Perspectief Eva
'Arrogantie' spot ik zijn kant op. Waarom moet Julia toch altijd in de problemen komen. Hij draait me gek op een negatieve manier. Ieder meisje ziet een knappe, arrogante badboy. Ik en zijn exen zien een klootzak met een veel te groot ego.
Ik storm het lokaal uit richting de kantine. Waar Julia en Amber al zitten te eten. 'Moeten jullie niet wachten' grijns ik breed. Julia neemt uitdagend een grote hap van haar hamburger. 'Hoe durf je!' zegt Amber nep geschokt. Ik sla de handen voor mijn mond wanneer ik me neerzet voor amber en Julia. 'Ze heeft wel lef hoor' grijns ik. Julia proest het uit van het lachen en verslikt zich in haar hamburger. 'Daar heb je mijn gulzige dikke zus' grinnikt Bram voordat hij zich neerzet langs mij. Waarop Julia giftig reageert. Zijn vrienden Mike en Obi volgen hem. Alle drie hebben ze een plakkaat vol eten voor zich staan.
'Heb je weer eten van iemand gepikt' grijnst Amber naar Obi. 'Ik zou niet durven, ze gaf me het voordat ik wat kon zeggen' grijnst hij terug. 'Dat eet je vast niet meer op' zegt Mike nog voordat hij de frietjes van Ambers bord pakt. 'Geef terug' roept amber wanneer ze het frietje uit Mikes mond trekt en zelf opeet. Iedereen moet lachen om het hele gebeuren. Alleen Obi trekt een iets jaloerse blik. 'Denk jij hetzelfde als ik' zegt Julia oog draaiend naar Obi. Ik knik en lach.
Ik voel ineens twee sterke armen rond mijn middel gaan. Ik schrik en huiver gelijk en kijk naar achteren waardoor ik mijn hoofd tegen die van Alex stoot. Zijn grijns verdwijnt en met een uitdagende blik kijkt hij in mijn ogen. Hij krijgt me zo zenuwachtig gewoon door in men ogen te kijken. 'Ik wist niet dat je zo leuke vrienden had' grijnst hij met zijn ogen gericht op Bram.
De ogen van Bram staan even emotieloos als die van Alex. Ze kennen elkaar en ik denk dat dit niet zo een goed teken is. Hij laat een spoor van kusjes achter in mijn nek en gaat dan weg. Ik verstijf van wat hij net deed. Zijn lippen branden op mijn huid. Ik voel zijn aanrakingen nog altijd. Alsof er elektriciteit door mijn lichaam gaat. 'Eef, blijf uit zijn buurt hij is slecht voor je.' Zegt Bram hoofdschuddend. 'Zoals jij' lacht Julia. Bram gooit een appel haar richting op maar zijn ogen blijven gehaakt in de mijne. 'Ik meen het' grijnst hij nu. 'Als ze nu gaan kussen, kots ik eh' grijnst Amber. En Obi verslikt zich in die woorden en begint te lachen. Waardoor iedereen weer moet lachen door het rode hoofd van Obi. Behalve Bram hij kijkt nog altijd bezorgd mijn kant op. Ik knik en hij lacht dan vrolijk mee.
Perspectief Alex
Ik kon het niet laten toen ik bram langs haar zag zitten. Hij moest weten dat zijn meisje niet meer veilig is. En het voelde fijn aan om haar nog eens aan te raken. Ze is alleen een grote kluns. Mijn kluns.
De gedachten waren er al voor ik het besefte. Wat zeg ik allemaal wel niet. Ik moet me aan mijn doel houden. Ik ben een badboy. Geen liefde daar doe ik niet aan. Ik wil haar. Ik zal haar krijgen ook. Ik wil haar gewoon nu. Hier en nu. Haar lichaam alleen al bewonder ik. Ze is mooi. Goed genoeg. Voor de nacht mee door te brengen. Misschien twee. Maar dat is alleen voor 10 plussen.
Grijnzend stap ik naar de boys die me schouder klopjes geven. 'Bram zijn hoofd was geld waard' lacht Leo. 'Hij zal snel merken dat zijn meisje niet meer lang maagd gaat zijn' grijns ik. En de boys lachen mee.
Bram kan zijn kwade blik niet bedwingen en richt die naar ons. Mijn grijns wordt er alleen maar groter van. Hij weet dat ik een gevaar vorm. En niet een klein beetje. En hij kan er niets aan doen.
