48. Onverwachtte liefde

931 23 3
                                    

Perspectief Kai

'Hope wil je alsjeblieft oprotten!' Glimlach ik nep. 'Nee Kai, wie is zij nou weer?' 'Gewoon iemand die ik heb leren kennen en ze is heel geweldig en fijn om mee te praten. Moet ik eerst toestemming aan je vragen? ' 'je weet wat er gebeurde bij de vorige.' 'Zij is niet mijn crush johhh' lach ik breed. 'Eva is anders..' en bij de gedachten begin ik nog breder te lachen. 'Zie je!' Roept Hope. 'Je doet het weer!' 'Hope ik hoef echt geen levenslessen van jou maar toch bedankt.' Zeg ik wanneer ik wegloop. 'Ze gaat je weer laten zitten voor Alex, dat weet iedereen!' Roept ze nog maar krijgt een middelvinger van me. Wanneer ik de gang uitloop zie ik Eva naar haar pakje lachen. Maar ze wordt meteen betrapt door het broertje van die Alex. Tijd om me te moeien.

Ik grijns wanneer ik bij Eva kom staan. 'Oh Kai' grijnst ze. 'Ik had je niet snel terug verwacht.' 'Op hope moet je niet letten. Ze denkt dat ze men Guardian Angel is of zoiets.' Lach ik. 'Jij hebt er blijkbaar ook zo eentje' grijns ik dan Sem zijn kant op. 'Ik hou haar tenminste op het goede pad.' Zegt hij bod terug. 'Sem niemand moet dat doen, behalve ik dus hou op wil je. Je klinkt als men moeder.' Zegt Eva zuchtend. 'Maar dit is Kai, kei leuke jongen heb ik gisteren leren kennen.' Ik grijns wat ze zegt en kijk dan naar Sem. 'Hoi' zegt hij wantrouwend. 'Dus jij hebt der leren roken?' 'Vriendje, ik leer haar niks, ze doet wat ze wilt. Ik was toevallig ook op die brug.' 'BRUG?!' Roept hij bijna uit. 'Wou je SPRINGEN?' 'Nee Sem!' Zegt ze nu bezorgd. Ze legt haar handen op zijn wangen en zegt. 'Ik zou jou nooit verlaten. Niet na wat we hebben meegemaakt.' Sem slaat der handen weg en kruipt in der armen. 'Je moet me echt zeggen als je je zo voelt.' 'Doe ik' zegt ze dan wanneer ze uit de knuffel gaat. 'Ik ga na men les.' Zegt ze en loopt dan door. Ik volg der snel en zeg dan 'ik wist niet dat jullie zo close waren.' Ze lacht en zegt 'ik ga echt niks met de broer van men ex beginnen hoor. Hij was er toen ook, je weet wel waar.' Zegt ze dan wat terughoudender. Ik leg mijn arm over haar schouders en zeg. 'Gelukkig moest je dat niet alleen mee maken.' Ze lacht en zegt ineens 'jij begrijpt me echt.' En lacht dan weer. Mijn grijns wordt groter en onze wegen splitsen omdat we beide andere klassen hebben.

Perspectief Eva

'Eva!' Roept Julia die nu langs me loopt. 'Hey' 'wie was die knapperd.' Grijnst ze nu. 'Kai, heb hem leren kennen gisteren. Hij helpt me met mijn problemen.' Grijns ik terug. 'Wauw een therapeut met zo een kaaklijn. Hij is wel cute eh' hint ze mijn kant op. 'Wat bedoel je?' 'Eef meen je dit nu!' En Julia stopt nu met lopen. 'Twee jaar lang heb je geen jongen meer gesproken op Sem na. Je hebt niet meer gedate sinds hem en hij is duidelijk over je heen. Wat houdt je zelfs tegen i mean zwart haar check, kaaklijn check, diepzee blauwe ogen check, hotte glimlach check en onder ons sixpack check.' Knipoogt ze. 'Juul ik denk niet dat ik klaar ervoor ben om zo te denken over Kai.' 'Hun, hij ziet je schoonheid wanneer je zo gekleed bent. Als jij het niet doet doe ik het eh.' Grijnst ze dan. 'Je verdient gewoon geluk.' Lacht ze nog eens voor ze doorloopt. Ik zucht en voel me gek worden. Waarom gaat alles zo slecht vandaag. Nu zit ik vast met de vraag ben ik over Alex? Maar mijn vraag wordt snel beantwoord. Ik stop even en zie dan Alex door de haren gaan van een blond meisje. Hij leunt tegen haar op en hijgt in haar nek. Net zoals bij mij toen. Ik voel men hart ineen krimpen en loop dan verder. Het doet pijn om te zien dat hij inderdaad verder is gegaan.

