Perspectief Alex
Ik sla hard tegen de boksbal die zich voor me bevind. Ik haal in, sla en herhaal. Elke keer als ik het beeld zie hoe Eva de auto van Seth uitstapt vult een leegte in mij en komt haat naar boven maar ook jaloezie. Hoe kan mijn beste vriend nu zo een rat zijn. 'Alex!' Hoor ik wanneer ik uit mijn trans geraak. 'Wat!' Roep ik kwaad en bal mijn vuisten. Een uitgeputte Fabian komt achter de bal uit en haalt diep naar adem. 'Kunnen we even pauzeren? We zijn al 2 uur bezig en ik voel mijn armen niet meer..' mompelt hij nu. 'Nee, en ga nu terug staan ik ben nog niet klaar!' Snauw ik hem af en sla al tegen de bal op. Fabian kruipt terug achter de grote bal en houdt zoals de hele tijd al tegen. Ik sla elk beetje woede dat ik kan vinden eruit tot mijn knokkels rood zien.
Na een kwartiertje verder doen valt Fabian achterover en zucht is. 'Ik kan echt niet meer' mompelt hij nu kwaad. 'Ga drinken en binnen 3 minuten sta je hier weer, ik ben nog niet klaar.' Zeg ik bod en neem een slok van mijn fles. Fabian kruipt snel op en loopt richting de kleedkamers. 'Wie we daar hebben' hoor ik een bekende stem grijnzend zeggen die mijn richting op wandelt. 'Lies rot op!' 'In een bad mood?' 'Ik praat niet met slangen!' Kaats ik terug. 'Dan zal ik snel tot mijn standpunt komen.' Grijnst ze en haalt in. Ik weet Op tijd te ontwijken en neem haar hand en met een soepele beweging valt ze neer op de grond. 'Wat moet je?' Mompel ik nu. Met een snelle beweging weet ze los te komen uit mijn greep en deze keer lig ik vanonder. 'Zorg dat je meisje uit de buurt van mijn broer blijft, ik vertrouw haar niet!' 'Ze gaat al lang niet meer om met hem?' Ik duw haar van me af en sta recht. 'Ah nee nu is ze weer volledig bezig met Seth..' zegt ze met de 't' uitgetrokken. Ik draai me om en sla volle snelheid in haar maag. Maar voor ik haar raak neemt ze mijn hand en draait mijn arm op mijn rug. 'Is onze Alex jaloers?' Sist ze in mijn oor. Nu heb ik er genoeg van en trek met mijn hand haar over mijn schouder. Ze valt met een harde klap op haar rug en snakt naar adem. Dreigend ga ik dichter naar haar toe en zeg 'niet jou zaken slang' en met die woorden stap ik weg. Ik loop richting de kleedkamers waar Fabian uitgeput op een bankje zit. 'Ik kom..-' 'we vertrekken, ik moet Seth spreken.' En trek snel mijn shirt uit. Fabian knikt en kleed zich snel om.
Ik wandel richting het winkelcentrum waar ik ze beide al zie zitten. Een naar gevoel vult mijn maag en woede neemt toe bij de stap dat ik zet. Ik sla op de tafel en kijk in de geschrokken ogen van Seth en Eva. 'Wat doe jij hier?' Zegt hij kort en drinkt van zijn milkshake. 'Ik kom mijn meisje halen.' Zeg ik met giftige ogen zijn kant op gestuurd. Een zachtere blik komt in mijn gezicht als ik naar Eva kijk en mijn hand naar haar uitsteek. 'Zijn we?' Mompel ik wat vriendelijker maar nog altijd kwaad. Ze haalt haar schouders op en staat dan recht. Ze loopt tegen men schouder op en wandelt richting Fabian. Een vernederd gevoel komt na boven wanneer ze mijn hand negeert. 'Bro..' begin Seth maar wordt al snel onderbroken door mij. 'Ik weet niet wat je van plan bent maar voor het te laat is, stop want ze is het enige wat me nu te leven houdt' en met die woorden wandel ik richting Eva en fabian.
'Normaal wel maar ik heb er echt nog nooit van gehoord' mompelt Fabian als ik aankom. 'Waarvan?' Zeg ik bod. 'Van het bedrijf EAC' 'dat is toch een bedrijf waar je die lelijke kleren koopt, die one-size shit' een grijns verschijnt op Eva haar gezicht en snel graait ze naar haar phone en typt een berichtje. Daarna stopt ze haar gsm terug in haar zak en zegt dan 'dus wat gaan we doen?' 'Ik wil eten, ik ben dood' mompelt Fabian en samen met Eva wandelt hij richting een kraam. Ik volg en probeer niet jaloers over te komen.
Perspectief Seth
Ik grabbel in mijn zak opzoek naar mijn gsm en lees dan het berichtje van Eva. Ik weet wat me staat te doen en met men milkshake wandel ik richting de uitgang. Ik kruip in mijn auto en rij naar het bedrijf. Zonder een echt zeker plan ga ik richting het bedrijf.
Wanneer ik aankom stap ik snel uit en loop richting de balie. Een vrouw rond de 30 met blond haar zit onhandig op een kauwgom te bijten ondertussen ze aan het bellen is. Ik ga op een stoel zitten wachten tot ze klaar is. Na een halfuurtje legt ze af en zegt dan 'waarmee kan ik je helpen?' Ik sta op en wandel richting de Balie. 'Ik moet meneer de graaf spreken.' Antwoord ik snel en leun over de balie. Ze staat op en met een verwonderende blik wandelt ze richting een gang. Wanneer ze uit het zicht is spring Ik snel over de balie en zoek snel de gegevens van de Salvatores. Het verwondert me dat ze nog altijd dezelfde codenaam gebruiken en snel druk ik de gegevens af. Ik prop de papieren in men binnenzak en ga zo snel ik kan terug op mijn oorspronkelijke plek staan. En geen seconde te laat. De secretaresse komt terug en zegt 'hij is niet in zijn bureau kan ik iets achter laten?' 'Ik bel hem wel straks ofzo' mompel ik en wandel dan weg. 'Prettige dag' roept ze nog en ik steek me hand op. Ik stap men auto terug in en rij terug weg richting mijn huis. Ik stop langs de weg en bekijk de gegevens snel. Mijn oog blijft hangen op de kledij die ze kochten. Alleen maar mannen kleding en niet echt prachtige kleding. Wanneer ik de hoop wil opgeven lees ik iets wat alles verandert. Ik graai naar mijn gsm n bel meteen Eva. Maar ze neemt niet op en snel typ ik een bericht en bel nu Kim. Die gelukkig wel opneemt en ik roep dat ze moet komen en dat het noodzakelijk is.
JE LEEST
The broken badboy
RomanceJe zorgt er elke keer maar voor dat je beste vriendin Niet in de problemen komt. En voor de eerste keer zorgde je ervoor dat ze uit de handen van de badboy bleef. Maar wat als hij het nu op jou gemunt heeft. Wat als hij jou nu wil. Door je arrogant...