Iako je prethodni dan bio sasvim uobičajen i išao je onakvim redom na kakvim smo se navikli za ovih mesec dana koledža, odjednom se jedan dan izmenjao. Danas nemamo regularna predavanja, već imam praktičnu nastavu, i to prvu pomoć.
Mia: Ne mogu ja čas da imam hemiju, čas da učim disanje usta na usta!
Već od ranog jutra je gunđala sve do koledža a ja sam je ćutke i uz poneko prevrtanje očima slušala. Po prvi put sam poželela da smo uzele bus, a ne da idemo peške, jer bi njeno gunđanje kraće bilo.
Anđela: Trebaće nam i to znanje, nikad ne znaš šta se sutra na terenu može dogoditi.
Mia: Dobro i ti Anđela, štreberu!
Nasmejem se tiho, pa konačno uđemo u hol koledža. Imali smo malih problema u pronalaženju sale za fizičko, ali smo se ubrzo snašle i u svlačionici presvukle. Kao u srednjoj školi smo, bele majice na bretele i crne helanke, a verovatno te boje i momci moraju da nose.
Mia: Sad ćemo svo četvoro imati čas, neka nam je Bog u pomoći.
Uzdahnem nečujno znajući da će Noa i Džejk biti zajedno, a ni meni to ne da mira. Ne želim da izbije tuča...
Iz naše ženske svlačionice pridružili smo se momcima koji su već čekali u sali. Naravno da su moje oči odmah pogledale Džejka..! Takođe je imao belu majicu na široke bretele i crni šuškavi šorts. Mia i ja smo se izmešale među ostalima, tako da su nam i Džejk i Noa bili daleko.
Mia: Ima dobrih frajera..!
Anđela: Jao Bože...
Prevrnem očima jer gde god da smo ona će samo momke gledati. Nije ni meni svejedno, non stop mi pogled šeta ka Džejku. Svaki put se setim njegovih reči, i boli me.Xx: Dobar vam dan studenti! Ja sam vaš profesor Ričard i držaću vam nastavu iz prve pomoći. Ovo će se veoma tražiti od vas kada budete izašli na teren i ukoliko, daleko bilo, morate pružiti pomoć svom partneru.
Anđela: Rekla sam ti...
Šapnem Mii koja prevrne očima ironično, te se fokusiram nazad na predavanje. Ričard je stariji čovek, nabildovani crnac. Sve do sad nisam ni primetila da iza njega stoje momak i devojka, oboje plavokosi.
Profesor Ričard: Postoji dosta toga što treba da znate iz prve pomoći, a prvo ćete posmatrati reanimaciju.
O savršeno! Masaža srca i disanje usta na usta. Nije Mia za džabe gunđala..!
Profesor Ričard: Želeo bih da jedno od vas bude dobrovoljac. Noa?
Noa klimne glavom sa zadovoljstvom i priđe mu. Kao da ne znam da jedva čeka da bude u centru pažnje..!
Profesor Ričard: Skarlet i Kristijan su stariji od vas godinu dana, pa će vam oni pokazati prvi primer. Noa, lezi dole.
Posluša ga, a zatim se Skarlet približi za dva koraka iza profesora, iako je nije dozvao. Ustvari, što je više gledam, sve više mi se gadi. Kao plastična barbika..!
Profesor Ričard: Nakon desetak sekundi, Noa je izgubio svest, a samo nakon trideset sekundi on prestaje da diše. U reanimaciji je što bitnije da što pre počnete jer imate veću uspešnost. Skarlet će demonstrirati masažu srca i prvu tehniku disanja.
Sveže kosu na brzinu, pa klekne pored Noe i ispreplete prste.
Profesor Ričard: Ruke postavljate tačno iznad grudnog koša i vaš pritisak mora biti intenzivan kako bi doprli do srca i pokrenuli ga ili ga vratili u normalan ritam. Pravilo kod reanimacije je 30 masaža srca, a zatim dva disanja!
Vikne da odjekne u celoj sali kako bismo to u sekundi zapamtili, te da Skarlet znak da započne. Zaista se trudila, ne mogu poreći, ali je izgledala jako smešno i pomalo idiotski. Kao da je Noa već na putu za smrt. Sagne se do njegovog lica i započne disanje usta na usta, pa se blago rečeno zgrozim. Ono je na sve ličilo, samo na reanimaciju ne..! Više na žvalavljenje. Čak je i Noa pokušao da dođe do vazduha, a videla sam da ni Mii nije svejedno. Zgrožena je i ona koliko i ja. Noa, sve ti je oprošteno, Skarlet je veća zmija od tebe..!Najzad se odmakne od njega, te primetim i šok na Noinom licu. Jedva se pridigao sa poda i vratio nazad u red. Drugi nisu ni obratili toliko pažnju koliko smo Mia i ja. Slučajno se susretnem sa Skarletinim pogledom, i mogla se na kilometar videti zloba. Nikad nisam mislila da se samo iz jednog pogleda može videti toliko zlo.