'Eva!' Roept een bekende stem als ik aan men arm wordt getrokken. Ik val meteen in zijn warme brede armen en kijk dan diep in zijn ogen. 'Alex?' Mompel ik wat verward maar blijf hem aanstaren. Hij grijnst en duwt me dan tegen de kluisjes op. 'Heb je me gemist?' Hijgt hij nu. Ik duw hem van me af en zeg dan crue 'nee.' Tegen mijn gevoelens in. Hij trekt een wenkbrauw op en laat zijn vingertoppen over mijn arm gaan. 'Echt niet?' Grijnst hij dan. En kruipt dichter tegen me op. Zijn lippen hangen net voor de mijne en net wanneer ik wil breken wordt hij weg getrokken. 'Blijf eens van men vriendin af.' Grijnst Kai nu breed richting Alex. Alex begint te proesten en zegt dan 'jij? Met haar?' En hij blijft ermee spotten. Kai trekt zijn handen in vuisten en zegt dan 'problemen mee?' 'Ja want ze is mijn vriendin.' Grijnst Alex heel boos zijn kant op.

In paniek pak ik Kai zijn hand en zeg dan 'hij heeft gelijk.' Alex kijkt me vol ongeloof aan en blijft me koud aankijken. 'We hebben elkaar nog maar kort leren kennen en zitten nog maar in de beginfases maar daar moet jij geen problemen mee hebben aangezien jij al meer dan de helft van de school in je bed gehad hebt.' Kai grijnst nu breed en gooit zijn arm over mijn schouder en zegt dan 'zie je?' En ik trek hem dan weg van Alex. Ik voel zijn ogen branden in mijn rug maar ik kon niet anders. We konden toch niet meer samen zijn, niet na wat er gebeurd was en ik wou natuurlijk niet dat Kai in elkaar werd geslagen. Nadat we weg waren bij Alex gaf ik hem een kus op de wang en liep dan weg.

Perspectief Kai

Al de hele dag heb ik Eva niet meer gezien na wat er net gebeurd was met Alex. Ik ben nog altijd een beetje verward en weet niet of ze het nu meent of niet. Ik begin breed te lachen als ik Alex zijn gezicht weer inbeeld wanneer Eva dat zei. Ik genoot er ten volle van, natuurlijk hij verdient iemand zo als Eva niet en misschien zijn er wel wat gevoelens bij komen kijken maar dat veranderd niks bij Eva en mij. Ik wil wat het beste is voor haar. Ik begin te grijnzen als ik Eva op mijn scooter zie leunen. 'Daar hebben we Eva toch weer.' Grijns ik breed wanneer ik voor haar stop. 'Ik wou het even hebben over wat er gebeurd is.' 'Is er iets gebeurd dan?' Grijns ik dan haar kant op en ga langs der staan. 'Ik wil graag weten hoe het zit.' Grijnst ze nu terug. 'Je wil weten of ik echt van je hou op die manier?' Kaats ik terug waardoor ze een beetje begint te blozen. Verlegen zegt ze 'jaaaaa ik wil zekerheid.' Ik grijns en ga terug voor haar staan. Ze kijkt me nu vol afwachting aan en ik ga dichter op haar staan. Ze staat het toe en ik leg dan langzaam mijn hand op haar wang en kom dichter met mijn lippen. Ze doet langzaam haar ogen toe en mijn lippen druk ik zacht op de hare. Ze gaat volledig op in de kus en ik voel haar lachen erdoor.

The broken badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu