Perspectief Eva
De avond deed kai verder geen goed en we zaten op het punt dat hij het toilet van Alex volledig aan het onderkotsen was. Ik sta achter hem en wrijf over zijn rug. 'Gooi het er maar uit schat.' Mompel ik en support hem zo verder. 'Sem gaat niet blij zijn.' Grijnst Alex die op de hoek staat. Hij leunt tegen de muur en kijkt me van boven tot onder af. 'Hij had niet zoveel moeten drinken in het begin. Dan zaten we hier nu niet.' Mompel ik en trek de deur dan dicht. 'Gelukkig heeft hij jou.' Zegt hij wanneer hij op zijn lip bijt. Ik ga nu ook tegen de muur leunen en zeg 'alles voor de persoon waar ik van hou.' Met een uitdagende blik komt hij dichter op me staan en zegt dan met een hijgende stem. 'Wat krijg ik dan.' Ik ga nog dichter op hem staan en onze lippen hangen een paar centimeters voor elkaar. 'Jij bent verleden tijd.' 'Gaan we naar huis.' Zegt Kai als hij uit de badkamer komt. Ik knik en gooi zijn arm over mijn schouder. 'Hard to get spelen heh?' Grijnst Alex nog maar ik negeer het.
Als we onder zijn neem ik nog een flesje water uit de frigo en geef het aan Kai. 'Voor onderweg.' Hij neemt het aan en geeft mij de autosleutels. Ik help hem in de auto en klik dan zijn gordel vast. Daarna kruip ik langs hem en rij dan naar zijn huis. 'Het spijt me dat ik je avond verpest heb.' Mompelt hij slaperig. 'Het is oké lieverd. Ik moet wel thuis slapen.' Hij knik en valt dan in slaap. Eenmaal voor zijn huis maak ik hem langzaam wakker. Ik help hem mee naar boven en kleed hem om. Hij is volledig lam en kan niet eens zijn T-shirt uitdoen. Eenmaal hij in bed ligt slaapt hij meteen. Ik trek het deken nog over hem en geef hem dan een kus op de wang. 'Slaapwel.' Mompel ik nog en loop dan terug naar onder. 'Dag Eva!' Lachen de ouders nog en ik zwaai terug. 'Hier zijn de autosleutels.' En ik leg ze op het muurtje langs de voordeur. 'Top!' Roept de vader nog en ik verlaat dan het huis.
'Zo snel al weg?' Grijnst Alex ineens die tegen zijn auto geleund staat. Ik verschrik me en kijk hem dan kwaad aan. 'Wat doe jij hier?!' 'Ik breng je terug naar het feest natuurlijk, of wou je lopen?' 'Ik ging eigenlijk naar huis!' Zeg ik kwaad. 'Te voet? Dat is uren lopen.' Lacht hij nu uitdagend. 'Jaa!' Mompel ik nog protesterend maar ik weet hoe absurt het klinkt. Hij trekt zijn wenkbrauwen op en wijst dan naar de auto. 'Neen' 'ik zal je naar huis rijden.' 'Nee' 'oké prima.' Hij loopt richting de bestuurdersdeur en ik kijk hem vol verbazing na. 'Oké wacht!' Roep ik kwaad en loop dan de auto in. 'Naar huis!' Zeg ik wijzend zijn kant op. 'Wat jij wil prinses.' Grijnst hij mijn kant op en rijdt dan volle gas door.
Het is een lange tijd stil en ik staar uit het raam. 'Wat ga je thuis doen?' 'Slapen!' Antwoord ik hem meteen. Hij trekt zijn wenkbrauwen op en grijnst dan. 'Oké.' Zegt hij dan uitdagend. 'Wat bedoel je daar nu weer mee?' Zeg ik gefrustreerd zijn kant uit. 'Niks.' 'Jawel want je zegt dat op die toon.' Rattel ik. Hij begint luidkeels te lachen en zegt dan 'jij bent nu eens niks veranderd.' 'HOEZOO?' Roep ik nog bozer. Hij kijkt mijn kant op en begint dan weer te lachen, hij kijkt me van top tot teen af en zegt dan. 'Even aantrekkelijk als toen.' Ik staar recht voor me uit en voel dan men kaken rood worden. Ik negeer zijn doorboorde grijns die naar mij gericht staat en negeer hem dan.