Na het einde van de laatste les voor de dag. Zoek ik Eva. Maar ze lijkt verdwenen. Ontloopt Eef me nu of is ze al door gespurt. Ik laat mijn ogen nog een keer over het plein rollen en geef het op. Ik moet grijnzen van de gedachten dat ze me ontloopt.
Ik loop op een klein zwart harige meisje af. Ze schrikt als ze me op haar ziet afkomen. Ik ga achter haar staan, streel haar over haar armen en trek haar dan ruw met me mee in mijn auto. 'W.. waar gaan we naartoe?' Bibbert haar stem. 'We gaan feesten liefie' en ik sla de deur dicht.
Eenmaal thuis aangekomen. Zie ik de boys voor mijn huis wachten met hun chicks. Ik open de deur en iedereen stroomt naar binnen. Ik pak haar hand en wandel naar de grote schuifdeur. 'Waag het niet me te storen' dreig ik en de jongens knikken begrijpend. Ik sta voor het zwembad met het meisje.
'We gaan zwemmen' grijns ik.
'Ik heb geen zwemkleren mee'
Dan ga je toch gewoon in je ondergoed' beveel ik haar. Twijfelend trekt ze haar broek naar onderen. Nu heb ik een goed zicht op haar mooie rode onderbroek. Om haar te motiveren trek ik mijn shirt uit waardoor ze mijn sixpack ziet. Ze trekt haar truitje snel uit en wandelt dan van de trapjes af. Ik volg haar en ga met mijn zachte handen over haar lichaam. Ze huivert. Net zoals Eva.
Ik verwonder mezelf. Ik vergelijk haar gewoon met Eva. Wat is er mis met me. Ze staat wat stijfjes voor haar uit te staren. 'Ik heb een idee' grijns ik en klim het zwembad uit. Ik graai naar de fles cava en geef haar de fles. 'Drink' 'maar ik ben nog te jong' zegt ze bang. 'Ik ben oud genoeg en als volwassenen zal ik goed op je letten' grijns ik. Na mijn woorden neemt ze een paar grote slokken.
En is ze snel aangeschoten. Sierlijk gooit ze haar heupen in het rond en draait ze voor me heen en betast me overal. Ze pakt mijn hand en trekt me het zwembad uit. Ze weet wat ze wil. Ze trekt me helemaal mee naar boven naar de slaapkamer. Waar ze niet van mij kan afblijven. En ik ook niet van haar.
Ik word wakker door het gesnurk van dat wijf. Ze irriteert me en dan heeft ze me ook nog is op tijd wakker gemaakt voor school. Kwaad gooi ik het deken van haar af en gooi een kussen op haar. Ze schrik wakker en gaat recht zitten. 'Oh die hoofdpijn' mekkert ze. 'Nog nooit een kater gehad? Pech dan, vertrek!' Zeg ik crue haar kant op wanneer ik haar kleren naar haar toe gooi. 'Maar ik dacht dat wij..' 'fout gedacht dus!' Kaats ik terug. Tranen vullen haar ogen en snel trekt ze haar kleren aan.
Ze loopt naar beneden en trekt de deur achter haar dicht. Waardoor de boys ook wakker worden. Kwaad loop ik naar beneden, ze heeft me een echt ochtend humeur gegeven. Ik zie de chicks nog bij hun liggen en zeg 'weg met die hoeren, ik heb er genoeg gezien vandaag' de meisjes schrikken op en lopen weg. De jongens kijken verbaasd mijn kant op. 'Waar heb jij last van' grijnst Seth. 'Niks' antwoord ik bod.
Nadat iedereen van ons gedoucht heeft en we er weer perfect uitzien vertrekken we naar school. Ik ben slecht gehumeurd en niemand zou me nu moeten kwaad maken. De boys weten het. Maar de rest van de school zal opkijken. Tot me ineens een geweldig idee in mijn hoofd schiet wanneer ik mijn dure auto in kruip.
JE LEEST
The broken badboy
RomanceJe zorgt er elke keer maar voor dat je beste vriendin Niet in de problemen komt. En voor de eerste keer zorgde je ervoor dat ze uit de handen van de badboy bleef. Maar wat als hij het nu op jou gemunt heeft. Wat als hij jou nu wil. Door je arrogant...