Nakon vežbe iz hemije, istrčala sam iz laboratorije spremna za sledeće predavanje. Kriminologija, moj glavni predmet. Iako sam uvek uzbuđeno išla na ta predavanja, sada sam bila tri puta više. Džejk će biti pored mene. Iako je stalno pored mene na tim predavanjima, sada će mi biti slađe.
Jesmo li mi u vezi?
Proleti mi to pitanje kroz glavu i pomalo me jeza uhvati. Nemoj mi to sad raditi, mozgu! Nemoj analizirati sve što ti se u životu desi!Mia: Neko će sada ići na predavanje sa svojim momkom...!
Miin glas mi uskomeša osećanja, te sa osmehom prevrnem očima.
Anđela: Uživaš u ovome, zar ne?
Mia: Naravno! Tako ste mi slatki zajedno..!
Skupila je ruke ispred usana oponašajući malog miša, te prasnem u smeh. Čini se da se više ona obradovala nego ja.
Anđela: A ko to sada ima predavanje iz informatike sa Noom?
Bocnem je odmah nazad i njeno lice se iste sekunde uozbilji. Vidiš kako je kad nekoga zezaš!
Mia: Dobro, shvatila sam. Ionako će mi se slošiti dok budem sedela pored njega.
Nasmešila sam se i ušla u svoj amfiteatar. Džejk je sedeo na svom mestu i osmehnuo mi se čim me je spazio. Krenula sam veselo ka njemu, ali me je jedan glas zaustavio.Kristijan: Hej, Anđela..!
Okrenula sam se i pored vrata je Kristijan stajao naslonjen leđima na zid. Skupila sam obrve zbunjeno i srce mi se iznerviralo, a kamoli mozak..!
Anđela: Hej.. Otkud ti ovde? Imaš i ti ovde predavanje?
Postavim pitanje nadajući se odričnom odgovoru.
Kristijan: Ne ne, došao sam tebe da vidim.
Anđela: Aha.. Zašto?
Već znam sav plan sa njegovom Skarlet tako da me i sama njegova pojava nervira.
Kristijan: Možda si se predomislila za izlazak.
Anđela: Ne, nisam. Džabe si dolazio.
Krenula sam svojim putem, ali njegova ruka to nije dozvolila. Stegao me je za lakat.
Kristijan: Zašto stalno odbijaš? Ne znaš šta propuštaš.
To je to, dosta mi je ovoga.
Drugom rukom sam ga zgrabila za vrat i pribila uza zid. Neke devojke su vrisnule uplašene mojim potezom.
Anđela: Slušaj me dobro, na glavu si mi se popeo..! Dokle bre više?! Ako sam jednom rekla ne, to znači ne! Šta ti nije jasno?! Ne želim da izađem sa tobom!
Stezala sam mu nesvesno vrat sve više, sve dok nisam osetila ruku na svom ramenu.
Džejk: Nemoj.. smiri se..
Džejkov šapat mi naježi kožu i stisak mi se iste sekunde opusti. Da li on ima toliku moć koja utiče na mene..?
Prebacio je svoju ruku preko moje i nežno je skinuo sa Kristijanovog vrata.
Džejk: A ti treba da naučiš da prihvatiš kada te devojka odbije.
Prorežao je kroz zube i Kristijan je iznerviran napustio amfiteatar. Udahnula sam duboko i odjednom sam osetila milion pogleda na sebi. Svi osim Džejka su me gledali čudno iako su videli da me Kristijan nije puštao iz stiska. Možda nisu očekivali da ću ga fizički napasti. Ubrzo su sklonili poglede i seli su mirno na svoja mesta, a Džejk je stao ispred mene zaklanjajući moje lice. Palcem i kažiprstom me je uhvatio za bradu i podigao mi lice. U očima je video crvenilo.
Džejk: Još uvek te muči nesanica..?
Tiho upita, te bez reči klimnem glavom. Bes mi nije pod kontrolom više.
Hodao je pored mene sve do naših mesta, pa sam se opustila tek kad sam sela kraj njega. Mogla sam jako nadrljati da me je profesor video, ili još gore, direktor koledža. Ispod stola je Džejkova ruka našla moju i taj dodir me je opustio.Profesor Endru je ušao i odmah započeo predavanje bez upisivanja časa. Bližili su se ispiti, a morali smo još dosta gradiva da pređemo. Shvativši da ima još parova koji nisu izlagali svoju prezentaciju, morao je malo i da pauzira sa novim gradivom. U suštini je gradivo bilo povezano i sa prezentacijama, pa je mešao. Malo je on, a malo su studenti predavali.
Savila sam jaknu na stolu i postavila ruke preko nje, a na ruke i bradu. Sanjivo sam pratila predavanja, a krajičkom oka mi se Džejk približio. Stavio je bradu na ruke u isti položaj kao i ja i odmah sam se osmehnula.
Džejk: Poljubio bih te sad. Onako krišom, dok profesor ne gleda.
Baš tada se profesor Endru okrenuo ka tabli da zapiše nešto, pa sam ja Džejka preduhitrila. Malecni poljubac sam mu ostavila na usnama, a za njim još nekoliko novih.
Profesor Endru: Ubistva nastala tokom pljačke su najteži slučajevi. Tu je motiv najjednostavniji, a opet tako komplikovan. Bilo ko je mogao počiniti ubistvo.
Njegovo predavanje je naglo prekinulo naše tajno ljubljenje.
Džejk: Nisam očekivao da ćeš onako napasti Kristijana.
Anđela: Upoznaj moju novu stranu.
Osmehnula sam mu se preko ramena. Ta moja druga strana je totalna suprotnost ovoj. U njoj sam više muško nego žensko. Ili, žensko sa muškom ličnošću, kako ja volim to da kažem. Nije na odmet biti jaka ženska osoba. Pogotovo ako vam u životu smeta osoba poput Kristijana.
YOU ARE READING
Neprobojno srce [Prva knjiga]
RomanceAnđelin odlazak na američke studije kriminologije donosi joj nove boje u njen stari svet, kao i nove ljude u njen život. Pored razigrane cimerke Mie i računarskog stručnjaka Noe, već prvog dana zapada joj za oko cimer preko puta njenog apartmana, Dž...