Eenmaal wanneer we mijn straat inrijden zegt hij 'heb je echt geen zin om nog even te feesten? Sem en Amber zouden het geweldig vinden.' 'Nee.' Mompel ik en wacht tot we in stilstand komen. 'Het gaat leuk worden.' Grijnst hij als hij dichter op me kruipt. 'Nee Thanks.' Zeg ik oog draaiend en loop dan snel uit de auto.
Perspectief Alex
Ik kijk haar grijnzend na en wacht enkele seconde nog. Ze staat nu voor de deur en je ziet de twijfel alleen maar groter worden. 'Urghh!' Roept ze en draait zich dan om. Ze stapt terug in de auto. Ik wil net iets zeggen tot ze roept 'één woord en ik stap uit!' Mijn grijns wordt alleen maar groter en ik rij dan rustig verder naar huis. Ik stop op mijn oprit en zie een hoop mensen kijken. Ik stap klassevol uit de auto en iedereen begint meteen te praten als ze Eva zien. Ze gooit haar haren naar achteren en loopt sexy door. Ik loop achter haar en geniet natuurlijk van het prachtige uitzicht. Ze loopt meteen richting Amber en gaat dan met haar heupen zwaaien. Wanneer ik bij Leo en Fabian ga staan krijg ik schouder klopjes en brede grijnzen. 'Niet lang of ze breekt.' Grijnst Fabian. 'We moeten het nog iets moeilijker maken.' Grijns ik. Ik wandel naar de dj en fluister het beste verzoek in zijn oren. Hij knikt tevreden en zet het lied meteen op.
Eva kijkt volle verbazing wanneer het lied begint en kijkt me recht in de ogen. Ik kom haar kant op met een fles wodka en dans tevreden tegen haar aan. Ze schudt met haar hoofd en duwt me met dansmoves weg. Ze beweegt sluw met haar heupen en maakt het me met alle plezier graag moeilijk. Ik bijt op mijn lip en neem dan haar hand vast. Ze laat het toe en samen dansen we perfect mee op de maat. In een soepele beweging draait ze in mijn armen en sta ik achter haar. Ik schuur tegen haar op en ze laat alles toe. Ze geniet van elke beweging en ze legt mijn handen in haar heupen die volledig mee gaan in de maat. Het is een geweldige avond en ik geniet ten volle van haar aandacht. Ze betrekt me in haar gesprekken met andere mensen en we drinken samen extreem veel shotjes. Ze wordt losser met de minuut en ze laat extreem veel toe.
Het is al laat, een uur of 5, en samen met Amber, Leo, Fabian en nog wat andere zitten we in de ligzakken in de tuin. Ik lig met mijn benen open waar Eva zich in genesteld heeft en we praten over de grootste onzin dingen die er zijn. Het is fijn om net zoals vroeger bij elkaar te zijn. Ze lacht veel en geniet vooral van de hele omgeving. Ze maakt ook veel stiekem oogcontact en bijt regelmatig op haar lip. Ik ben niet eens bezig met wat ze aan het zeggen zijn. Ik ga door haar haren en staar haar aan. Ze is zo prachtig. 'Halloooo?' Mompelt ze nu. Ik kom uit mijn trans en zie haar dan over me heen hangen. 'Ik ga naar huis.' Zegt ze lachend. Ik ruik de alcohol extreem hard en grijns dan. 'Je kan ook hier slapen.' En ga dan dichter naar haar gezicht toe. 'Ik wil mijn moeder nu echt niet boos maken. Ze is net terug goed gezind.' Grijnst ze en wilt dan opstaan. Onhandig probeert ze zichzelf op te trekken maar valt dan op me. Ze ligt nu volledig op me en onze ogen zijn gehaakt in elkaar. Ik bijt op mijn lip en laat mijn handen naar haar heupen glijden. Ze breekt bijna tot ik haar omhoog duw. 'Moet ik je brengen?' Grijns ik haar kant op. 'Bram brengt me wel.' Mompelt ze verstrooid en gaat dan rechtstaan. Onhandig wandelt ze richting de groep en zwaait dan nog naar me. Ik grijns en steek mijn hand op. Waarom liet ik het haar niet gewoon doen? Wat is er mis met me.
JE LEEST
The broken badboy
RomanceJe zorgt er elke keer maar voor dat je beste vriendin Niet in de problemen komt. En voor de eerste keer zorgde je ervoor dat ze uit de handen van de badboy bleef. Maar wat als hij het nu op jou gemunt heeft. Wat als hij jou nu wil. Door je arrogant...