✻SLEDEĆI DAN✻
Prethodnog dana smo saznali osnovne i početne informacije o slučaju. Poručnik Nubriks se nije šalio za nadzor, svakom zaposlenom je dodeljen jedan inspektor koji nadgleda šta ko radi. Delovalo mi je to previše izobličeno i preterano, ali tako federalci posluju.
Upoznati smo sa celokupnim slučajem iako se mi fokusiramo samo na jedan deo slučaja. Banda Lunaris hara gradom i nijedan direktan dokaz nije mogao biti pronađen i iskorišćen na sudu protiv njih. Svi detektivi su radili na ovom slučaju, a fokusirani su bili više na smrt jednog policajca. Nedužni mladić je nastradao kada je grenada eksplodirala u najsvežijom boravištu bande Lunaris. Džejk i ja smo bili pozvani samo zbog dela sa nestalim novcem.
Džejk: Bezveze.. Radilo mi se na tom ubistvu..
Anđela: Znam, i meni je to zanimljivije. Ali ovde smo samo zbog novca. Možda i to bude zanimljivo, neko odavde je krivac.
Krišom sam mu namignula umesto direktnog poljupca i izvukla mu sladak smešak na lice.
Džejk: Zašto bi zapravo neko odavde uzeo novac? Koji je motiv?
Anđela: Može biti dvostruki lažov. Radi za policiju, a radi i za Lunaris.
Džejk: Ne verujem da se to ne bi otkrilo. Policija je temeljna pri zapošljavanju.
Anđela: U pravu si.. Onda ostajemo bez motiva za sada.
FBI je povremeno bio na glasu kao jedinica koja preteruje i buši ljude na uvrnute načine. I u njihovim jedinicama često postoje krtice i u milisekundi sam pomislila da je možda neko od njih namestio sve ovo. Ali, neću da brzam sa zaključcima. Rano je za to, a i trebaju mi dokazi.
Džejk je češljao članove bande ne bi li pronašao neki preskočeni detalj. Bila sam naslonjena na ivicu stola i pamtila sam postepeno likove i imena članova. Mora da je neko odavde povezan sa njima. Možda neki listing poziva da izvučen ukoliko su razmenili neke tajne šifre i poruke.
Anđela: Je li stigla kesa iz dokaza?
Džejk: Nije još, uskoro će.
Džejk je seo u fotelju, a ja sam se pesnicama naslonila na deo stola pored njega izbacivajući zadnjicu pozadi. Uhvatila sam mu dva lukava pogleda ka njoj i tiho se smeškala. I kad radi mora da me odmeri na tren.Liam: Stigla je kesa iz dokaza. Imate li nešto za sada?
Anđela: Nemamo nikakav motiv. Čekali smo tu kesu da je analiziramo. Pogledaćemo otiske i DNK.
Liam: Odlično..! Da, hteo sam da vas upoznam, ovo je moja verenica Marisol.
Visoka crnokosa žena, tamnijeg tena i ljubičastog karmina nam je prišla.
Marisol: Srećan rad.
Oboje smo klimnuli glavom bez rukovanja.
Liam: Marisol nažalost radi u FBI, pa smo sada pod njenim nadzorom.
Osmehnuli su se jedno drugom, a ja sam prećutala. Šta god da je Liam imao njoj da kaže o poslu, morao je da ćuti. Dve službe se ne mogu mešati u posao i ne mogu znati pojedine detalje slučajeva. Ni reč nisu mogli da popričaju o poslu.
Marisol: Samo vi radite.
Ostavila nas je da radimo u tišini i seli za svoj sto.
Anđela: Hoćeš ti DNK, a ja otiske?
Džejk: Može, ajde ti prva.
Navukla sam rukavice, nasula crni prah i četkicom ga raznela po kesi. Linije i petlje otiska prsta su se nazirale, te sam ubrzo uspela da ih kamerom zabeležim.
Pod lateksom rukavice mi je nešto škripnulo, te sam malo bolje osmotrila kesu. Lepljiva traka kojom je zatvorena je čudno podebljana.
Anđela: Džejk...
Tiho sam ga dozvala kako ne bih privukla Liamu za susednim stolom pažnju. Jeste da njemu treba da polažem izveštaj, ali ne moram iste sekunde.
Anđela: Pogledaj...
Na plavoj traci postojali su tragovi belog praha. Povukla sam traku pažljivo je odlepljujući i time sam otkrila još jednu traku. Ispod su bili inicijali L.H. verovatno Liamovi.
Anđela: Gospodine Henfri, jeste li zapečatili novac prilikom pakovanja novca? Postoje Vaši inicijali.
Liam: Da, ja sam. Ima li tu problema?
Džejk: Preko vašeg potpisa postoji još jedna traka. Neko je otvorio i zapečatio novom trakom. Tu je i neki beli prah.Mislim da smo i Džejk i ja znali odakle taj prah, ali dok ne budemo sigurni nećemo ni on ni ja zucnuti.
Liam: Uradite analizu tog praha, a otisci?
Anđela: Imamo i to.
Liam: Provući ćemo kroz bazu, imamo bar suženi izbor gde da gledamo.
Džejk: Ja ću uzeti taj prah.
Liam: Odlični ste!
Liam je prošao iza mene i rukom mi prošao preko struka. Naježila sam se i ukočila u mestu. Znam definitivno da to Džejkove ruke nisu bile. Vilica mu se stegla i znala sam da je to video.
Džejk: Daj mi.
Gotovo da mi je oteo zapakovanu kesu iz ruke, te je izleteo iz prostorije. Ne, ne, ne..! Ne ljuti se!
Istrčala sam za njim i uhvatila ga za lakat nasred hodnika i zaustavila ga.
Anđela: Znam da si video.
Džejk: I?
Glas mu je postao previše grub i hladan.
Anđela: Nisi se valjda naljutio..?
Džejk: Ne, nisam. Baš sam uživao dok je taj lik dodirivao moju devojku..!
Najradije bi se razbesneo i izdrao se nasred hodnika, ali je sve ovde pod nadzorom.
Anđela: Ne znam zašto je to uradio.. Možemo li o ovome nakon analiza? Posao ne sme da čeka.
Džejk: Da, ja ću biti u laboratoriji, a ti ćeš biti sa tim verenim mangupom..!
Anđela: Zar mene kriviš za njegove postupke..?!
Džejk: Mogla si da se odmakneš..!
Razočaran je. I ja bih bila, kad bolje razmislim. Mogla sam da se pomerim ili da progovorim. Umesto toga, ja sam se ukopala u mestu.
Anđela: Hajde da izađemo napolje da pričamo.
Džejk: Ne. Kao što si rekla, posao ne sme da čeka.
Izvukao je ruku iz moje i bez osvrtanja produžio ka laboratoriji ostavljajući me potpuno samu, okruženu strancima.
Nemoj, Džejk...
Ne ljuti se...
YOU ARE READING
Neprobojno srce [Prva knjiga]
RomanceAnđelin odlazak na američke studije kriminologije donosi joj nove boje u njen stari svet, kao i nove ljude u njen život. Pored razigrane cimerke Mie i računarskog stručnjaka Noe, već prvog dana zapada joj za oko cimer preko puta njenog apartmana, Dž...