Perspectief Eva
Door de zon die in mijn ogen schijnt wordt ik wakker. Zachtjes wrijf ik door mijn ogen en probeer ze rustig te openen. Het felle licht doet pijn aan men ogen en met kleine oogjes ga ik recht zitten.
Wat het slechtste plan ooit was. Ik voel meteen een kloppend gevoel in mijn hoofd en een enorme kater kruipt naar boven. Ik mompel wat binnensmonds en gooi mijn benen uit bed.
Met een verbaasde blik kijk ik rond. Ik merk nu pas dat ik niet ik mijn eigen kamer ben. Het is een grote lege kamer met alleen een groot bed en kasten. De kamer is wit en er is een groot raam. Ik slenter naar het raam en zoek snel naar iets herkenbaars.
Ik zie in de verte een straatbordje staan maar wanneer ik het lees raak ik in paniek. 'Rozenlaan' mompel ik en draai dan snel naar de deur.
Ik ben bij de badboy van school blijven slapen! Help!
Ik zie niemand anders meer in de kamer dus ga snel opzoek naar Alex zelf. Wanneer ik in de gang kom kijk ik verwonderd rond. Er zijn hier wel zes deuren en dat is nog maar boven alleen.
Na vier deuren vind ik uiteindelijk Alex. Ik storm op hem af en zie dan dat hij nog slaapt. Het verbaast me hoe vredig hij erbij ligt. Zijn ademhaling is kalm en zijn uitstraling maakt me rustig. Hij is zo lief als hij slaapt.
Ik haal me terug uit mijn gedachten en schud hem ruw wakker. 'Alex!' Roep ik.
Hij trekt zijn ogen naar elkaar toe en kreunt dan. Hij trekt zich helemaal uit en gooit zijn deken van zich af. Wat me nu pas opvalt dat hij geen shirt aan heeft. Enkele minuten blijf ik staren naar zijn prachtige lijf maar focus me dan snel.
'Goed geslapen prinses?' Grijnst hij. 'Wat is er gebeurd gisteren? Hebben wij het gedaan? Zeg dat het niet waar is eh.. Alex???' Ratel ik kwaad af.
Hij grijnst en zegt 'denk maar liefje.' Met die woorden staat hij op en wandelt de kamer uit.
Met een verbaasde blik laat hij me achter. Ik plof neer op het grote bed waar hij in sliep. De plek waar hij lag was nog warm. Ik wrijf door mijn haren en denk zo diep ik kan na. Maar er zitten overal gaten in mijn herinneringen.
Het enige wat ik me nog duidelijk kan herinneren is dat hij me dronken voerde. Ik dronk en dronk en daarna danste we. En Uhh samen volgens mij..
Ik begin enorme steken door mijn hoofd te krijgen. Ik leg me neer op bed en probeer verder te denken.
Perspectief Alex
Het voelt geweldig aan hoe wanhopig ze zoekt naar antwoorden. Ik ga onder de warme straal water staan en mijn kater verdwijnt snel.
Zij is hopeloos opzoek naar antwoorden en ik weet ze al. Grijnzend ga ik met alleen een handdoek rond mijn middel naar de kamer waar Eva ligt op bed. 'En weet je het al liefje?' Grinnik ik.
'Nee' mompelt ze kwaad.
Flashback
Ik draag Eva op mijn armen naar de kamer. Voor ik de deur dicht doe grijns ik nog is. Wanneer ik me omdraai ligt Eva vredig te slapen. Ik schud mijn hoofd en trek de dekens over haar heen.
Haar ogen gaan open en zoeken meteen de mijne. 'Dankje' mompelt ze stil. Ik zet me neer langs haar bed en kijk voor een onbekende lange tijd naar haar.
Ze valt na een tijdje in slaap en ik speel met haar haren. Ik ben woedend op mezelf. Hoe kon ik me nu niet aan de regels houden. Waarom ben ik zo zwak bij haar? Ze doet iets met me. Door haar staan die muren die al jaren zo stevig staan op wankelen. Door zoveel moeite en tijd in haar te steken zijn er gevoelens gekomen..
JE LEEST
The broken badboy
RomanceJe zorgt er elke keer maar voor dat je beste vriendin Niet in de problemen komt. En voor de eerste keer zorgde je ervoor dat ze uit de handen van de badboy bleef. Maar wat als hij het nu op jou gemunt heeft. Wat als hij jou nu wil. Door je arrogant...