✦Mia✦
Anđela i Džejk nisu želeli puno da me ispituju oko mame, dovoljno mi se stres video na licu svakako. Pokušavali su ovih dana da mi skrenu misli, a pošto je treća nedelja decembra i odjednom je jako zahladnelo kao u Sibiru, nismo imali toliko brojna mesta da izlazimo stalno. Iskreno, nisam ni želela. Najradije bih se povukla u sobu ili još bolje - otišla kod majke da budem kraj nje.
Anđela: Džejk je iscedio pomorandžu, znaš kako je dobra!
Pružila mi je čašu i sela na kauč kraj Džejka.
Džejk: Kako si danas?
Mia: Bolje, ne brinite se.
Još jedna laž. Mnogo gore se osećam nego što govorim. Čak je i Noa pokušavao da dođe do mene, ali moja zaključana vrata bi ga zaustavila.
Mia: Vas dvoje mi baš cvetate.
Skrenem temu sa mene i Anđela spusti pogled, a Džejk se osmehnu.
Anđela: Čekam samo kad će me iznervirati.
Džejk: A što kvariš lep trenutak? Taman nas je pohvalila..
Izgleda da su oboje vickasti, našli su se zaista. Ali, i dalje je treća osoba sa strane mogla da vidi mali strah u Anđelinim očima. Kada je pored Džejka oseća se sigurno i mirno, ali se boji. Boji se napuštanja, samoće i odbacivanja. Na neki način, toga se i ja pomalo bojim.
Noa: Tu si..!
Noa uzrujano uleti u kuhinju kod nas da se i Anđela i Džejk štrecnu.
Noa: Svuda te tražim.
Mia: Nemaš razloga za to.
Odsečno odgovorim i otpijem gutljaj soka, ali mu samo izazovem ljutnju. Preko ivice čaše sam videla kako mu se vilica trza i grči.
Noa: Dođi.
Snažno me je zgrabio za ruku i povukao sa fotelje.
Mia: Šta..?!
Noa: Razgovaraćemo.
Odlučan je bio, a to mi samo pogoršava trenutno stanje.
Mia: Doći ću za par minuta.
Dobacila sam tiho Anđeli i Džejku, ali sam još snažniji stisak osetila na svojoj ruci.
Noa: Neće doći, biće sa mnom ceo dan.
Nije mi dao ni da se pobunim, izvukao me je iz kuhinje i povukao ka gornjem spratu gde se on nalazio. Besno sam izbacivala vazduh hodajući za njim.Zaključao je vrata svog apartmana kada smo ušli i coknuo jezikom.
Noa: Što me, dođavola, izbegavaš?!
Mia: Još me pitaš?! Poljubila sam te, rekao si mi "laku noć", a sutradan si me pitao šta mi je bilo!
Noa: Da, ali šamar nisam zaslužio.
Smirio je ton svoga glasa i stavio ruke na bokove.
Mia: Sve je ovo pogrešno. Ja sam u pogrešno vreme naišla na tebe, u pogrešno vreme sam te poljubila. Sve je pogrešno!
Borila sam se sa svojim razumom i jezikom da ne izgovorim onu najtežu bol koja mi peče srce svakog dana.
Noa: Šta se događa?
Mia: Majka mi umire!
Nisam mogla da se obuzdam, izletelo mi je. Prebledeo je kao krpa i duboko je disao razdvojenih usana.
Mia: Majka mi umire, nema više vremena. A ti imaš sve i razbacuješ se sa tim! Boli me srce, ostaću sama!
Iznenada sam zajecala i prekrila usta šakom. Plačem samo kad sam sama, a sada ne mogu da se zaustavim. Suze su uveliko klizile niz moje obraze. Nisam takva, ne mogu dopustiti da me neko ovakvu gleda.
Mia: Ali zaboravi, zaboravi da postojim.
Obrisala sam žustro suze sa lica i krenula ka vratima.
Noa: Ne, neću da zaboravim!
Ponovo isti stisak na mom laktu, samo što me je ovaj put tim snažnim potezom povukao i sudario sa svojim telom.
Mia: Šta ti umišljaš?!
Moju viku i bes su prekinule njegove usne. Zalepio ih je za moje. Sisao ih je i grabio svaki milimetar, a samim tim je njegov stisak na mojoj ruci popuštao. Shvatio je, kao i ja, da sam se opustila. Da mi je ovaj poljubac trebao. Baš od njega.
Noa: Ne možeš me sada naterati da zaboravim...
Uzdasi su nam se preplitali, tenzija je rasla. Kao za poslednju slamku nade, uhvatila sam se za njegovu ruku. Besno sam smirivala srce koje je ludački kucalo za njim, a nisam mogla da ga smirim i ukrotim. Noa je držao upornost u očima, neće popustiti.
Mia: Pusti me...
Drhtavo sam progovorila, a želela sam da to bude što odlučniji glas.
Noa: Ne želiš to.
Zakačio mi je usne svojima ponovo i tada su me trnci pogodili u celom telu. Uhvatio me je za kukove i vratio na sredinu apartmana. Čela su nam bila spojena, gotovo zalepljena.
Noa: Ne bori se toliko sada.
Za tren oka se ponovo obrušio na moje usne, gladno ih prožimajući i upoznavajući ih, dok je ruku zavlačio ispod moje majice. Ne želi da gubi vreme. Dopustio mi je da mu skinem majicu sa tela, a zatim i naočare. Šake su mu nezasito stezale moju zadnjicu preko farmerki. Prorežao je kroz zube znajući da ni njemu ni meni to nije dovoljno. Oboje želimo golu kožu, bez trunke tkanine između nas.Noa: Skini se.
Naredio mi je odmah. Zadihano sam skinula majicu preko glave i svukla farmerke do gležnjeva. U međuvremenu je on već skinuo svoje pantalone. Jednom rukom me je vešto podigao u naručje i uneo me u spavaću sobu. Nimalo nežno me je bacio na svoj krevet da su mi grudi poskočile pred njim. Opkoračio me je i dlanovima prešao preko mog tela. Hteo je da pocepa grudnjak sa mene, ali ga je ipak samo nežnije skinuo i bacio na pod. Grudi su mi se dizale i spuštale od napetog disanja. Zadivljeno je prešao prstima preko njih, a zatim je šaku zavukao u moj veš. Protrljao me je i oteli su mi se uzdasi.
Noa: Zar si već spremna...?
Mogla sam to i sama da primetim, veš samo što nije bio potpuno mokar. Već sam njegove prste nakvasila, pa ih je lako gurnuo u mene. Stegla sam čaršav i izvila se potčinjena njegovim potezima. Toliko sam bila spremna za njega da je bolelo. Bolelo je ovo odugovlačenje.
Zubima je pokidao kesicu kondoma, namestio ga i skliznuo u mene. Kukovi su mu se savršeno gibali dok se zakucavao u mene laganim ritmom.
Mia: Pokidaj ih.. pocepaj ih..
Podsmehnuo se i poslušao me, čulo se pucanje gaćica. Želeo je seksom da mi skrene pažnju i uspeo je. Sva moja pažnja je usmerena ka njemu.
Obgrlio je svoj struk mojim nogama i na laktove se izdigao iznad mene.
Noa: Nemoj da pomisliš da će ovo kratko trajati. Volim da odužim.
Mia: Onda treba da znaš da ni ja nisam ovako mirna i da mi treba nešto jače sada.
Počelo je naše prepucavanje koje smo oboje prihvatili.
Noa: Jače, ha?
Mia: Mhm.
Uspravio se i pružio mi pogled na svoje telo. Mislila sam da je žgoljav, ali je zapravo dosta razvijen. Šakama mi je stegao zadnjicu i odigao od kreveta. Samo su mi ramena bila na dušeku. Tek kada sam skupila obrve zbunjeno, nabijao me je žestoko. Imao je kontrolu u svojim rukama. Vrisak za vriskom, ispunjavala sam sobu vrelim zvukovima. Kao i Noa, stenjao je kao poludeo. Pružao mi je ono što mi sada najviše treba, a nije se ni štedeo kako bi i on uživao.Tempo se ubrzavao, dahtala sam, stenjala i vrištala kada bih dosegla sam vrhunac. Razum mi se pomutio, a vazduha je ponestajalo. Takav vrisak sigurno još nije čuo, eksplodirala sam pred njim. Zarežao je i on, a zatim se zadihan oslonio na moje čelo. Zavukao je ruku u moju kosu i uvrnuo jedan pink pramen. Neki ponos i ego je vladao mnome trudeći se da izbegnem njegov sladunjav pogled. Još uvek se u meni pomerao i zakucavao želeći da napuni kondom.
Noa: Sva se presijavaš od znoja...
Zadihano šapne, te prevrnem očima. Osećala sam kako pulsira u meni i kako ga moji zidovi stežu.
Mia: Da nisi pomislio da si završio za danas. Treba mi još.
Budući da smo oboje avanturisti i slobodni, samo se osmehnuo slažući se sa mnom.
Noa: Odmah ćemo nastaviti. A nakon toga ćemo ozbiljno razgovarati.
STAI LEGGENDO
Neprobojno srce [Prva knjiga]
Storie d'amoreAnđelin odlazak na američke studije kriminologije donosi joj nove boje u njen stari svet, kao i nove ljude u njen život. Pored razigrane cimerke Mie i računarskog stručnjaka Noe, već prvog dana zapada joj za oko cimer preko puta njenog apartmana, Dž...