Budi noćas tu

119 8 2
                                    

✻MESEC DANA KASNIJE✻

U manji kofer koji sam pre nekoliko dana kupila u obližnjem tržnom centru, spakovala sam letnju garderobu pažljivo i zašnirala rajsferšlus. Nekoliko bikinija za koje mi je Mia rekla da će Džejk odlepiti na njih, tanke majičice i šortsevi, šamponi i kupke su uredno bili spakovani unutar kofera. Ja sam smatrala da su bikiniji bili sasvim dovoljni da Džejku pomere pamet, ali se Mia nije složila sa mnom. U tržnom centru me je naterala da probam malo ženstvenije donje rublje i da ga za svaki slučaj ubacim u kofer.
"Ne moraš ga iskoristiti sad, ali ako se ukaže prilika, zašto da ne?", tako je rekla sa visokim samopouzdanjem.
Ubedila me je, pa sam na kraju završila sa tri kompleta donjeg veša na kasi. Isprva sam se malo crvenela, ali me je brzo prošlo. Pa šta, kao da nijedna devojka nikada nije kupila seksi donji veš. Čega imam da se stidim?

Mesec dana nakon završene prve godine, odmarali smo se od učenja i povremeno izlazili. Za mesec dana smo uspeli da nekim sitnim poslovima u kafićima zaradimo za letovanje. Sutra tačno u podne imamo let za San Dijego koji će trajati oko pet sati. Džejk i Noa su uspeli da nađu direktan let kako ne bismo presedali u drugi avion, a Mia i ja smo jedva čekale da udahnemo morski vazduh na plažama San Dijega.
Uskočila sam u vrelu tuš kabinu, opustila telo i pore na koži, pa se uvila u peškir i legla na krevet. Podigla sam noge uvis i gledala u sveže obrijanu kožu, te sam namazala mleko za telo bacivši peškir na pod. Glatki namaz iz bočice se našao na mojoj koži po celom telu, te sam pogledom zakačila sebe u odrazu ogledala. Pre Džejka sam imala veliki broj predrasuda o svom telu, a onda je on to samo jednim čarobnim dodirom otklonio. Sada mi se moje telo sviđalo i bilo mi najlepše i najzgodnije. Počela sam na sebi i da zamišljam onaj donji veš koji sam kupila, kako bi mi stajao.
Anđela: Ma, odlepiće on sigurno..!
Zadovoljno sam se nasmešila i napokon se obukla u pidžamu. Sveže okupana i mirisna sam se uvukla pod tanki čaršav i sačekao me je poziv od Džejka.
Anđela: Daa?
Džejk: Možete li pomoći ovom izgubljenom momku? Hladno mu je i traži sklonište kraj devojke koju voli.
Prasnula sam u smeh i udarila rukom po čaršavu na mom telu.
Anđela: Gde si ti?
Džejk: Čekam da mi otvoriš vrata svog apartmana...
Tiho je šaputao, te sam odmah prekinula vezu i skočila iz kreveta. Trčala sam do vrata i ugledala njega kako stoji naslonjen na rame. Šmekerski se osmehnuo i ušao mi u zagrljaj. Obrijao se i losion posle brijanja me je raspametio da sam se gotovo istopila u njegovom naručju.
Anđela: Uzmi me...
Čim je zatvorio i zaključao vrata poneo me je u svojim rukama. Obasipao me je poljupcima po vratu, a potom me je nežno spustio na krevet.
Džejk: Divno mirišeš, Ejndžel...
Teško je udahnuo moj miris, te sam se zakikotala.

Anđela: Da budeš miran dečko noćas. Moramo biti odmorni.
Džejk: Šta znači reč odmor..?
Našalio se, te se ušuškao kraj mene i privukao u zagrljaj. Smešio se kao mali dečak i mazio me po obrazu.
Anđela: Je li ti i dalje hladno?
Džejk: Malo. Ali ugrejala si me već...
Anđela: Sve za tebe, ljubavi...
Pomazila sam ga po obrazu i otisnula poljubac na usnama. Već je bio vrlo sanjiv, pa sam znala da će ubrzo zaspati.
Anđela: Volim te, Džejk... Mnogo te volim...
Najlepši osmeh se pojavio i zaslepeo me iste sekunde.
Džejk: Slobodno mi tepaj još, obožavam to kod tebe...
Zakikotala sam se tiho i gotovo spojila naše usne ponovo. Umesto poljupca, šaputala sam mu na usnama.
Anđela: Najlepši si momak koje su moje oči ikada videle.. najzgodniji si, imaš najlepše smeđe oči, blistavi osmeh koji svetli više od svih zvezda na nebu...! A imaš najveće srce koje baš mene voli.. ne znaš koliko mi tvoja ljubav znači... to je moja ljubav iz snova, ti si moj momak iz snova...
Umesto reči, osmehnuo se blago i stegao me za struk bliže sebi. Majušni poljubac je otisnuo na moje čelo, a zatim utonuo u san.
Anđela: Volim te najviše na svetu, Džejk...

Neprobojno srce [Prva knjiga] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant