Perspectief Eva
Samen met Amber wandel ik richting onze kluisjes. Onze kluisjes stonden net langs elkaar maar die van Julia in een andere gang. Ze ging even een boek halen tot ze paniekerig onze kant op stormt. 'Ik zit in een bad probleem' sist ze door haar tanden.
Amber en ik kijken elkaar vragend aan en dan weer naar Julia. 'Waar heb je het over' de paniek in Julia's ogen wordt alleen maar groter als ze Alex ziet. Ze kruipt wat tussen ons in en verstopt haar hoofd wat in het kluisje.
Alex kijkt arrogant neer op ons en grijnst als hij Julia ziet. Hij wandelt op haar af en trekt haar aan haar arm naar zich toe. 'Daar ben je schat' zijn grijns is niet van zijn gezicht af te slaan en zijn gezicht staat de dicht op de hare. Julia probeert haar te verdedigen maar de paniek heeft haar overwonnen.
'Laat haar is gerust' hij grijnst. Zijn ogen die nu wel kogels kunnen schieten staan op mij gericht. 'En wie ben jij?' 'De vriendin van het meisje dat je niet zal krijgen' grijns ik. Snel trek ik Julia en Amber mee en loop zowat naar de volgende gang. Wanneer we de hoek om zijn. Knuffelt Julia me en zegt 'Dankje Eef' 'je hebt wel ballen hoor eef' grijnst Amber.
Het moet nog tot me bezinken dat ik tegen de badboy ben ingekomen. Hij gaat het hier niet bij laten. En ik weet het.
Perspectief Alex
Vanaf de eerste seconde dat ik haar zag wist ik het. Haar wou ik. In mijn bed. Ik stond nog een beetje verbaasd. Afgewezen door een meisje. Kwaad gooi ik giftige blikken rond. Mensen draaien zich om. Ik grijns.
Ik moet gewoon weten wie zij is.
Haar heb ik nog nooit gezien, nieuw en een grote mond. Ik neem de uitdaging aan.
Na wat er gebeurd is deze ochtend, grappen de boys er nog over. Seth klopt op mijn schouder en knipoogt naar de meisjes die onze kant op kijken. Ze giechelen. Hij grijnst.
Hij doet altijd hetzelfde. Voorspelbaar. Maar het lukt hem altijd. 'Ze noemt Eva' 'hoe weet jij dat' snauw ik zijn kant op. 'Ze kent Bram' ik grijns. 'Dit kan nog interssant worden'. Mompel ik. Samen met de boys lopen we richting ons lokaal. Voor een keer op tijd. We hebben nu geschiedenis van Mvr Copps.
Nonchalant laat ik me op mijn stoel glijden. Ik kijk over de klas heen. Ik zie alles en niets kan aan mijn blik ontsnappen. 'Zie wie we daar hebben' grijns ik. Eva loopt het lokaal in. Ze is geconcentreerd op haar gsm en zet zich twee banken verder van me. Het enige wat tussen mij en haar is, is Roan. Een suf slim jongetje.
Ik leun richting Roan en zeg 'ik zit daar nu' hij blijft zitten. Ik knijp mijn ogen samen en doorboor zijn ogen. Snel kruipt hij van zijn stoel en loopt naar voren. Ik schuif op zijn stoel en leun charmant op mijn hand. Kijkend naar Eva. Ze is echt prachtig. Ze heeft mooie groene ogen en bruin krullend haar. Ze is klein maar slank en goed gevormd. Zoals het moet dus. En zoals ik het wil.
Ze is nog altijd druk geconcentreerd op haar gsm bezig. 'Daar heb je mijn beste vriend Alex weer' grijnst bram uit de deuropening. Eva schrikt op en kijkt me diep in mijn ogen. 'Leuk om jou weer te zien' lach ik sarcastisch.
'Eyyy Eefje' glimlacht Bram. Ze lacht terug. Ze kennen elkaar echt. Het verwondert me dat Bram een meisje bevriend heeft. Hij gaat alleen maar met ze om, voor ze te gebruiken en dan te dumpen. Zoals ik dus. Alleen zijn slachtoffers zijn mijn gedumpte exen. Die ik al in mijn bed heb gehad. En hij zal ze "troosten".
Alleen Lisa ging het wat anders. Ik grijns al bij de gedachten. Hij is nog naïever dan al mijn exen.
Met een lief lachje loopt Lisa op mij en bram af en geeft ons een kus op de wang. 'Ik wil dronken worden vanavond' roept ze blij. Bram bijt op zen onderlip en grijnst. 'Dan wordt je dat gewoon' lach ik. Ik pak een fles wodka van de tafel af en duw het haar kant op. En zij, het naïeve meisje drinkt zoveel ze kan op. Bram kon zijn handen maar niet van Lisa houden. Hij had het zitten, hij was verliefd.
Verveeld lig ik in een stoel met een fles wodka in mijn hand. Ik kijk hoe bram en Lisa tegen elkaar aan dansen op de muziek. Niemand op dit feest lijkt nog nuchter te zijn. En al veel zijn gaan spuwen. Lisa komt sexy mijn kant opgelopen en geil bijt ze op haar onderlip. Ze kruipt half over me heen en laat een spoor van kusjes achter in mijn nek. 'En Bram dan?' Grijns ik. Ze legt haar vinger op mijn mond en geeft me een lapdance.
De nacht door deed ons geen goed. We waren beide stom dronken. En het laatste wat ik me kan herinneren is dat Bram, mij en Lisa betrapte in de slaapkamer.
Ik grijns weer. Die snitch verdiende niet beter. Na wat hij mijn familie had aangedaan. Daar bestaat geen vergeving meer voor.
Ik richt me tot Eva die voorbeeldig de les volgt. Ik pak haar stoel en trek die naar me toe. In een soepele beweging ligt mijn arm achter op de stoel en leg ik mijn hand in haar zij. Eva trekt grote ogen en angstig kijkt ze om haar heen. Ik grijns. Precies hoe ik het wil.
De bel gaat en ik hou haar vast aan haar arm. Iedereen gaat het lokaal uit en dan richt ik me tot haar. 'Wat wil je?' Ik laat mijn vingertoppen over haar kaaklijn gaan. Ze huivert. 'Eva Eva Eva toch' begin ik mijn zin. 'Twee dingen, je zet me nooit meer verschut voor de hele school en mijn boys en ga met me mee naar de film' ze wil gaan lachen maar ik kijk haar doorboord aan.
Ze zwijgt. 'Ik zal je denktijd gunnen omdat ik toch in een goed humeur ben' ik wandel richting de deur. 'Je moet wel weten dat je toch geen keuze hebt. Meisjes zeggen geen nee' zeg ik nog grijnzend.
JE LEEST
The broken badboy
RomanceJe zorgt er elke keer maar voor dat je beste vriendin Niet in de problemen komt. En voor de eerste keer zorgde je ervoor dat ze uit de handen van de badboy bleef. Maar wat als hij het nu op jou gemunt heeft. Wat als hij jou nu wil. Door je arrogant...