Novo jutro

173 10 2
                                    

✻JUTRO✻

Preko mojih grudi je bila Džejkova teška ruka. Držao me je zagrljenu i njegovo duboko disanje se čulo sa moje leve strane. Na njegovom uskom krevetu za jednu osobu smo se zgurali i stali zajedno jedno pored drugog. Otvorila sam blago oči i videla ga kako razdvojenih usana mirno i spokojno spava. Do kasno u noć smo gužvali posteljinu i najzad vodili ljubav baš kako treba.
Prepustila sam se Džejku noćas i jutro nakon toga se nisam kajala. Bila sam srećna i sigurna uz njega. Pripila sam se uz njegovo telo i miris njegove kože mi se uvukao u nos. Provukla sam ruku ispod njegove i obgrlila ga oko leđa dodirivajući ovlaš njegov nos svojim. Noktom sam ga blago grebuckala po leđima i posmatrala ga tako uspavanog.
Džejk: Mhmm...
Promrmljao je i počeo da se budi, te sam brzo zažmurila. Ostavila sam ih vrlo malo otvorene, čisto da vidim i dalje njegovo lice.
Džejk: Ejndžel...
Tiho je šapnuo moj nadimak i zavukao prste u moju kosu. Uzdahnuo je duboko i pribio se uz moje grudi. Videla sam kroz mutni pogled kako me sanjivo posmatra i mazi po kosi.
Polako sam ih otvorila i istog momenta sam videla njegov osmeh.
Džejk: Dobro jutro, ljubavi...
Anđela: Dobro jutro...!
Nasmešila sam mu se i stegla ga čvršće uz sebe.
Džejk: Jesi li dobro..?
Anđela: Odlično sam...
Spojio nam je usne i blago ih je liznuo. Mislili smo da ćemo do zore biti budni, ali posle vrele noći samo smo se šćućurili jedno uz drugo. Ispod tankog jorgana su se naša gola tela dodirivala.

Džejk: Ne kaješ se..?
Anđela: Nikako... za onakvu noć se nikad neću pokajati...
Zadovoljno se osmehnuo i privio me na svoje grudi mazeći me i dalje.
Džejk: Sinoć smo napravili tako veliki korak...
Anđela: Mhm.. Obeležili smo našu ljubav, zar ne..?
Džejk: Naravno... i trebalo nam je ovo posle jučerašnjeg dana...
Nasmejala sam se tiho i noktom počela da pravim kružiće po njegovom stomaku.
Anđela: Zašto šapućemo..?
Džejk: Zašto ne..?
Anđela: Jezivo je...
Džejk: Romantično je..!
Vrisnula sam kad me je prevrnuo na krevet i našao se iznad mene. Rukama se držao sa obe strane moje glave i smeškao se. Pogled mu je skliznuo na moje grudi i ponovo sam ih pokrila rukama.
Džejk: Ne radi to..
Ozbiljnim glasom mi je naredio i momentalno sam sklonila ruke. Sagao se i poljupcima mi ocrtao sitne poljupce svuda po grudima. Mrsila sam mu kosu i uzdisala zbog tih poljubaca, a moje međunožje se uspalilo i ponovo ga želelo u celini.
Anđela: Treba da se istuširam...
Džejk: Nigde ti ne ideš.. ako ćeš se već tuširati, ja ti se pridružujem.
Anđela: Nemam više privatnosti?
Džejk: Nećeš da imaš iznenađenje ispod tuša?
Prevrnula sam očima na njegovu zavodljivu opasku. Spustio se do mog stomaka i već sam se prisetila scena i uzdaha od sinoć. Ponovo će me uspaliti svojim jezikom.
Anđela: Džejk... ne izluđuj me.. zaboga!
Vrisnula sam i izvila se pred njim, pa se začuo njegov podsmeh. Uživao je u mom stenjanju i uvijanju tela, a nije ni stigao do mog međunožja.

Noa: Hej, Džejk!
Noa je iznenada zalupao na vrata. I Džejk i ja smo se trgli, pa se Džejk vratio poviše moje glave.
Anđela: Džejk..!
Džejk: Šššš...
Spojio nam je čela, a Noa nije odustajao od lupanja na vrata.
Noa: Jel si se to opet onesvestio od spavanja?! Jesi li uopšte tu?!
Anđela: Džejk, ući će unutra..!
Džejk: Neće, samo budi tiha i otići će...
Zločesto se osmehnuo i započeo poljubac. Zaboravila sam i da je apartman zaključan, a sve što sam trebala da uradim je da budem tiha. Malo će teže ići, sa Džejkom potpuno golim iznad mene. Noa je i dalje uzalud dozivao Džejka, a nas dvoje smo odavno bili u carstvu ljubavi. Poljupci su postajali sve intenzivniji i bilo je skoro nemoguće da ostanem tiha.
Noa: Otišao sam onda, spavalice!
Džejk: Rekao sam ti da će odustati...
Anđela: Samo neke spletke praviš..!
Džejk: Nije kao da ti smeta.
Ponosno je odgovorio i šakom stegao moje grudi. Namerno me izluđuje. Uzdahnula sam napaljeno, ali me je ućutkao svojim usnama.
Džejk: Ti si to opet spremna za mene, Ejndžel..?
Anđela: Ljubavi, moramo u stanicu da potpišeš izjave... Nemamo vremena...
Džejk: Nisu rekli kada u toku dana. Mislim da imamo vremena... Ili želiš da propustiš ovo..?
Pogledom mi je pokazao nadole. Čim sam oči spustila, na svom stomaku sam videla da je već veliki i spreman da uđe u mene. Zamrdao je svojim kukovima i klizio po mom stomaku. Već je bio jako tvrd i spreman da se ušunja kod mene. Mogla sam zamisliti da je već u meni, a izluđivalo me je to što sam mogla da ga vidim u celosti.
Džejk: Hoćeš da propustiš..?
Intenzivnije je počeo da ga gura po mom stomaku i odustala sam. Oblizala sam usne i iz fioke izvukla novo pakovanje kondoma.
Anđela: Nek ide izjava dođavola, trebaš mi opet kao sinoć...
Zadovoljno se osmehnuo, a ovoga puta sam ja zubima pocepala kesicu. Izgleda da ga je to napalilo jako.
Džejk: Iznenađuješ me svakoga dana, Ejndžel...
Tiho je prorežao na mojim usnama i ponovo skliznuo u mene. Novo jutro sa njim je tu.

Neprobojno srce [Prva knjiga] Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora