Tugovanje

96 6 2
                                    

✻NEDELJU DANA KASNIJE✻

✦Anđela✦

Strahovala sam da će Noin odlazak biti poguban za Miu. Nije to bila bolest, nije bila smrt, nije bilo opasno po život, ali je bilo opasno po emocije.
Prva tri dana Mia nije izlazila iz sobe. Džejk i ja smo nekako pravdali njena odsustva sa predavanja, ali nije bilo rešenje da se ona zatvori i nigde se ne pomeri. Nakon trećeg dana, konačno je pristala da izađe iz kreveta i da se okupa. Ne bi ni to uradila da nije imala video poziv sa Noom to veče. Sredila se maksimalno, ali se opet videla njena tuga tokom razgovora. Čim su završili, briznula je u plač. Postala je druga osoba nakon njegovog odlaska.
Anđela: Jedeš sladoled, a ne zoveš?
Uspem da se našalim ušavši u njen apartman, te sama iz njenog mini frižidera uzmem činiju i kašiku za sebe. Podelile smo ono što je od sladoleda ostalo i u tišini ga jele. Koju god temu da sam u glavi smislila, nije mi bila dovoljno dobra da nju oraspoloži.
Mia: Nedelju dana je prošlo, a meni je loše. Kako ću tek izdržati godinu..?
Anđela: Misli i na njega. I njemu je teško, a ovo mu je prilika koju nije smeo propustiti.
Mia: Znam...
I ponovo, plač. U suzama je jela sladoled, ali se začudo brzo smirila. Možda stvarno ide ka poboljšanju.

Anđela: Ako će ti išta biti lakše, meni se crne misli vraćaju ponovo.
Mia: Kako molim?
Barem uvek mogu da skrenem temu na drugu osobu i ona će zaboraviti na svoje probleme. U ovom slučaju, uzela sam sebe za primer.
Anđela: Na zimovanju.. probudila me je mučnina. A od svog stresa, ciklus mi je kasnio dva meseca. Ni pomislila na stres nisam, već sam mislila... da sam trudna.
Mia: Ništa mi nisi pričala!
Odgurnula je kutiju sladoleda, te se sklupčala na sofi i pomno me slušala.
Anđela: Uradila sam odmah test, najgora tri minuta mog života. Prestrašena sam bila, a Džejk... Džejk je klečao ispred mene i bodrio me. Govorio mi je da ću biti divna majka ako je test pozitivan, da je on tu za mene i bebu, a ja sam doslovno umirala. Ja nisam za majku, Mia. Nisam rođena za to.
Mia: Ne lupetaj, to ne možeš znati. Sve devojke to govore pre nego što dobiju prvo dete, a posle urade sve najbolje za njega.
Anđela: Zar ne misliš da je prerano? Imamo samo dvadeset i jednu godinu..! Još uvek studiramo, kako bismo uklopili i dete u to? To je nemoguće.. Srećom, test je bio negativan.
Mia: I kako si se osećala?
Anđela: Bila sam čak i tužna što je negativan. Kao da je mali deo mene želeo da sam zaista u drugom stanju. Džejk se takođe prepao, ali je odahnuo kada je video rezultat. Ni u svoje reči nije bio siguran, niko ne može biti siguran da će podneti sve što mu u životu dođe.

Poslednje reči sam sa jecajima izgovorila. Zarila sam lice u dlanove i tiho zaplakala. Tek sada se sve skupilo u meni i isplivalo je na površinu. Ćutala sam o tome dva meseca, potiskivala to u sebi i ovako se završilo.
Mia: To te je usplahirilo?
Anđela: Da, jer ja znam da ne bih bila dobra majka. A onda se pre par nedelja dogodio košmar. Zapravo, više je to bila noćna mora... Bili smo na plaži, Džejk je za rukicu držao malenog dečaka, dok sam ja ležala na pesku sa sve trudničkim stomakom. Čekali smo devojčicu..! Jedva je čekao svoju princezicu i ljubio je i mene i stomak. Već u sledećem trenutku se sve izmešalo.. talas je poklopio dečaka, zatim Džejk ulazi u vodu, a na kraju ga nosi na rukama, a on je već... otišao...
Sada sam ja briznula u glasan plač. Bolelo je i u snu i na javi, previše je bolelo!
Mia: Anđela...
Šapnula je tiho i privukla me u zagrljaj. Ni to nije umirilo moju tugu.
Anđela: Šta da se to zaista dogodilo? Da na taj način izgubimo dete?! Džejk bi me zamrzeo!
Mia: To bi bio nesrećan slučaj, Anđela. Ali tu je ipak neka sreća što je bila samo noćna mora. To ne znači da će se to i dogoditi sa vama.
Da, to ne znači ništa. Nije sudbina, nije predskazanje. Ali su to moji demoni uzeli u ruke i poigravali se sa mnom dok su se grohotom zaslađivali. Kad god Džejk nije bio u mojoj blizini, oni bi me spopali. A još gore je bilo kada je on bio tu - njegove oči pune ljubavi bi se pred mojim očima pretvorile u mržnju. Protresla bih glavom i videla da je onaj mek pogled i dalje tu, a moj um se samo poigrava sa mnom.
A opet, sve je postajalo gore. Noćne more su se pojačavale, a ja sam gubila razum. A time ću izgubiti i Džejka ukoliko se ne trgnem.

Neprobojno srce [Prva knjiga] Onde histórias criam vida. Descubra agora