunjeno je skupila nacrtane obrve i tada sam joj prišla.
Anđela: Ne znaš šta se desi kada neko dira osobe koje volim. Kako si smela i da pomisliš da naudiš Džejku?
Aleksis: O čemu ti...
Anđela: Prekini da lažeš!
Viknula sam na nju i saterala je uza zid. Pesnicom sam udarila najsnažnije u glatke pločice misleći da ću ih razbiti. Samo mi se ruka krvavo zacrvenela. Na štiklama sam bila i viša od nje.
Anđela: Džejk nije tvoja igračka. Ne možeš ni da ga otimaš drugima. Pogotovo ga ne možeš oteti meni, da ti to bude kristalno jasno. Znam da su Patrik, Zejn i Tomas pretukli Džejka. A znam i ko je to naredio. Ta osoba si baš ti.
Pogled joj je postao leden. Znala je da je u zamci i da krvari odavno.
Anđela: Ne znam šta si postigla ovim, ali ako si mislila da će nas to razdvojiti, pogrešila si. Bliži smo nego ikada. A dokazaću da ste ti i njih trojica krivi, samo me gledaj. I još jedna stvar...
Pročistila sam grlo i stala tik uz njeno telo. Nokte sam polako zarila u njeno grlo.
Anđela: Da nisi pomislila da načiniš neki korak, uništiću te sopstvenim rukama. Za Džejka mogu i da umrem. A i da ubijem. Pazi se. Svaki korak ću ti gledati, a ti ćeš se bojati. Osećaćeš strah u kostima. Jesam li jasna..?!
Stegla sam je jače za grlo i time joj dodatno uterala strah. Neće samo na ovome ostati. Dok ne dobiješ zakonsku kaznu neću stati. A znam da si umešana, istina će izaći na videlo i svi će videti kakva si.

Neprobojno srce [Prva knjiga] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang