44. ik verloor haar..

955 25 2
                                    

perspectief alex

Ik sla de tafel van me weg en voel men hele lichaam beven. Hoe kon ze me dit aandoen? Ik voelde een raar gevoel in mijn onder maag en ademen leek moeilijker dan ooit. En toen gebeurde het.. Tranen gleden over mijn wangen en pijn overnam me, alsof het laatste beetje menselijkheid uit mijn lichaam verdween, val ik neer op bed, emotieloos naar de grond te staren. Ik hou men hand gevuist waar de ketting is en laat de tranen mijn wangen bereiken.

perspectief Gillian

'ik heb hem nog nooit zo gezien' mompel ik wanneer Kim meekijkt. 'hij kan er niks aandoen' zegt Kim. 'hij heeft nog nooit liefdesverdriet gehad' en met die woorden stapt ze op Alex af en neemt hem dan mee. 'ik breng hem thuis, jij zoekt Eva.' ik knik en loop dan naar de deur. 'maar Kim' roep ik 'misschien heeft ze dit gewoon even nodig?' maar de boze blik van Kim zei genoeg om op zoek te gaan naar Eva. Ik zocht zo snel mogelijk naar bewijs, camerabeelden of getuigen dat haar zagen. maar niks hielp, alsof ze spoorloos verdwenen was van aarde en niemand haar kende, op alex na.

Niemand had haar gezien, de camera's hadden storingen waardoor het beeld niet zuiver genoeg was om haar te vinden en er reden duizende verschillende bussen op deze lijn, het was een dood spoor, is dit het einde?

The broken badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu