Het getik van schoenen is te horen door een steegje. Het is oorverdovend stil en alleen een korte grijns stopt de stilte.
Perspectief Seth
Ik sta stil en hoor druppels in een plas vallen. Ik veeg het bloed van mijn gezicht af en leg het wapen op mijn schouder. Als ik nog eens achterom kijk en naar de hoop lijken kijk zie ik iemand wegkruipen. Ik grinnik weer en wandel zijn richting op. Hij merkt mijn aanwezigheid en smeekt dan om zijn leven. 'Ik doe niet aan liefdadigheid.' Grinnik ik en schiet dan meerdere kogels door hem. Een diepe gemene lach komt er nog door als ik neerkijk op hem. Ik voel me goed en wandel dan weer weg. Noem je dit maffia? Ik heb ze letterlijk in mijn eentje verslagen. Als ik zo doorga ben ik sneller klaar dan ik verwacht had.
Ik zal mijn wraak nog krijgen.
Elk maffialid of aanhanger zal branden in hel door mijn hand.
Een brede grijns komt op mijn gezicht als ik doorloop naar de auto. Ik ben niet te stoppen.
'Je bent op het nieuws.' Grijnst Damian als ik kijk naar het tv scherm. 'In de haven zijn vandaag 24 mensen om het leven gekomen. Het lijkt op een maffia afrekening te gaan want meer dan de helft stond geseind door de inlichtingendiensten.' Zegt de nieuwslezer als ik grijns. 'Ik word nog bekend.' Zeg ik als hij knik. Ik loop verder door het huis en ontknoop mijn hemd. 'Lies.' Mompel ik. Niet veel later komt ze uit de badkamer en grijns ik. Ze heeft enkel een handdoek rond haar hangen en zegt dan. 'Dat hemd krijg ik nooit meer proper.' 'En mij?' Grijns ik als ik haar de badkamer induw. Ze giechelt nog als ik de deur achter me dichtduw.
Ze gooit haar armen over mijn schouders en zegt dan. 'Ik heb geen tijd. Levi kan hier enkel moment komen met zijn nieuwe partner .' 'Saai.' Grinnik ik en zet de douche dan aan. 'Als we deze vis binnenkrijgen hoeven we ons nooit meer zorgen te maken.' Zegt ze dan en wandelt de badkamer uit. Ik grijns haar nog na en zet mijn handen op de wasbak. Ik kijk naar mezelf in de spiegel en grijns dan. 'Alsof ik dat laat gebeuren.'
Perspectief Eva
'Vince is naar school en ik heb nu een meeting tot straks!' Roep ik naar Alex die me geen blik gunt. Hij is weer geïrriteerd door werk en werkt alles op mij uit. Ik stap in mijn auto en rij dan naar de parking waar ik heb afgesproken. Als ik oprij zie ik zijn brede grijns van meters. Hij staat tegen zijn auto op en zijn haren glijden mee met de wind.
Adembenemend gewoon.
Ik zet mijn auto uit en Levi trekt mijn deur dan open. Hij steekt zijn hand uit en ik grijns dan. 'Dankje!' Zeg ik uitdagend en sla zijn hand weg. Hij grijnst terug en trekt me dan tegen hem op. Hij duwt een kus op mijn wang en stapt dan weg. 'We zijn al laat brat!' Roept hij en ik neem dan mijn handtas uit de auto. Ik adem eens diep in en volg hem dan snel. Hij heeft veel connecties en als ik deze deal win dan zal ons bedrijf een enorme winst krijgen. Ik stap in als hij nu over me heen hangt. 'Je ziet er goed uit, brat.' Grijnst hij dan. Ik kijk in zijn ogen en bijt dan op mijn lip. De spanning die tussen ons hangt is te snijden maar zo gaat het al sinds dat ik hem ontmoet heb.
*** flashback ***
'Ik heb een afspraak met mevrouw Jonkers.' Mompel ik als het meisje aan de bali dingen intypt. Ik kijk rond in de hal als mijn ogen vallen op een prachtige lach. Hij wandelt mijn richting op en grijnst dan als hij me ziet staren. Zijn gevaarlijke houding staat hem bijna perfect en zijn staal blauwe ogen maken het af. Hij staat nu voor me en zegt dan. 'Mevrouw Jonkers is er vandaag niet dus je moet het met mijn doen.' En steekt zijn hand naar me op. Ik neem het aan en hij bukt zich mijn kant op. Hij duwt een kus op mijn wang en ik voel het branden. Ik lach dan en zeg dan onhandig. 'Eva Jacobs, we hebben gebeld toen.' Hij lacht weer en zegt dan. 'Levi Ackerman. We zullen ons gesprek verder zetten in mijn kantoor Eva.' Zegt hij uitdagend als hij kijkt naar mijn hand die nog steeds aan de zijne geklemd staat. Ik maak mijn hand los en knik dan hevig. Waarom voel ik me zo zenuwachtig bij hem?
*** einde flashback ***
We stoppen nu voor een modern huis als ik diep slik. Het is net alsof iemand mijn keel dichtknijpt maar ik kan dit. Levi doet weer de deur voor me open en ik wandel zelfzeker naar de deur. Hij staat nu langs me en zegt dan. 'Je bent schattig als je nerveus bent.' 'Hou je mond toch!' Zeg ik kwaad en duw op de bel. Hij komt weer dichter en grijnst dan. 'Make me.' Ik kom dichter op hem waardoor hij opschrikt en zeg dan. 'Zoals je wil.' En knipoog dan. Hij grijnst dan als de deur open gaat en ik grijns mee. 'Je had nooit gezegd dat het Eva was.' Mompelt Lies die voor me staat. Ik voel me in de grond zakken en kan alleen maar half lachen. Levi merkt het meteen en zegt dan 'ik heb geen interesse in jullie drama. Ik kom voor een deal.' Grijnst hij en pakt mijn hand en nodigt zichzelf uit.
Als we zitten op de bank ben ik elk mogelijk plan aan het bedenken hier te verdwijnen. Ik kan geen deal maken met haar. Zij is de reden van al mijn pijn. Ik wil haar letterlijk openscheuren met mijn blote handen maar ik kan nu niet afhaken. Tenslotte zal Levi me vermoorden als ik hem zou ditchen. Ik heb deze deal zelf gemaakt. Lies gaat uitdagend voor me zitten en zegt dan. 'Wil je niets Eva?' 'Nee.' Zeg ik kort af en grijns dan. 'Het is niet alsof criminelen als jij verstand hebben van thee.' Ze lacht breed en zegt dan 'mijn nieuwe vriend kan er wel zetten.' Ik knijp mijn ogen samen en als ze de deur opentrekt en iemand roept. Mijn hart valt letterlijk in mijn schoenen. 'Eva?' Mompelt Seth verbaasd als ik opsta. 'SETH?' Roep ik bijna als hij de situatie bedenkt waar hij inzit. 'Ben jij de nieuwe partner van Levi? Ackerman?' Mompelt hij en ik zet me even neer. 'Zoiets ja.' Zucht ik en hoor Levi dan grijnzen. Ik stomp hem en hij grijnst alleen maar breder. 'Jij bent dus van gay naar hetero gegaan voor haar?' Zeg ik verafschuwd als ik naar Lies kijk. Hij trekt zijn schouders op en komt dan voor me staan. 'Laten we dan tot zaken komen.' Grijnst hij als zijn handen op de tafel plaatst. Ik kijk kort naar Levi en sla dan een mes, dat verstopt zat onder mijn mouw, in zijn hand. Hij schreeuwt het uit en ik trek hem dichter met zijn shirt. 'Weetje sommige dingen veranderen niet Seth maar blijkbaar ook niet voor jou aangezien de maffia ineens word uitgemoord.' Fluister ik in zijn oor. 'Onthou gewoon dat je niet kan winnen van mij. Jullie hebben duizenden euro's schulden bij Levi en hij zal die terug krijgen.'
Hij begint diep te lachen als hij recht in mijn ogen kijkt. 'Je bent geen haar veranderd Eva.' Zegt hij als hij op me neer kijkt. 'Ik heb nooit mijn wraak gehad dus speel ik je spel mee.' Grinnik ik en hij trekt nu een wapen uit zijn broek. Hij duwt het tegen mijn voorhoofd en zegt dan.
'Fout antwoord.'
Het laatste wat ik nog hoor is...
Een..
Schot.
_______________________
YES yes yes! Mijn boek stopt exact hier. Na lang te praten met een supporter heb ik besloten dat ik een tweede boek ga maken. Het gaat iets anders zijn want dit boek gaat vooral over ons Seth gaan. 😏
Maar don't worry iedereen zit er in zoals altijd. De spanning is ook zeker te snijden. Wil jij weten wat Seth van plan is? Wat Sem en zijn prachtige dochter Sofie hiermee te maken hebben? Waar is Julia? Wie is de mysterieuze Levi? En heeft Eva, Alex bedrogen? Leeft onze prachtige Eva nog? Op al die vragen krijg je een antwoord in mijn nieuwe boek.
The broken badboy 2
Ik ben er ook nog maar recent me begonnen dus het duurt nog even voordat er hoofdstukjes komen maar vandaag komt hoofdstukje 1 ook nog online :)
JE LEEST
The broken badboy
RomansaJe zorgt er elke keer maar voor dat je beste vriendin Niet in de problemen komt. En voor de eerste keer zorgde je ervoor dat ze uit de handen van de badboy bleef. Maar wat als hij het nu op jou gemunt heeft. Wat als hij jou nu wil. Door je arrogant...