Rano ujutru u subotu, istuširala sam se, sredila lice i uvukla se u najkomotniju odeću koju imam. Iskrala sam se iz apartmana i snažno zalupala Mii na vrata. Ludača verovatno još uvek spava u krevetu.
Mia: Dobro, šta je ranom zorom..?!
Anđela: Imamo hitnu situaciju.
Nije ni videla da sam ja to zaurlala na njena vrata. Tek kad sam se oglasila ozbiljnim tonom, shvatila je da je nešto veoma važno.
Mia: Uh, ne deluje mi dobro.
Anđela: I nije. Aleksis je pozvala mene i Džejka na pucanje. I Džejk je pristao.
Mia: Pristao je na bivšin poziv?!
Anđela: Mhm.
Stajala je začuđeno u svilenom bademantilu, te je na kratko digla obrve.
Mia: Ubiću se.. Ajde uđi i sačekaj da se obučem.
Sela sam strpljivo za njen okrugli stočić i malo razgledala po apartmanu. Raspored joj je bio sličan mom, samo što je bio malo manji. Možda devojke dobijaju veće prostorije, možda imamo neku prednost ovde.
Mia: I šta si smislila?!
Viknula mi je iz sobe.
Anđela: Ići ćemo, ne prepuštam ga nikad. Aleksis mora da nauči sa kim se kači.
Mia: Tako i treba! Koji plan imaš?
Vratila se nazad u prostoriju i stavila ruke na bokove. Iz džepa trenerke sam izvadila kutiju farbe.
Anđela: Ti si majstor za to, a ja sam odavno htela ombre. Dobro će mi doći promena, baš za ovu priliku.
Mia: Takvu te volim!
Ponosno se nasmejala i ubrzo je donela rukavice i četku za farbanje. Jak miris se uvukao među nas, ali nisam želela da se zaustavim. Farbala mi je krajeve i pravila prelivanje dok sam se ja zadovoljno smeškala u ogledalu. Ni Džejk ne zna moj plan, ali zato će me večeras videti u novom izdanju.
Mia: I dalje ne mogu da verujem da si htela da raskineš sa Džejkom..!
Anđela: Mislila sam da je to najbolje rešenje..
Mia: Da li i dalje misliš tako?
Spojila sam pogled sa njenim u ogledalu kada mi je pustila sve pramenove. Volim ga, puno ga volim. A opet, mislim da će bez mene biti srećniji. A ja? Ja nikad neću biti srećna bez njega.
Anđela: I ja se nadam da nisam u pravu, Mia. Nadam se da grešim i da pored mene može biti srećan. Nadam se da je tako... Ne želim da ga uništim.
Mia: To je na njemu da odluči. Ako želi da ga ti uništiš, to je njegova odluka. Ali ti ga ne možeš uništiti, Anđela... On tebe želi, i nijednu drugu.
Dugogodišnji kompleksi i strahovi su činili svoje, i činiće svoje i dalje. A da li će Džejk moći sa time da se nosi?Isprale smo moju kosu i bila sam prezadovoljna kako je ispalo. Baš onako kako sam želela!
Anđela: Ruke ti se pozlatile, Mia! Divno izgleda!
I dalje sam prstima prolazila kroz blago uvijenu kosu. Svidelo mi se ovo moje novo izdanje, nekako ću se bolje stopiti sa Njujorkom, obzirom da skoro da nema devojke koja nema ombre kosu.
Mia: Imam ideju za odeću, ako se slažeš da je probaš.
Anđela: Danas te sve slušam, sigurna sam da imaš nešto jako dobro za mene.
Krenula sam za njom u sobu i strpljivo sam čekala da izvadi garderobu iz svog ormara. Malo je reći da sam se iznenadila njenom kombinacijom...
Mia: Imala sam jednu kratku fazu.. a mislim da je ovo idealno za tvoju situaciju.
Na krevet je položila crnu rolku, preko nje crnu kožnu jaknu sa kaišem, kao i crne kožne pantalone. Već vidim kako će mi se ocrtavati svaka oblina u njima.
Mia: Ovo me poslušaj dobro. Podići ćeš kosu, a kada je budeš pustila pred Džejkom, pašće u nesvest. Obavezno velike minđuše da staviš i vrlo malo šminke. Ipak želimo da odeća bude u prvom planu. A za cipele.. imaš li neke crne kratke čizmice?
Anđela: Imam baš takve..!
Mia: Pravac na kupanje i sređivanje! A ja ću sve ostalo spremiti u tvojoj sobi.Naravno da sam morala odmah da je poslušam. Farbanje nam je dosta oduzelo vremena, a ja se uskoro nalazim sa Džejkom. On će nas autom odvesti do streljane. Čak sam u sebi osetila i nervozu, zašto sam dođavola nervozna jer ću videti Aleksis?! Ona je ta koja treba da bude nervozna, a ne ja!
Čim sam izašla iz tuš kabine osećala sam se preporođeno. Nervoza mi se smanjila, a samopouzdanje je raslo sve više i više. U kupatilu sam se obukla i jedva sam se uvukla u uske pantalone. Ne znam na šta ću uopšte ličiti kada se pogledam u ogledalo, ipak ovo nije moj stil. A možda i postane moj stil...
Mia: O da! Pun pogodak!
Stala sam ispred ogledala i šokirala se. Nikada ne bih ni pomislila da će mi koža ovako dobro stajati..! Možda je čak i previše oblikovala moje telo, ali mi se na neki način to i svidelo. Obukla sam i jaknu kao i minđuše, što mi je dalo baš taj opasan i mačkasti izgled.
Anđela: Bogami Mia, sa tobom nema greške.
Mia: Naravno da nema!
Ponosno je odgovorila dok ja nisam skidala pogled sa sebe u odrazu. Čim je Mia spomenula da je imala ovu fazu, znala sam da mi poklanja ovu odeću. I da nije to spomenula, pitala bih je da mi da. Teško da ću naći nešto slično ovome.
Anđela: Baš opisuje današnji dan...
Mia: Je li ti...
Podrugljivo se nalaktila na ram vrata smeškajući se.
Mia: Imam utisak da si se nešto promenila u poslednjih par dana. Nešto se dešava...
Anđela: Šta bi se dešavalo? Nema ničega.
Mia: Ima, ima. Da ti nisi razmišljala o seksu sa Džejkom?
Naglo sam skrenula iznenađeni pogled ka njoj, te se odmah nasmejala.
Mia: Znači, pogodila sam...
Anđela: Ali... kako?
Mia: Intuicija.
Slegla je ramenima. Intuicija, malo sutra!
Mia: I? Kad ćete?
Anđela: Nismo o tome pričali, niti ćemo. Samo eto... nije loše ponekad maštati o tome.
Mia: Naravno da nije..! Ali zašto ne biste uskoro? Ipak ste već skoro dva meseca zajedno.
Uzdahnula sam duboko. Dva meseca je jako malo za mene, nije mi svejedno da se tako dam nekome, iako je to Džejk...
Anđela: Zar ne misliš da je prerano?
Mia: Možda, ali treba i uživati u životu. Vas dvoje treba da uživate. Ti treba da uživaš.
Donekle je i bila u pravu. Ali nije htela ni da spomene onaj moj strah da će me Džejk odbaciti kada budemo spavali zajedno. To je najveći strah koji me muči i ne želim da se to prebrzo desi.
Anđela: Razmisliću malo bolje o tome.
Mia: Ko zna, možda tigrica u tebi posle Aleksis proradi, pa se nećeš obuzdati.
Prevrnula sam očima i nasmejala se glasno. Mada, možda je i u pravu. Nikad se ne zna koje će osećanje Aleksis probuditi u meni. Ako probudi visoki nivo ljubomore, i pred njom mogu da skočim na Džejka.
ESTÁS LEYENDO
Neprobojno srce [Prva knjiga]
RomanceAnđelin odlazak na američke studije kriminologije donosi joj nove boje u njen stari svet, kao i nove ljude u njen život. Pored razigrane cimerke Mie i računarskog stručnjaka Noe, već prvog dana zapada joj za oko cimer preko puta njenog apartmana, Dž...