Profesor Ričard: Dobro. Imamo vremena za još jednog kandidata. Džejk?
Bez reči istupi i leže na pod gde je do malopre bio Noa. Sad ako mu Skarlet priđe....!
Profesor Ričard: Mia, ovog puta ćeš ti probati.
Dobro je, bar je Mia... jer ovu vešticu ne mogu više ni sekunde da gledam..! Priđe mu i klekne gde je i Skarlet, pa na profesorov znak krene sa reanimacijom. Radila je sve kako treba osim jačine, mora mnogo jače.
Profesor Ričard: Mia, moraš jače. Pritisni dosta jače.
Mia: Slomiću mu nešto..
Profesor Ričard: U situaciji kada se boriš za nečije disanje moraš brzo odreagovati. Bolje je i rebra da mu slomiš, nego da srce više ne zakuca ponovo.
Mia je vrlo dobro razumela, ali se zato Skarlet ponovo približila.
Skarlet: Ja ću ti pokazati.
Bože, i glas joj je iritantan! Sva je naložena!
Prevrnem očima neprimetno, pa prekrstim ruke.
Profesor Ričard: Anđela, probaj ti. Deluješ mi da ovo znaš.
Itekako znam, bar ću ja samo da ne ide Skarlet. Ponašam se jako ljubomorno sad...
Zamenim se sa Miom i telom malo zakačim Skarlet i poljuljam je unazad. I dalje sam ja godinu dana starija od tebe, ja se ne dam tako lako..!
Isprepletem prste i postavim ih na Džejkov grudni koš, pa osetim ritam njegovog srca. Baš brzo kuca.. Možda je očekivao Skarlet da mu da disanje usta na usta! Pročistim grlo nečujno i krenem da pritiskam mnogo jače nego Mia. Telo mu se ljuljalo i udubljivalo, a u sebi sam brojala masaže. 25, 26, 27... jebote, treba disanje sad da dam! Panika me je uhvatila u sekundi, te izbrojim najzad do trideset. Ponašam se kao da nije ništa, a propadam u zemlju..! Uhvatim ga za bradu i razdvojim mu usne, pa se polako sagnem. I zvono! Bolji trenutak nije moglo da nađe! Glasno je odzvonilo, te se odmaknem od njegovog lica. Malo zvonce me je spasilo..!
Profesor Ričard: Imaćemo čas jednom u dve nedelje, vidimo se!Prijatno nas isprati, pa se Mia i ja vratimo u svlačionicu i uđemo svaka u svoju kabinu.
Mia: Ne znam da li likuješ ili tuguješ što se zvono oglasilo.
Anđela: Iskreno, oba.
Mia: Znala sam da ćeš poludeti zbog one rospije.
Anđela: Kao da si ti bila mirna..!
Čujem je da frkće u svojoj kabini, te se tiho nasmejem. Ne podnosimo istu osobu, dobro je.
Mia: Mada onaj Kristijan ne deluje kao ona.
Anđela: Kako za koga..
Više se neću istrčavati i svoje misli neću govoriti pred Miom naglas. Ko zna šta sve može proizaći iz toga.
Anđela: Ja kasnim na sledeće predavanje, pa idem. Vidimo se kasnije!
Dobacim joj i izađem iz sale, pa se spustim niz stepenice ka sledećem amfiteatru.
Džejk: Kako mi zvono prekinu veštačko disanje..!
Trgnem se na iznenadni Džejkov glas, pa se ugrizem za jezik. Sad bih ti ja rekla..!
Anđela: Sledeći put će Skarlet to brže, ne brini se.
Da li sam ja to upravo naglas ljubomorisala...?
Džejk: A ne sviđa mi se iskusna, bolje je neiskusna.
Dobaci mi preko ramena i nestade među ostalim studentima, a ja ostanem ukopana u mestu.
Anđela: Ma ko si ti da se igraš sa mnom?!
YOU ARE READING
Neprobojno srce [Prva knjiga]
RomanceAnđelin odlazak na američke studije kriminologije donosi joj nove boje u njen stari svet, kao i nove ljude u njen život. Pored razigrane cimerke Mie i računarskog stručnjaka Noe, već prvog dana zapada joj za oko cimer preko puta njenog apartmana, Dž...